Ekspert nie gryzł się w jezyk ws. Meghan: "Żeruje na dziedzictwie Diany"

2 dni temu 11
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

Meghan Markle (43 l.) zdecydowała się wypuścić na rynek kolejny produkt swojej firmy, działającej ostatnio pod nową nazwą "As Ever". Na premierę Napa Valley Rosé wybrała 1 lipca, dzień urodzin księżnej Diany. Ekspert ds. rodziny królewskiej grzmi w "The Sun" o zawłaszczaniu dziedzictwa "królowej ludzkich serc".

Sprzedaż wina Napa Valley Rosé z rocznika 2023 rozpoczęła się we wtorek około godziny 17:00 czasu środkowoeuropejskiego. Można je było kupić za pośrednictwem strony internetowej Meghan Markle "As Ever", pod warunkiem, że zamówi się co najmniej trzy butelki. 

Chociaż nowy produkt Meghan jest dostępny tylko dla klientów ze Stanów Zjednoczonych, w Wielkiej Brytanii zawrzało. Wszystko przez to, że na premierę swojej nowej oferty żona Harry’ego wybrała 1 lipca, dzień urodzin "królowej ludzkich serc"księżnej Diany

Jak twierdzi królewski ekspert, Kinsey Schofield, to nic innego jak próba podczepienia się pod popularność uwielbianej na całym świecie ikony mody, stylu, klasy i dobroczynności. W rozmowie z "The Sun" nie gryzł się w język:

"Ta oferta trafiła w czuły punkt. Źródło zbliżone do rodziny królewskiej powiedziało mi, że księciu Williamowi nie umknęło, iż Meghan wprowadziła na rynek Napa Valley  Rosé w dniu urodzin jego matki, która zginęła w tragicznym wypadku, spowodowanym właśnie jazdą pod wpływem procentów. To nie zwykła gafa, to po prostu okrucieństwo. Mam wrażenie, że Meghan próbuje żerować na dziedzictwie Diany". 

Napój, którego cena wynosi, w przeliczeniu, ponad 320 zł przy zamówieniu co najmniej trzech butelek, jest dostępny wyłącznie dla amerykańskich klientów, a adresy wysyłki były ograniczone do terytorium USA. 

Niecałą godzinę po otwarciu sprzedaży, na stronie internetowej "As Ever" ukazał się komunikat, że cała oferta została wyprzedana. To z pewnością duży sukces finansowy, który jednak, zdaniem królewskiego eksperta, może fatalnie wpłynąć na wizerunek Meghan Markle:

"Śmierć Diany wciąż pozostaje jednym z najbardziej rozdzierających serce i symbolicznych momentów w historii współczesnej rodziny królewskiej. Łączenie tego wspomnienia, celowe lub przypadkowe, z produktem komercyjnym, zwłaszcza takim, który ma coś wspólnego z procentami, wydaje się głębokim błędem. Meghan miała do wyboru cały kalendarz na promowanie swojego rosé. To, że wybrała akurat dzień urodzin Diany, wiele o niej mówi". 

Swoją ofertę lifestylową Meghan zainicjowała na początku ubiegłego roku pod nazwą American Riviera Orchard. Wzbudziła wtedy mniejsze zainteresowanie niż zakładała. Przełomem okazał się nakręcony dla platformy Netflis program "With Love, Meghan". Po jego emisji, wypromowane w serialu produkty, sprzedawane pod nową nazwą "As Ever" rozchodzą się dosłownie na pniu. 

Malinowy krem, mieszanka do naleśników, a także herbaty, wyprzedały się niemal natychmiast po wprowadzeniu na rynek na początku kwietnia. Limitowana edycja miodu z dzikich kwiatów zniknęła w ciągu zaledwie pięciu minut. Meghan podziękowała klientom na Instagramie, zaznaczając, że "każda sezonowa dostawa będzie ograniczona ilościowo". 

Zobacz materiał promocyjny partnera:

Halo! Wejdź na halotu.polsat.pl i nie przegap najświeższych informacji z poranka w Polsacie.

Zobacz też:

Ujawniono prawdę o prestiżowych produktach Markle. Domowa bajka prysła

Księżna Diana skończyłaby dziś 64 lata. Nie myliła się co do synów, wszystko przewidziała

Meghan i Harry mają kryzys? Eksperci zauważają rosnące napięcia 

Przeczytaj źródło