Grucha i Bolec wracają - nowa odsłona kampanii reklamowej UNIQA

2 dni temu 8
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

Redakcja11.06.2025 (15:03)

11 czerwca 2025 r. ruszyła nowa kampania reklamowa UNIQA, w której ponownie występuje Mirosław Zbrojewicz jako Grucha z kultowej komedii Chłopaki nie płaczą.

Grucha i Bolec wracają – nowa odsłona kampanii reklamowej UNIQA

Tym razem dołącza do niego Michał Milowicz w roli filmowego Bolca. Spoty promują pakiety OC i OC+AC, w których ubezpieczyciel oferuje naprawę na miejscu zdarzenia oraz sprawną likwidację szkód.

Trzy nowe spoty emitowane są w największych stacjach telewizyjnych oraz w internecie.

W reklamach nie zabrakło humoru i odniesień do klasyki polskiej komedii, które mają wzmocnić zapamiętywalność marki.

UNIQA podkreśla, że nawet podstawowy pakiet OC zawiera pomoc na miejscu kolizji, holowanie oraz pojazd zastępczy.

- Dopisujemy nowy rozdział do historii różowego swetra - komentuje Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektorka Departamentu Zarządzania Marką w UNIQA. Firma stawia na spójną i długofalową platformę komunikacyjną, której celem jest wzrost rozpoznawalności i pozytywnego odbioru marki.

Za kampanię odpowiadają:
● Reżyseria: Michał Sabaliński
● Kreacja: agencja PZL
● Produkcja: dom produkcyjny Bomaye
● Media: Arena Media Communications i Value Media

Spoty mają charakter humorystyczny, ale poruszają ważne tematy związane z ochroną kierowców w codziennych sytuacjach - nie tylko na drodze, ale również pod domem czy w trakcie zakupów.

A Wy - pamiętacie, co stało się z różowym swetrem?

Informacja prasowa

Przeczytaj źródło