Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
Converse konsekwentnie, od wielu lat działa na rzecz społeczności LGBTQ+, a w czerwcu obchodzi Miesiąc Dumy. Kluczowym akcentem tegorocznej celebracji jest poszerzona współpraca z Grupą Stonewall i fundacją Lambda Warszawa oraz obecność marki podczas Parady Równości. Kampania Proud To Be 2025 to także papierowy ZIN stworzony przez społeczność młodych twórców Converse All Stars oraz kolekcja zaprojektowana przez członków społeczności LGBTQ+ i ich sojuszników.
Converse od zawsze tworzy bezpieczną przestrzeń, w której każdy i każda może być sobą i być z tego dumny/a. Staje po stronie tych, którzy są bezkompromisowi i autentyczni, zaangażowani w szerzenie miłości w swoich społecznościach. Troszcząc się na co dzień szczególnie o osoby LGBTQIA+, Converse kontynuuje swoje prospołeczne działania i partnerskie inicjatywy, a także coroczne kampanie pod hasłem Proud To Be.
Razem z Grupą Stonewall i fundacją Lambda Warszawa
Od 3 lat Converse we współpracy z Grupą Stonewall prowadzi edukację na temat zdrowia seksualnego, współtworząc specjalną platformę internetową. Kolejny rok działa także na rzecz społeczności LGBTQ+ razem z fundacją Lambda Warszawa.
Grupa Stonewall to organizacja LGBTQ+ działająca od 2015 roku i zrzeszająca osoby, które popierają postulaty równouprawnienia par osób tej samej płci oraz walczą z dyskryminacją i przemocą. Tegoroczne partnerstwo Converse z Grupą Stonewall, będące kontynuacją 3-letniej współpracy, ma swoją nową odsłonę. Nowa strona gdzietest.pl wzbogacona została o komponent, który pomaga użytkownikom znaleźć bezpłatne miejsca testowe na HIV i inne choroby przenoszone drogą płciową, a także pomaga ocenić, czy kontakt seksualny wiąże się z ryzykiem i rekomenduje najbardziej odpowiedni sposób postępowania po nim. Platforma zawiera przejrzystą bazę miejsc, w których można wykonać testy na choroby przenoszone drogą płciową, w tym szczegółowe informacje o procesie testowania. Znajduje się na niej także sekcja edukacyjna poświęcona zdrowiu seksualnemu, zawierająca najnowsze artykuły i bazę wiedzy.
Fundacja Lambda Warszawa jest założoną w 1997 roku organizacją działającą na rzecz wsparcia osób, które znalazły się w trudnej sytuacji ze względu na orientację psychoseksualną lub tożsamość płciową. Converse po raz drugi partneruje eventowi otwarcia Warsaw Queer Week, najpiękniejszego tygodnia w roku, zainicjowanego przez Lambdę Warszawa i UniPride. Queer Week łączy tęczowe organizacje, inicjatywy, restauracje, kawiarnie, kluby i przedsiębiorców .
Również w tym roku niezwykły czerwcowy tydzień będzie obfitował w serię tęczowych wydarzeń - od warsztatów edukacyjnych, przez wspólną imprezę po dostęp do badań profilaktycznych.
Analogowy zin Proud To Be społeczności Converse All Stars
Współpraca Converse i fundacji Lambda Warszawa to także rokrocznie wydawany w druku zin. Tegoroczna edycja ma intymny, zwięzły format, który w pełni oddaje głos społeczności All Stars. Twórcy i twórczynie chcieli, by ta prozaiczna, a jednak tak cenna duma z bycia - po prostu - wybrzmiewała swoją podstawową formą, bo nie potrzebuje dodatkowych definicji i ozdobników. To publikacja zrodzona z potrzeby pokazania autentyczności, różnorodności i dumy – nie poprzez nadmiar słów, ale poprzez obrazy, gesty i spojrzenia. Każde pokolenie stara się stworzyć własny przekaz, ale pragnienie akceptacji i wolności jest ponadczasowe.
Tegoroczny zin inspirowany jest estetyką analogową – surowością zdjęć Polaroid, osobistym tonem ręcznie pisanych listów i emocjonalną głębią intymnych wyznań. Stwarza przestrzeń dla historii, które przypominają o przebytej drodze.
zin Converse Foto: converse.pl
Specjalna kolekcja Proud To Be. Z dumą. Z miłością. Chuck.
Miesiąc Dumy to od lat także specjalne, tęczowe kolekcje Proud To Be Converse. Prezentując odświętne wersje swoich klasyków, Converse wykorzystuje w tym roku kultowego Chucka i archiwalne printy dla kolekcji Proud To Be 2025. Dzięki Chuck Taylor, Converse stał się symbolem wyrażania siebie. Jego ponadczasowy design i dostępność na całym świecie sprawiają, że Chuck przekracza granice i staje się płótnem dla osobistych historii pod każdą szerokością geograficzną. Converse czerpie z siły tego symbolu, aby nadać życie kampanii Proud To Be 2025 i podkreślić znaczenie miłości, tożsamości oraz indywidualności.
Kapsułowa kolekcja wyróżnia się żywymi kolorami, printami zwierzęcymi i płomieniami. Wykorzystuje różne wersje Chucka, w tym niedawno wprowadzone Chuck Taylor All Star Lift Double Stack na platformie i bardzo wysokie Chuck Taylor All Star XXHi. W dropie są także klasyczne Chuck 70 i Chuck Taylor All Star, a także dwie koszulki Converse Pride.
Kolekcja Converse Proud To Be Foto: converse.pl