Blik z Mirosławem Baką promuje przelewy na telefon

1 dzień temu 13

W pierwszej połowie 2025 roku użytkownicy wykonali ponad 350 milionów takich transakcji, co stanowiło 25 proc. wszystkich operacji Blik. Aby utrzymać dynamiczny wzrost liczby korzystających, Blik rozpoczął kampanię digitalową z udziałem Mirosława Baki, który przekonuje, że przelewy na telefon to najprostszy i najwygodniejszy sposób dzielenia się pieniędzmi wśród znajomych.

Kampania, będąca częścią cyklu "Ludzie Ery BLIKA", przenosi widzów na polską wieś pod koniec XVIII wieku, pokazując trudności związane z tradycyjnym zbieraniem i przekazywaniem pieniędzy ("siana"). Dla kontrastu podkreśla wygodę i bezpieczeństwo współczesnych przelewów Blik. Towarzyszą temu stylizowane przyśpiewki ludowe, które promują zalety przelewów na telefon.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zbieraj siano BLIKIEM, nawet jeśli nie jesteś rolnikiem

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zalety oddawania siana BLIKIEM jest od groma

Za kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, media zakupiono przez Spark Foundry, a produkcję zrealizował dom produkcyjny OTOFILM.

Akcja potrwa do końca października.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Kto numer rejestruje, ten siano BLIKUJE

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Oj dana dana, ptaszek kwili to od rana…

Przeczytaj źródło