Najchętniej wybierany model MG w Polsce jest teraz dostępny także w wersji z klasycznym układem hybrydowym. Nowe MG HS Hybrid+ łączy przystępność cenową z dynamiką i ekonomią napędu hybrydowego.
MG HS dostępne od ręki na chińskiesamochody.pl: Poznaj ofertę
Dotychczas MG HS oferowane było w wariancie benzynowym oraz jako hybryda plug-in. Teraz w salonach debiutuje pełna hybryda o nazwie Hybrid+. Auto charakteryzuje się dynamicznymi osiągami i mocą 224 KM, co przekłada się na płynną oraz pewną jazdę niezależnie od warunków drogowych. Dwubiegowa skrzynia w połączeniu z inteligentnym systemem wyboru trybów sprawia, że napęd hybrydowy działa cicho i oszczędnie, oferując wysoki komfort podróży. Rozbudowany tryb EV dodatkowo ogranicza hałas w kabinie i pozwala utrzymać niskie zużycie paliwa. Średnie spalanie wynosi jedynie 5,5 l/100 km. Bateria o pojemności 1,83 kWh umożliwia szybkie odzyskiwanie energii, co zwiększa efektywność i wygodę codziennego użytkowania.
MG HS Hybrid+ zaliczyło świetne otwarcie
- Sukces rynkowy modelu potwierdzają wyniki sprzedaży. Zaledwie w 3 dni po otwarciu sprzedaży ten model uzyskał 1000 zamówień. To dowodzi, że HS Hybrid+ to nie tylko nowoczesna technologia i komfort, ale także jeden z najchętniej wybieranych SUV-ów w Polsce – komentuje Alicja Olendzka-Płuciennik, Marketing & Product Manager, MG.
Jak działa napęd Hybrid+?
Hybrid+ to autorskie rozwiązanie inżynierów MG, wykorzystujące 3-biegową przekładnię hybrydową w modelach MG3 i MG ZS oraz 2-biegową w MG HS. System ten zapewnia bardziej płynną i naturalną jazdę niż popularne w wielu hybrydach przekładnie e-CVT. Umożliwia też poruszanie się wyłącznie na napędzie elektrycznym do 60 km/h, a przy aktywnym wsparciu silnika elektrycznego – nawet do 80 km/h, dając wrażenia zbliżone do prowadzenia auta BEV.
Poznaj gamę hybrydowych modeli MG: Sprawdź ofertę
Na co dzień technologia łączy dynamikę z oszczędnością, przewyższając tradycyjne hybrydy. Oferuje bowiem wyższą moc systemową – sięgającą nawet 70% więcej – oraz znacznie pojemniejsze akumulatory, których pojemność w zależności od modelu może być większa o 80%. W praktyce oznacza to możliwość jazdy w trybie elektrycznym w mieście dłużej o jakieś 50–60%.
Technologia Hybrid+ zadebiutowała w miejskim hatchbacku MG MG3, zaprezentowanym wiosną 2024 roku. Następnie, latem tego samego roku, trafiła ona do nowej generacji kompaktowego SUV-a MG ZS. Najnowsze MG HS Hybrid+ jest już zatem trzecim modelem marki wyposażonym w klasyczny układ hybrydowy.
Ile kosztuje MG HS Hybrid+?
MG HS Hybrid+ w wersji Excite kosztuje 137 900 zł, natomiast w odmianie Exclusive 148 900 zł. W ofercie promocyjnej ceny te wynoszą odpowiednio 128 900 oraz 139 900 zł. Podobnie jak pozostałe wersje, samochód jest objęty gwarancją na 7 lat lub 150 000 km.
MG w gronie najpopularniejszych marek w Polsce
Ponad 230 samochodów MG z rabatami do 14%: Zobacz samochody dostępne od ręki
W pierwszej połowie 2025 roku w Polsce zarejestrowano 7644 samochody MG, co oznacza wzrost o ponad 100% w porównaniu do 2024 roku. Tylko w lipcu liczba nowych rejestracji wyniosła 1358, dzięki czemu marka zdobyła 2,7% udziału w rynku i awansowała na 12. miejsce w rankingu marek, potwierdzając rosnące zainteresowanie samochodami MG i potencjał zelektryfikowanej oferty. Od początku roku MG sprzedało aż 2462 samochody z technologią Hybrid+.

                        1 miesiąc temu
                                35
                    
    





                        English (US)  ·       
                        Polish (PL)  ·