Heinz w kampanii grillowej docenia tych, którzy dla smaku zrobią wszystko

1 tydzień temu 11
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

mat.pras. mat.pras.

Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru, sami nie mając czasu zjeść. A wszystko to po to, żeby inni mogli spokojnie siedzieć przy stole i czekać na coś pysznego. 

W „Niezwykłej księdze grillowych poświęceń” znalazły się historie ludzi, którzy sprawiają, że grill uda się w każdej sytuacji. W książce nie zabrakło grillowych przepisów, stworzonych przez szefów kuchni Heinz, którzy tak kochają grilla, że zajmują się nim zawodowo. Książka została wzbogacona o specjalne strony, które można wykorzystać jako podpałkę.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Wielowymiarowy projekt

Pod hasłem „Dla smaku wszystko” powstał wielowymiarowy projekt, który podkreśla pasję do jedzenia oraz zaangażowanie w przygotowanie idealnego posiłku. Kampania ma angażować odbiorców na wielu poziomach i w różnych kanałach komunikacji. Działania obejmują obecność w digitalu oraz mediach społecznościowych, takich jak TikTok, Instagram i Facebook, a także konkurs konsumencki. Dodatkowo wykorzystano nośniki reklamy zewnętrznej w Warszawie, Wrocławiu, Katowicach, Łodzi, Gdyni oraz Gdańsku, które przyciągają uwagę mieszkańców i zachęcają do celebrowania sezonu grillowego z produktami Heinz.

W ramach konkursu przygotowanego przez markę można wygrać jeden z grillowych niezbędników zawierający kultowe sosy Heinz oraz książkę pt. “Niezwykła Księga Grillowych Poświęceń”, która została stworzona przez zespół kreatywny Ogilvy we współpracy z szefami kuchni Kraft Heinz.

Agencja Ogilvy odpowiada za koncept strategiczny oraz realizację kampanii, w tym opracowanie książki, realizację konkursu oraz działania w digitalu i na zewnętrznych nośnikach reklamy.

Przeczytaj źródło