Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
mat.pras.
W tej roli będzie odpowiedzialna za prowadzenie projektów z obszaru audio i video, takich jak słuchowiska, audiobooki, podcasty (w tym podcasty video), jak również jingle czy reklamy.
Obejmie tym samym kierownictwo nad nowymi studiami nagraniowymi Empik Go, które Grupa otworzyła we wrześniu minionego roku. To największe w Polsce studia dedykowane audiobookom i podcastom o łącznej powierzchni niemal 400 mkw.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Będzie realizowała projekty zarówno na potrzeby własne Grupy Empik, jak również zewnętrznych zleceniodawców, w tym wydawców, autorów zarejestrowanych na platformie Empik Selfpublishing, twórców niezależnych czy marek. Szczególnie istotnym obszarem jej odpowiedzialności pozostanie strategia produkcji oryginalnych, stanowiących znaczący element rozwoju usługi Empik Go.
Przed dołączeniem do Empiku, Katarzyna Tymczyszyn-Bębenek przez dwa lata prowadziła własne studio nagraniowe. Przez blisko sześć lat związana była z polskim oddziałem Storytel jako publishing manager.
Wcześniej, przez prawie cztery lata pracowała w Audiotece, gdzie jako global content manager koordynowała projektu audio na rynkach zagranicznych.