eSky Group z nowym chief marketing officerem

1 miesiąc temu 19

Po przejęciu przez eSky Group w 2024 roku najstarszej marki turystycznej na świecie Thomas Cook, Ryan Cotton jako digital marketing director odpowiadał za kluczowe inicjatywy po rebrandingu – przede wszystkim znaczące usprawnienia w obszarze digital marketingu. Rozwijał pozycjonowanie spółki jako internetowego biura podróży, opierającej swoją ofertę na pakietach dynamicznych Lot+Hotel.

– Moim celem jest dalszy rozwój eSky i Thomas Cook, ale przede wszystkim synergii obu marek eSky Group. Mocne brandy to te, które są wyraziste, mają swoją osobowość, ale także takie, o których klienci mówią rodzinie i znajomym, bo są autentyczne i za każdy razem dotrzymują obietnic. Wszyscy pracownicy odgrywają istotną rolę w tym, abyśmy byli zapamiętani z dostarczania wyjątkowych doświadczeń podróżniczych. Kluczowy jest oczywiście nasz zespół marketingowy, który dba o to, by cele i wartości komunikacji były jak najbardziej widoczne – podkreśla Ryan Cotton.

Jak wskazano w komunikacie, dołączenie Ryana Cottona do zarządu we wrześniu 2025 r. to kolejny ważny krok w procesie integracji i budowania synergii pomiędzy markami Thomas Cook i eSky pod wspólną banderą eSky Group.

Obecnie zarząd eSky Group tworzą: Andrzej Kozłowski (prezes zarządu, chief executive officer), Piotr Woś (wiceprezes zarządu, chief operating officer), Łukasz Makolądra (chief financial officer), Jakub Bajorski (chief product officer), Alan French (chief holiday officer) i Ryan Cotton (chief marketing officer).

Przeczytaj źródło