Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
Agencja WeCom PR rozszerza swoje portfolio o nową współpracę. Do grona klientów dołączyła marka Cedral, oferująca innowacyjne i inteligentne materiały elewacyjne dla sektora budowlanego. W ramach współpracy WeCom PR będzie odpowiadać za wsparcie działań komunikacyjnych Cedral, ukierunkowanych na budowanie świadomości i zaufania do marki, podtrzymywanie lojalności klientów oraz inspirowanie do tworzenia zrównoważonych i nowoczesnych obiektów architektonicznych.
Foto: materiał prasowy
Komunikacja będzie prowadzona z uwzględnieniem zarówno klientów indywidualnych, jak i segmentu B2B – wykonawców oraz architektów, dla których Cedral stanowi atrakcyjną propozycję produktową.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Cedral to kolejna marka z portfolio Etex Poland, której obsługą zajmuje się agencja.
Dotychczas WeCom PR prowadziła działania wizerunkowe dla marek: Promat (bierna ochrona przeciwpożarowa), Siniat (sucha zabudowa), a także realizowała projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej i zrównoważonego rozwoju dla Etex Poland.
- Więcej informacji:
- WeCom