mat.pras.
Kampania „Make time count” zachęca do dostrzegania wartości ulotnych chwil, które choć dodają życiu smak, często umykają w codziennym pośpiechu. To właśnie w tych momentach towarzyszy nam kawa - jako cichy świadek chwil, które z pozoru niezauważone, nadają sens wszystkiemu.
W ramach kampanii Caffè Vergnano podejmuje szereg działań zarówno w przestrzeni digital, offline, jak i eventowej.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Spot reklamowy dostępny na platformach YouTube i Meta (Facebook, Instagram), zaprasza odbiorców do celebrowania drobnych, ale ważnych momentów z filiżanką kawy.
W okresie wakacyjnym kampania obecna jest również w kinach – m.in. w sieci Multikino oraz w Kinogramie w Fabryce Norblina w Warszawie, gdzie jedna z sal dziś oddaje styl Caffè Vergnano. Marka jest też partnerem wydarzeń lifestyle’owych i kulturalnych – takich jak BNP Paribas Summer Cinema Festival oraz See Bloggers w Łodzi, czy targi kawowe Coffee Europe Expo. Poprzez obecność w tych przestrzeniach Caffè Vergnano chce być blisko konsumentów, inspirując ich do świadomego celebrowania codziennych chwil z kawą.