"Bolec" dołącza do "Gruchy" w reklamie Uniqa

2 dni temu 9
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

W reklamach ubezpieczyciel prezentuje pakiet OC i AC z usługą naprawy na miejscu i sprawną likwidacją po szkodzie.Dwa pierwsze spoty przedstawiają korzyści pakietu OC Uniqa. Trzeci koncentruje się na ochronie w ramach pakietu OC+AC oraz na szybkiej likwidacji szkód. 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Kultowe postacie z komedii „Chłopaki nie płaczą” po raz kolejny występują w kampanii Uniqa. W roli głównej zobaczymy występującego już we wcześniejszych reklamach Uniqa Mirosława Zbrojewicza, filmowego “Gruchę”, do którego pierwszy raz dołącza Michał Milowicz, czyli “Bolec”. Towarzyszy im oczywiście Bella, nieodłączny piesek chihuhua. Spoty utrzymane są w konwencji filmowej i dowcipnie żonglują nawiązaniami do polskich komedii.


Reżyserem nowej reklamy marki Uniqa jest Michał Sabliński. Za kreację odpowiada agencja kreatywna PZL, a za produkcję dom produkcyjny Bomaye. Zakupem mediów zajęły się domy mediowe Arena Media Communications i Value Media.

Przeczytaj źródło