Handel detaliczny rozwija się poza światem online. Polacy nadal lubią odwiedzać galerie handlowe

1 miesiąc temu 17
W Polsce powstają nowe parki handlowe. Rosnący popyt na tego typu obiekty przyciąga nowych graczy, nie tylko z Polski. W Polsce powstają nowe parki handlowe. Rosnący popyt na tego typu obiekty przyciąga nowych graczy, nie tylko z Polski. / Materiały prasowe / Fot. Shutterstock

Parki handlowe są głównym motorem napędowym dla rozwoju handlu w Polsce. Ich udział w oddawanej powierzchni sięga w tym roku niemal 90 proc.

Co napędza handel stacjonarny w galeriach?

Jest kilka czynników, które napędzają taki rozwój. Pierwszym są atrakcyjne czynsze i dostęp do coraz większej grupy klientów, co stanowi główny argument przekonujący najemców. Drugim są niskie koszty wytworzenia parku handlowego i wysokie zainteresowanie zwiększaniem wartości portfeli inwestycyjnych za pomocą tej klasy aktywów, na co z kolei patrzą inwestorzy. Połączenie wygody zakupów z szeroką, kompleksową ofertą w atrakcyjnych cenach sprawia, że parki handlowe stają się dziś jedną z najchętniej wybieranych form handlu.

Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję

Jakub Linka

prezes Rock Capital

Zapisz się na newsletter

Otrzymuj codziennie rzetelne informacje o zmianach w prawie i podatkach oraz aktualności istotne dla przedsiębiorców.

Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich

Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.

success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Zobacz

Popularne Zobacz również Najnowsze

image for background

logo www.GazetaPrawna.pl

Przejdź do strony głównej

Przeczytaj źródło