Pytanie 1/10
3 października 1948 r. 6 listopada 1950 r. 6 listopada 1951 r. 6 listopada 1957 r.
Pytanie 2/10
W przeddzień jesieni, czyli ostatniego dnia lata zakończono produkcję:
FSO Syreny FSM Syreny Polskiego Fiata 126p FSO Poloneza
Pytanie 3/10
Jesiennym samochodem był też Lublin 51. Jego pierwszy egzemplarz powstał 7 listopada 1951 r. Była to:
samodzielna konstrukcja licencyjna wersja Kamaza licencyjna wersja GAZ-a licencyjna wersja Tatry
Pytanie 4/10
W 1967 r. W 1981 r. W 1985 r. W 1989 r.
Pytanie 5/10
zaledwie 28 minut dwie godziny 11 godzin 35 godzin, czyli ponad połowę testu
Pytanie 6/10
1.25 1.3 1.5 2.0, ale przez pierwszy rok wszystkie trafiały na eksport
Pytanie 7/10
Jesienią 1957 r. z FSO do firmy Ghia trafiły dwa podwozia Warszawy. Włosi mieli na ich bazie przygotować projekt następcy Warszawy M20. Jaki był efekt ich prac?
dwa różniące się od siebie sedany sedan i kombi sedan, kombi i makieta pick-upa sedan i kombi oraz szkice dwóch wersji coupe
Pytanie 8/10
Pewnej jesieni pojawiły się w PRL dwa pierwsze znaczki pocztowe z samochodem FSO. Było to:
w roku debiutu FSO Warszawy, czyli w 1951 r. w 1952 r. w roku debiutu Syreny, czyli w 1957 r. dopiero w 1978 r.
Pytanie 9/10
Pierwsze auto powstało w FSO w 1951 r. Pewnej jesieni wyprodukowano tam milionowy samochód. Było to:
w 1961 r. w 1976 r. w 1985 r. dopiero po upadku PRL, czyli w 1991 r.
Pytanie 10/10
1976 r. 1977 r. 1978 r. 1979 r.
Brakuje jeszcze 10 odpowiedzi
Wypełnij odpowiedzi na wszystkie pytania, żeby zobaczyć wynik
Dziękujemy, że przeczytałaś/eś nasz artykuł do końca.
Bądź na bieżąco! Obserwuj nas w Wiadomościach Google.





English (US) ·
Polish (PL) ·