W materiałach promocyjnych zobaczymy historie grupy młodych ludzi, którzy chcą podbić świat. Ambicje i marzenia zamieniają w dającą radość i satysfakcję rzeczywistość. Korzystają z różnych produktów bankowych, aby znaleźć sposoby na to by "być i mieć" – czytamy w komunikacie prasowym banku na temat nowej kampanii reklamowej.
Za serię filmów z kampanii "Być i mieć" odpowiada agencja Liquid Thread i dom produkcyjny Truskavka. Materiały będą emitowane na YouTubie, TikToku i Instagramie.
Akcja pojawi się również na formatach display oraz nośnikach digital out of home. Za przygotowanie strategii mediowej odpowiada dom mediowy Starcom.
W kampanię zaangażowani są mikroinfluencerzy, którzy na swoich kanałach społecznościowych pokażą, w jaki sposób korzystają z pomocnych produktów bankowych. Chodzi m.in. o zwroty za zakupy, usługę wielowalutową oraz aplikację mobilną.
Mikroinfluencerzy w kampanii Millenium Banku
– Początkująca piosenkarka, przyszła behawiorystka psów, fan piłki nożnej, gamer, miłośniczka gotowania, ale również pracująca studentka entuzjastka mody – te z pozoru różne osobowości naszej kampanii, łączy wspólny mianownik – poszukiwanie pasji lub zajęcia, które pochłonie całe ich życie. Młodzi ludzie korzystają z oferowanych przez Bank Millennium nowoczesnych i inteligentnych produktów – podkreśla Beata Krupińska, dyrektorka departamentu komunikacji marketingowej Banku Millennium.
– Chcieliśmy to zaangażowanie w naszej kampanii pokazać, aby inspirować innych do odkrywania nowoczesnego świata finansów. Sięgnęliśmy po dopiero zyskujących popularność twórców internetowych, którzy wyróżniają się w social mediach autentycznością, ciekawym hobby i dążeniem do realizacji swoich celów – opisuje.