Pierwszy odcinek reaktywowanego po latach teleturnieju został wyemitowany na antenie TTV w niedzielę 7 września o godz. 16:05. Według danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl, premiera nowego "Idź na całość" przyciągnęła przed ekrany średnio 407 tys. widzów.
To dało stacji TTV 4,58 proc. udziału w rynku w gronie wszystkich widzów, 5,35 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,12 proc. wśród widzów w przedziale wiekowym 20-54.
Stacja TTV w porze emisji "Idź na całość" była liderem rynku w obu grupach komercyjnych, a wśród wszystkich widzów zajęła czwarte miejsce po TVP1 i TVP2, będących na czele zestawienia, oraz zamykającym podium Polsatem.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
NIE INTERESOWAŁA ICH MAŁA WYGRANA, RYZYKOWALI DO SAMEGO KOŃCA! OPŁACIŁO SIĘ? | Idź na całość!
Program "Idź na całość" wrócił do telewizji po 24 latach od emisji ostatniego sezonu w Polsacie. Wznowiony format został odświeżony, zwłaszcza pod względem wizualnym, a do Zygmunta Chajzera w roli prowadzącego dołączył Robert Motyka. Teleturniej na zlecenie stacji zrealizowała firma Well Well Production.
"Idź na całość", program realizowany na licencji amerykańskiego formatu "Let's Make A Deal", w polskiej telewizji zadebiutował w 1997 roku na antenie Polsatu. Pierwszym gospodarzem teleturnieju był Zygmunt Chajzer, którego w 2000 roku zastąpił Krzysztof Tyniec. W maju 2001 r. program zniknął z anteny.