Co Polacy myślą o NFZ? Ruszyła masowa akcja

1 miesiąc temu 35

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Partnerzy portalu

Narodowy Fundusz Zdrowia rozpoczął ogólnopolskie badanie opinii pacjentów dotyczące jakości obsługi w swoich placówkach. Zebrane odpowiedzi mają pomóc w usprawnieniu kontaktu z klientami i dostosowaniu usług do realnych potrzeb pacjentów.

Co Polacy myślą o NFZ? Ruszyła masowa akcja Poczekalnia w przychodni

thodonal / Adobe

  • We wszystkich 16 oddziałach wojewódzkich NFZ ruszyło badanie opinii klientów
  • Ankieta realizowana jest przez zewnętrzną firmę badawczą
  • Udział w badaniu jest anonimowy i dobrowolny

Badanie satysfakcji klientów NFZ

Narodowy Fundusz Zdrowia prowadzi badanie satysfakcji osób korzystających z obsługi w swoich oddziałach wojewódzkich. Jak czytamy na stronie Funduszu, celem inicjatywy jest lepsze poznanie oczekiwań pacjentów i poprawa jakości świadczonych usług.

Podczas wizyty w sali obsługi klienta NFZ można zostać zaproszonym do udziału w krótkiej, anonimowej ankiecie. Badanie realizuje zewnętrzna firma badawcza przy użyciu techniki TAPI, czyli indywidualnych wywiadów kwestionariuszowych z wykorzystaniem tabletu.

Udział w badaniu jest całkowicie dobrowolny, a wszystkie zebrane dane pozostają poufne. NFZ podkreśla, że opinie pacjentów mają realny wpływ na doskonalenie standardów obsługi oraz wprowadzanie usprawnień w funkcjonowaniu placówek.

Adresy placówek, w których realizowane jest badanie:

  1. Dolnośląski OW – Sala Obsługi Klientów we Wrocławiu: ul. Traugutta 55, 50-416 Wrocław
  2. Kujawsko-pomorski OW – Sala Obsługi Klientów w Bydgoszczy: ul. Łomżyńska 33, 85-863 Bydgoszcz
  3. Lubelski OW – Sala Obsługi Klientów w Lublinie: ul. Nadstawna 2-4, 20-120 Lublin
  4. Lubuski OW – Sala Obsługi Klientów w Zielonej Górze: ul. Podgórna 9B, 65-057 Zielona Góra
  5. Łódzki OW – Sala Obsługi Klientów w Łodzi: ul. Targowa 35, 90 - 043 Łódź
  6. Małopolski OW – Sala Obsługi Klientów w Krakowie: ul. Wadowicka 8W, 30 - 415 Kraków
  7. Mazowiecki OW – Sala Obsługi Klientów w Warszawie: ul. Tytusa Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa
  8. Opolski OW – Sala Obsługi Klientów w Opolu: ul. Ozimska 72A, 45-310 Opole
  9. Podkarpacki OW – Sala Obsługi Klientów w Rzeszowie: ul. Zamkowa 8, 35-032 Rzeszów
  10. Podlaski OW – Sala Obsługi Klientów w Białymstoku: ul. Pałacowa 3, 15-042 Białystok
  11. Pomorski OW – Sala Obsługi Klientów w Gdańsku: ul. Podwale Staromiejskie 69, 80 - 844 Gdańsk
  12. Śląski OW – Sala Obsługi Klientów w Katowicach: ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice
  13. Świętokrzyski OW – Sala Obsługi Klientów w Kielcach: ul. IX Wieków Kielc 2a, 25-516 Kielce
  14. Warmińsko-Mazurski OW – Sala Obsługi Klientów w Olsztynie: ul. Głowackiego 14 10-448 Olsztyn
  15. Wielkopolski OW – Sala Obsługi Klientów w Poznaniu: ul. Grunwaldzka 158, 60-309 Poznań
  16. Zachodniopomorski OW – Sala Obsługi Klientów w Szczecinie: ul. Arkońska 45, 71-450 Szczecin

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.

Dowiedz się więcej na temat:

Przeczytaj źródło