Dorian Szymański awansował w WPP Media

1 tydzień temu 11
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

fot. LinkedIn fot. LinkedIn

Przypomnijmy, że WPP Media to nowa nazwa dawnego GroupM, skupiającego agencje mediowe Mindshare, Wavemaker i EssenceMediacom. Po zmianie wprowadzonej kilka tygodni temu wszystkie agencje działają pod nazwą WPP Media.

Dorian Szymański dotychczas pełnił funkcję szefa strategii w Mindshare Polska. Teraz awansował na stanowisko new business&innovation strategy directora w WPP Media.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Przed dołączeniem do Mindshare ponad trzy lata spędził w Havas Media Group Polska, gdzie pełnił funkcję senior data&insght specialist.

Przedtem, przez blisko dwa lata był strategic plannerem w agencji young&Rubicam. 

Przeczytaj źródło