Spotkanie poprowadziła Kaja Gołuchowska, a na scenie pojawiły się kobiety, które na co dzień inspirują i przełamują tabu - Magda Atkins, Martyna Grzenkowicz, Marta Lech-Maciejewska i Sonia Ziemba. Każda z nich podzieliła się nie tylko swoją historią zmagań z nowotworem lub wykrytymi zmianami, ale także refleksją o sile wspólnoty, znaczeniu otwartości oraz o tym, jak wsparcie i rozmowa mogą zmieniać sposób myślenia o zdrowieniu i kobiecości.

Materiały prasowe
Druga część panelu była poświęcona rozmowie z prof. Janem Lubińskimi, ekspertem w dziedzinie onkologii i genetyki nowotworów, założycielem Międzynarodowego Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie, który podkreślił, jak ogromne znaczenie dla życia kobiet ma profilaktyka oraz wczesna diagnostyka obecnie dla nas dostępna. Profesor opowiedział też jakie postępy doskonałą medycyna przez ostatnie 30 lat. Panel edukacyjny stał się przestrzenią szczerej rozmowy o lęku, wstydzie, ale i nadziei - o tym, że razem naprawdę jesteśmy odważniejsze.

Materiały prasowe
Hasło globalne kampanii - „Pięknie Zjednoczeni w walce, by pokonać raka piersi” - w Polsce zyskuje dodatkowy, wyjątkowo bliski kontekst: „Razem odważniejsze”. Bo choć wiemy, że regularne badania mogą uratować życie, często odkładamy je na później. Często towarzyszy nam wtedy strach i poczucie osamotnienia, dlatego tak ważne jest wsparcie innych kobiet, rozmowa i siostrzeństwo.
Tradycyjnie, kampanię wspierają specjalne produkty z Różową Wstążką przygotowane przez marki Estée Lauder, Clinique i Bobbi Brown. Zakup wybranych produktów oznaczonych Różową Wstążką pomaga wspierać Fundację „Piękniejsze Życie” oraz Międzynarodowe Centrum Chorób Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym. W tym roku do grona partnerów - obok Douglas, Sephora, PLL LOT, Medicover, WITTCHEN i Hotelu Raffles Europejski Warsaw - dołączyła marka L37, która stworzyła różowy brelok przypominający, że profilaktyka powinna być codziennym nawykiem.

Materiały prasowe
Rak piersi to wciąż najczęściej diagnozowany nowotwór u kobiet na świecie. Dlatego Estée Lauder Companies od ponad trzech dekad nie ustaje w misji edukowania, finansowania badań i wspierania kobiet. To właśnie Evelyn H. Lauder - współtwórczyni symbolu Różowej Wstążki - rozpoczęła globalną rozmowę o profilaktyce, przełamując tabu i dając kobietom na całym świecie odwagę do działania. Jej wizja, by połączyć piękno z misją ratowania życia, do dziś inspiruje miliony ludzi oraz partnerów zaangażowanych w kampanię. Dzięki jej determinacji do tej pory przekazano już ponad 144 miliony dolarów na badania, edukację i wsparcie medyczne.

Materiały prasowe
Wydarzenie było nie tylko uroczystą inauguracją miesiąca świadomości raka piersi, ale przede wszystkim manifestem kobiecej solidarności. Podczas warszawskiego panelu przypomniano, że siła kobiet tkwi w jedności i sprawczości - profilaktyka i troska o siebie zaczynają się od decyzji, którą podejmujemy same. To pierwszy krok, który może zmienić życie, a w takich wyborach kryje się prawdziwa odwaga. Spotkaniu towarzyszyła atmosfera wzajemnego wsparcia i inspiracji, udowadniając, że razem kobiety mogą więcej.
#RazemOdważniejsze #CzasPokonaćRakaPiersi #BreastCareisSelfcare
Materiał promocyjny marki Estée Lauder Companies

1 tydzień temu
14





English (US) ·
Polish (PL) ·