Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
Redakcja16.06.2025 (10:59)
DHL eCommerce Polska rusza z nową kampanią promującą automaty paczkowe DHL BOX 24/7, których w Polsce działa już blisko 6500.
Działania łączą komunikację wizerunkową z promocjami cenowymi, a całość opiera się na rytmie - dosłownie. W spotach wykorzystano dźwięki wydawane przez maszyny DHL BOX i osadzono je w formie rapowanej.
Hasło kampanii: "DHL BOX 24/7. Łatwo przychodzi" ma podkreślać elastyczność i wygodę odbioru przesyłek - o każdej porze i w dogodnym miejscu. Jak pokazuje raport DHL E-Commerce Trends 2025, 79% konsumentów porzuca koszyk, jeśli nie znajdzie preferowanej opcji dostawy - dlatego automat paczkowy staje się kluczowym elementem doświadczenia zakupowego.
Spoty kampanii są kolorowe, dynamiczne, rytmiczne i będą emitowane w kanałach wideo z dźwiękiem: YouTube, TikTok, Facebook i Instagram. Działania obejmują także komunikację PR i aktywność w social mediach.
Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja MullenLowe, media zakupił Mediahub.
Informacja prasowa