 Jeronimo Martins Group, właściciel Biedronki, ocenia, że polski rynek jest nadal bardzo konkurencyjny, a klienci pozostają ostrożni. Sieć zwiększa udziały rynkowe - poinformowała Ana Luisa Virginia, dyrektor finansowa Jeronimo Martins Group.
Jeronimo Martins Group, właściciel Biedronki, ocenia, że polski rynek jest nadal bardzo konkurencyjny, a klienci pozostają ostrożni. Sieć zwiększa udziały rynkowe - poinformowała Ana Luisa Virginia, dyrektor finansowa Jeronimo Martins Group.
 Jeronimo Martins Group, właściciel Biedronki, ocenia, że polski rynek jest nadal bardzo konkurencyjny, a klienci pozostają ostrożni. Sieć zwiększa udziały rynkowe - poinformowała Ana Luisa Virginia, dyrektor finansowa Jeronimo Martins Group.
Jeronimo Martins Group, właściciel Biedronki, ocenia, że polski rynek jest nadal bardzo konkurencyjny, a klienci pozostają ostrożni. Sieć zwiększa udziały rynkowe - poinformowała Ana Luisa Virginia, dyrektor finansowa Jeronimo Martins Group.