– Bardzo się cieszymy, że polski kapitał zainwestował w kanał telewizyjny na trudnym, wymagającym rynku. Według mnie nasi abonenci otrzymają ciekawy kanał, który jest inny od wszystkich pozostałych. Jestem przekonany, że kategoria lifestyle, do której należy Dolce Vita TV, spotka się z ciepłym przyjęciem według zasady, że lubimy oglądać świat luksusu. Tym bardziej, że dotyczy to bardzo popularnych tematów, jak podróże, kulinaria czy szeroko pojęta kultura – powiedział Jacek Kobierzycki, dyrektor generalny sieci kablowej Toya.
Otwarte okno z nowym kanałem
Stacja będzie dostępna promocyjnie dla wszystkich klientów. – To świetna okazja do promocji naszych pakietów telewizji cyfrowej na jesień, kiedy naturalnie oglądalność telewizji rośnie. Aby abonenci mogli zapoznać się z nowością, przez miesiąc Dolce Vita TV będzie dostępna dla wszystkich abonentów w "otwartym oknie" – dodał Kobierzycki.
Dolce Vita TV trafi w ofercie Toya do Pakietu Wygodnego na pozycję 377 oraz na platformę Toya Go.
W ramówce stacji m.in. "Pociągiem dookoła świata", "Kurorty miliarderów", "The Pearl – najbardziej luksusowa wyspa świata", "Niezwykłe chatki plażowe", "Wspaniały świat ciast".
11 września o godz. 21:00 Dolce Vita TV rozpocznie emisję reality show "Singletown". Pięć par decyduje się na przerwę w swoim związku, aby spędzić lato jako single w luksusowych apartamentach w Londynie.
– Jesteśmy podekscytowani, że dzięki współpracy z Toya możemy dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców. Naszą misją jest inspirowanie widzów do odkrywania świata pełnego emocji – świata, w którym celebrujemy piękno, sztukę życia i różnorodne kultury. Pokazujemy niezwykłe historie, zachwycające obrazy i tworzymy przestrzeń dla treści, które wzruszają, inspirują i fascynują. To dla nas ogromna satysfakcja, że już we wrześniu podzielimy się premierą "Singletown" z odbiorcami Toya – mówił Paweł Obczyński, członek zarządu Dolce Vita TV.
Kanał Dolce Vita TV emitowany jest od stycznia 2025 roku. Obecnie jest dostępny w naziemnej telewizji cyfrowej (MUX-L2 - Rybnik, Ornontowice) na Śląsku oraz u ponad pięćdziesięciu lokalnych operatorów telewizji kablowych w całym kraju.
Paweł Obczyński od założenia spółki Dolce Vita TV w lutym 2024 roku miał 25 proc. udziałów. Na początku lipca 2025 roku przejął 35 proc. akcji należących do Zbigniewa Adamkiewicza (byłego dyrektora Agencji Produkcji Telewizyjnej i Filmowej TVP) oraz 37 proc. akcji Barbary Bilińskiej, wybranej niedawno na szefową rady programowej TVP.
Toya ma ponad 200 tys. abonentów w kilku miastach sieci Toya (Łódź, Kraków, Kutno, Pabianice, Piotrków Trybunalski, Zgierz, Mysłowice, Przemyśl i Pisz) oraz dostarcza sygnał telewizji cyfrowej do 100 tys. gniazd w kilkunastu sieciach partnerskich na terenie Polski.