Dominika Madej CEE PR & marketing managerką w SentiOne

6 godziny temu 2
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Do zadań Madej należeć będzie lokalna adaptacja globalnej strategii, rozwój contentu i kampanii paid media, a także współpraca z mediami i partnerami. W swojej pracy ma skupić się na wykorzystywaniu danych z mediów online i społecznościowych do wzmacniania komunikacji i reputacji klientów SentiOne.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

– Przez ostatnie lata w SentiOne skupialiśmy się przede wszystkim na rozwoju technologii i produktu – zwłaszcza w kontekście AI i automatyzacji analiz. Teraz czas wrócić do aktywnej komunikacji z rynkiem. Po kilku latach przerwy znów mamy osobę, która będzie odpowiedzialna za budowanie naszej widoczności i relacji z mediami, partnerami i otoczeniem biznesowym. Dołączenie Dominiki  to dla nas ważny krok – technologia i monitoring mediów mocno się zmieniają, a my chcemy aktywnie komunikować zmiany zachodzące w naszej organizacji – mówi mówi Jan Kołątaj, CEE business director w SentiOne.

Madej przez ostatnie kilkanaście lat tworzyła i wdrażała strategie komunikacyjne, łącząc działania offline, digital i PR. Pracowała dla marek z różnorodnych sektorów, od przemysłu i administracji, po nowe technologie i media. Jej specjalizacja to budowanie narracji marki, działania wizerunkowe, content marketing oraz współpraca z mediami.

SentiOne to platforma do monitorowania internetu i mediów społecznościowych (social listening) oraz automatyzacji obsługi klienta przy użyciu sztucznej inteligencji (AI). 

Przeczytaj źródło