W pierwszej połowie 2025 roku użytkownicy wykonali ponad 350 milionów takich transakcji, co stanowiło 25 proc. wszystkich operacji Blik. Aby utrzymać dynamiczny wzrost liczby korzystających, Blik rozpoczął kampanię digitalową z udziałem Mirosława Baki, który przekonuje, że przelewy na telefon to najprostszy i najwygodniejszy sposób dzielenia się pieniędzmi wśród znajomych.
Kampania, będąca częścią cyklu "Ludzie Ery BLIKA", przenosi widzów na polską wieś pod koniec XVIII wieku, pokazując trudności związane z tradycyjnym zbieraniem i przekazywaniem pieniędzy ("siana"). Dla kontrastu podkreśla wygodę i bezpieczeństwo współczesnych przelewów Blik. Towarzyszą temu stylizowane przyśpiewki ludowe, które promują zalety przelewów na telefon.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Zbieraj siano BLIKIEM, nawet jeśli nie jesteś rolnikiem
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Zalety oddawania siana BLIKIEM jest od groma
Za kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, media zakupiono przez Spark Foundry, a produkcję zrealizował dom produkcyjny OTOFILM.
Akcja potrwa do końca października.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Kto numer rejestruje, ten siano BLIKUJE
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo