Hongqi w Warszawie. Autotrade Otwiera Salon Luksusowej Chińskiej Marki

1 tydzień temu 7
  • Chińska marka samochodów luksusowych Hongqi zadebiutowała na warszawskim rynku dzięki firmie Autotrade
  • Nowy salon i serwis Hongqi otwarto przy ul. Mrówczej 218 w Aninie
  • W ofercie salonu znajdują się modele SUV HS3, HS5 oraz limuzyna H9, a wkrótce pojawią się kolejne
  • Autotrade, dotychczas współpracujący z Mercedes-Benz, zapewnia wysokie standardy obsługi i serwisu dla Hongqi

Autotrade, od lat kojarzony z najwyższym standardem obsługi w segmencie premium, rozszerza swoją działalność o sprzedaż samochodów nowej marki, która na nowo definiuje pojęcie luksusu. Decyzja o nawiązaniu współpracy z Hongqi jest naturalnym krokiem rozwojowym, wykorzystującym wiedzę i standardy wypracowane przez lata w pracy z wymagającymi klientami Mercedes-Benz.

Hongqi debiutuje w Warszawie z nowym salonem sprzedaży

W nowo zaaranżowanej przestrzeni, na 1 piętrze salonu przy ul. Mrówczej 218 w warszawskim Aninie, klienci mogą już dziś zapoznać się z trzema flagowymi modelami marki. Ofertę otwiera wszechstronny i nowoczesny SUV Hongqi HS3,

obok niego plasuje się większy, rodzinny i doskonale wyposażony Hongqi HS5, a gamę wieńczy majestatyczna limuzyna Hongqi H9, będąca kwintesencją elegancji i komfortu. To jednak dopiero początek ofensywy modelowej.

W najbliższym czasie do oferty dołączą kolejne nowości: dynamiczny sedan Hongqi H5, sportowo stylizowany Hongqi H6 oraz popularny miejski SUV HS3 w wersji Plug-in Hybrid.

Nowe standardy obsługi i serwis dla Hongqi

Oprócz sprzedaży, Autotrade zapewni pełną obsługę posprzedażową, uruchamiając autoryzowany serwis dla Hongqi. Wykwalifikowany personel i najnowocześniejsze zaplecze techniczne zapewnią właścicielom pojazdów spokój i pewność profesjonalnej opieki nad ich samochodami.

- "Na dynamicznie zmieniającym się rynku samochodowym, rozpoczęcie współpracy z Hongqi to dla nas intuicyjny krok naprzód. Dlatego dziś, otwierając ten nowy rozdział, wprowadzamy na rynek markę fascynującą, z bogatą historią i ogromnym potencjałem. Widzimy w niej powiew świeżości i technologię, która z pewnością zachwyci polskich klientów" – mówi Radosław Pstrokoński, Prezes Zarządu Autotrade.

Przeczytaj źródło