Ruszyła rekrutacja do projektu "Piękna Generacja", wspólnej inicjatywy Dove i Rossmann. Kampania, będąca kontynuacją "Albumu Piękna", ma na celu zachęcenie młodych ludzi do dzielenia się swoimi historiami o akceptacji siebie. Projekt skierowany jest do osób w wieku 16-26 lat.
Młodzi w centrum uwagi
W ramach kampanii powstaną zdjęcia i film dokumentalny, które ukażą różnorodne spojrzenia na piękno. Jak podkreśla Michał Kisielewski z That One Agency, celem było stworzenie komunikacji, która trafi do młodych ludzi, posługując się ich językiem.
Rekrutacja odbywa się poprzez aplikację Rossmanna, gdzie uczestnicy mogą przesyłać zdjęcia lub krótkie nagrania wideo. Wybranych zostanie 16 laureatów, którzy staną się twarzami kampanii. Zdjęcia wykona Anna Musiałówna, a film stworzy duet reżyserski Helena Ganjalyan i Bartosz Szpak.
Współpraca i inkluzywność
Adrianna Karcz z Dove podkreśla, że projekt ma na celu wysłuchanie młodych ludzi i spojrzenie na świat ich oczami. Kampania ma im być bliska i promować inkluzywność.
Za planowanie mediów odpowiada Mindshare, a działania komunikacyjne prowadzi agencja Yellowcups.