Havas Media kusi pracowników. Konkurent reaguje na reklamę przy jego biurze

4 dni temu 9

"Hej Havas Media Network Poland! Od kilku dni patrzymy na Wasz plakat przy naszym biurze i tak sobie myślimy, niby fajnie, ale szczerze..., kampania bez solidnego researchu. Piszecie, że jeziorko to za mało (tutaj pełna zgoda!) i kusicie 'spoko rozwojem' u Was. Pewnie gdybyście wiedzieli, że 'możliwości rozwoju' są jednym z głównych powodów, dla których co miesiąc dołącza do nas kilkadziesiąt nowych Talentów, to inaczej byście kombinowali" – czytamy na LinkedInie Publicis Groupe Poland.

Następnie firma wymienia wszystkie profity, jakie oferuje swoim pracownikom.

"W badaniach satysfakcji, 86% naszych Talentów potwierdza, że zapewniamy możliwości rozwoju cennych umiejętności, a 92% ma poczucie, że wykonując pracę, zdobywa pożyteczną wiedzę i doświadczenie. Z przyjemnością ugościmy Was nad jeziorkiem (nawet z wędkami, jeśli lubicie wracać z suchym kijem) i opowiemy więcej" – dodaje Publicis Groupe, odsyłając do swoich aktualnych ofert pracy.

Screen © LinkedIn Publicis Groupe Poland | Publicis Groupe Poland

Havas wystartował z kampanią outdoorową

Wpis Publicis Groupe Poland nawiązuje do uruchomionej we wrześniu kampanii outdoorowej "Havas Spoko Miejsce Na Rozwój", która ma pokazywać, dlaczego Havas to dobre miejsce do pracy i rozwoju w branży mediowej.

Pierwszym etapem kampanii jest outdoorowa akcja reklamowa w 11 strategicznych punktach Warszawy, m.in. na przystanku autobusowym, znajdującym się przy siedzibie Publicis Groupe Poland. Na plakacie widzimy znudzonego, zrezygnowanego mężczyznę a obok hasło: "Jeziorko to za mało, żeby tu siedzieć". Slogan nawiązuje do jeziorka, przy którym znajduje się siedziba Publicis Groupe Poland.

"Właśnie ruszamy z kampanią, która przedstawi bliżej naszą firmę pokoleniu #GenZ i udowodni, że warto grać z nami w jednej ekipie. Argumenty na to pojawią się w digitalu, na nośnikach OOH oraz dedykowanym LP. Spokojnie, nie musisz być 'Zetką', żeby podejrzeć, dlaczego jesteśmy spoko" – poinformowała na Instagramie grupa Havas Media.

Częścią kampanii jest serwis havasjestspoko.pl. Został przygotowany tak, aby w przyjazny sposób pokazać kulturę Havas Media Network – atmosferę współpracy, wartości i możliwości rozwoju. Kandydaci mogą dzięki temu zajrzeć za kulisy agencji.

– Havas to przede wszystkim ludzie: ich energia, zaangażowanie i pomysły sprawiają, że jesteśmy wyjątkowi. Kampanią chcemy pokazać, że jesteśmy najlepszym miejscem na rozwój, bo stawiamy na autentyczność i wspólne budowanie przyszłości a do tego mamy zdrowy dystans – komentuje Anna Maciągowska, head of people & culture w Havas Media Network.

Działania wspierane są w kanałach społecznościowych agencji. Za koncept kreatywny kampanii odpowiada Havas Play, a za planowanie i zakup mediów – Havas Media.

Przeczytaj źródło