Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
Projekt „Zima nabiera kolorów z Burgerem Drwala" dla McDonald’s Polska, promująca sezonową ofertę Burger Drwala otrzymał Złotego Lwa w kategorii Brand Experience: Customer Retail/In-store Experience.
Na potrzeby tej akcji wrocławska restauracja zlokalizowana przy ul. Bardzkiej 3a zamieniła się w wielką, interaktywną kolorowankę. Tutaj też nakręcono spot reklamowy, którego produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films. Obsługą mediową kampanii zajmowała się agencja OMD.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Kampania „Public Money ATM”, stworzona przez McCann Poland i Mastercard, zdobyła drugiego Srebrnego Lwa na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Projekt nagrodzono w kategorii Brand Experience & Activation / Digital Installation.
„Public Money ATM” to projekt, który w nowatorski sposób wykorzystuje technologię do wzmacniania zaangażowania obywatelskiego. Przekształca znane wszystkim bankomaty w łatwe w obsłudze punkty do głosowania na projekty z budżetu obywatelskiego.
Rozwiązanie wdrożono w Ełku w 2024 roku. Dzięki intuicyjnemu mechanizmowi – głosowaniu kartą i kilkoma kliknięciami – niemal co trzeci głos został oddany właśnie za pośrednictwem bankomatu. Projekt spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem społecznym i już teraz zaplanowana jest jego ekspansja na kolejne miasta w Polsce.
Wcześniej “Public Money ATM” zdobył Srebrnego Lwa w kategorii Direct Lions: Large-Scale Media. Dotychczas McCann Poland i Mastercard mają na koncie łącznie osiem nominacji – trzy dla „Inclusive by Design” oraz pięć dla kampanii „Public Money ATM”.