Dzień dobry, tutaj konsultant Canal+, ja z prezentem (hehe)
Sąd UOKiK potwierdził, że doradcy Call Center Canal+ posługiwali się tzw. skryptami sprzedażowymi, które miały na celu zakamuflowanie rzeczywistego celu rozmowy. Pracownicy firmy mówili, że dzwonią w sprawie bezpłatnego prezentu, podczas gdy faktycznie dążyli do podpisania równoległej umowy o świadczenie usług. To klasyczne wprowadzanie konsumenta w błąd, którego nie toleruje prawo konkurencji.
Dalsza część tekstu pod wideo
Ponadto konsultanci celowo zawyżali podawane ceny pakietów telewizyjnych, nawet o 50%, by uatrakcyjnić proponowaną ofertę promocyjną. Po upływie bezpłatnego kresu konsument nie miał już prawa do rozwiązania umowy i obarczany był kosztem obu zawartych umów.
Zdaniem Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Canal+ tym samym celowo ukrywał realny cel rozmów i realne koszty i podtrzymał tym sposobem decyzję prezesa UOKiK-u. Wszystkie najważniejsze elementy wpływające na decyzję zakupową powinny być tymczasem jawne i przedstawione w uczciwy sposób.


![ZUS przegrał kilkaset spraw w sądach. Prawomocnie i nieprawomocnie. Ale tak naprawdę wygrał [Przeliczenie zaniżonej emerytury. Podwyżki. Wyrównania. Odsetki]](https://webp-konwerter.incdn.pl/eyJmIjoiaHR0cHM6Ly9nLmluZ/m9yLnBsL3AvX2ZpbGVzLzM4NT/g4MDAwL3BvZHd5emtpLTMtMzg/1ODgxNTEuanBnIiwidyI6MTIwMH0.webp)



English (US) ·
Polish (PL) ·