mat.pras.
66,9 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.) kosztuje reklama przy niedzielnym wydaniu “Faktów”. Stawka dla emisji w dni powszednie jest nieco niższa i wynosi 64,4 tys. zł.
Porównywalne ceny dotyczą emisji reklam przy transmisjach z "Top of the Top Sopot Festival'", który stacja organizuje w dniach od 18 do 21 sierpnia. Maksymalna cena wynosi 66,8 tys. zł.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Za spot przy serwisie sportowym, tuż po “Faktach” reklamodawcy zapłacą 44,9 tys. zł - zarówno w niedziele, jak i w dni powszednie. Z kolei spot przy prognozie wyceniono na 37,9 tys. zł w niedzielne wieczory i 39,8 tys. zł w dni robocze.₢
Sierpniowa ramówka TVN zdominowana jest przez filmy i powtórki znanych z anteny programów. Spot przy powtórkowych “Kuchennych rewolucjach” w czwartkowe wieczory kosztuje 34,6 tys. zł.
Z kolei reklamę przy serialu “Na Wspólnej” wyceniono na 36,9 tys. zł.
TVN Media jako drugie biuro reklamy tv, po biurze reklamy TVP, podało ceny reklam na sierpień.