Cyfryzacja usług finansowych to ogromne wyzwanie dla sektora Consumer Finance

2 tygodni temu 15

Fot. PAP - kadr z filmu

Fot. PAP - kadr z filmu

Sektor usług finansowych stoi przed ogromnymi wyzwaniami. Są to wyzwania płynące z dynamicznie postępującej cyfryzacji. Mówimy również o konieczności zapewnienia wystarczającej edukacji, wiedzy i działań w kierunku podnoszenia świadomości konsumenta - powiedział Daniel Mańkowski, wiceprezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów podczas XXI edycji Kongresu Consumer Finance w Warszawie.

Kongres Consumer Finance (KCF), który odbywa się w salach Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie to największe, doroczne spotkanie przedstawicieli sektora consumer finance oraz instytucji współpracujących, poświęcone perspektywom, wyzwaniom i problemom rynku consumer finance.

Celem Kongresu jest otwarta debata pomiędzy wszystkimi uczestnikami rynku consumer finance, wymiana informacji nt. najbardziej aktualnych problemów rynku, a także wypracowanie rekomendacji w zakresie bezpieczeństwa rynku consumer finance.

Źródło informacji: PAP MediaRoom

Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
Data publikacji 01.12.2025, 15:50
Źródło informacji PAP MediaRoom
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Przeczytaj źródło