Marka w swojej jubileuszowej kampanii brandowej chce przypomnieć, że kino to nie tylko miejsce, gdzie wyłącznie oglądamy filmy. To miejsce pierwszych seansów na kolanach rodziców, które wiążą się z ogromem emocji i pięknych wspomnień, to miejsce pierwszych randek, które zakończyły się ślubami, czy wspólnego przeżywania emocji i długich maratonów filmowych, po których razem witamy wschody słońca.
Kampania urodzinowa Cinema City
Kampania ma za zadanie podziękować klientom marki za to, że od 25 lat dzielą te wszystkie momenty z Cinema City.
By dzielić się magią kina z innymi, sieć kin przygotowała także aktywację konsumencką - kalendarz prezentowy. Od 8 września, przez 25 kolejnych dni, w kalendarzu prezentowym pojawiać się będą niespodzianki z okazji urodzin Cinema City. W tajemniczym prezencie codziennie znaleźć będzie można dedykowane rabaty, ekskluzywne materiały wideo, treści promocyjne, czy prezenty bazujące na sprzedaży premiowej.
W ramach swojego jubileuszu marka podjęła także współpracę z polskim ilustratorem Adamem Kosikiem, który przygotował pięć limitowanych, kolekcjonerskich plakatów nawiązujących do kinowych klasyków. Będzie można je zdobyć właśnie w ramach kalendarza prezentowego, tak więc warto codziennie wracać na stronę akcji i otwierać prezent.
Od 8 września do wszystkich kin Cinema City powracają więc znane i lubiane filmy sprzed lat. Co ciekawe - niektóre z nich wyświetlone zostaną w sieci kin po raz pierwszy, bo swoją premierę miały zanim sieć pojawiła się w Polsce.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Intro 25 lat Cinema City
Kampania urodzinowa swoim zakresem obejmuje kino, radio, direct marketing – SMS i nośniki OOH, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych, współpracę z influencerami oraz komunikację PR. Za główny KV kampanii brandowej odpowiedzialna jest agencja Feeders.