DHL BOX 24/7 "rapuje" w nowej kampanii. Chodzi o wygodę i rytm życia

1 tydzień temu 11
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

Redakcja16.06.2025 (10:59)

DHL eCommerce Polska rusza z nową kampanią promującą automaty paczkowe DHL BOX 24/7, których w Polsce działa już blisko 6500.

DHL BOX 24/7 „rapuje” w nowej kampanii. Chodzi o wygodę i rytm życia

Działania łączą komunikację wizerunkową z promocjami cenowymi, a całość opiera się na rytmie - dosłownie. W spotach wykorzystano dźwięki wydawane przez maszyny DHL BOX i osadzono je w formie rapowanej.

Hasło kampanii: "DHL BOX 24/7. Łatwo przychodzi" ma podkreślać elastyczność i wygodę odbioru przesyłek - o każdej porze i w dogodnym miejscu. Jak pokazuje raport DHL E-Commerce Trends 2025, 79% konsumentów porzuca koszyk, jeśli nie znajdzie preferowanej opcji dostawy - dlatego automat paczkowy staje się kluczowym elementem doświadczenia zakupowego.

Spoty kampanii są kolorowe, dynamiczne, rytmiczne i będą emitowane w kanałach wideo z dźwiękiem: YouTube, TikTok, Facebook i Instagram. Działania obejmują także komunikację PR i aktywność w social mediach.

Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja MullenLowe, media zakupił Mediahub.

Informacja prasowa

Przeczytaj źródło