“Czas na pranie, czas na ruch” – Persil z nową kampanią promującą aktywność fizyczną

4 godziny temu 1
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Symbolem najnowszej kampanii Persila “Czas na pranie, czas na ruch” stała się biała koszulka z napisem “Zawsze dajesz z siebie wszystko”.  

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

W ramach kampanii marka podjęła współpracę z lekkoatletką Moniką Pyrek i jej fundacją “Skok w marzenia”. Planowane są działania, które pomogą młodym sportowcom poprzez wsparcie ich programem stypendialnym prowadzonym przez fundację.    

Za koncepcję kreatywną, strategię komunikacji oraz liczne elementy realizacyjne odpowiada agencja Chromatique.

– Punktem wyjścia w trakcie przygotowywania koncepcji tej kampanii były wymówki. Łatwo jest je znaleźć, by wytłumaczyć brak czasu na sport. A przecież ten czas jest, choćby na wyświetlaczu pralki. Czasem to tylko półgodzinny, szybki cykl, ale tyle starczy, by wyrobić nowe, lepsze nawyki, na przykład iść pobiegać, wsiąść na rower, czy poćwiczyć jogę w domu na macie. Zaproszenie do Team Persil to zachęta do tego, aby zawsze dawać z siebie wszystko. Cała strategia komunikacji powstała właśnie na tym przesłaniu – mówi Ewa Lach-Moore, strategic director w agencji Chromatique

Przeczytaj źródło