Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
Finalnie wszystkie publikowane wideo będą traktowane jako reels. Do tej pory do publikacji reels i tradycyjnych wideo były wykorzystywane dwa osobne narzędzia.
W oficjalnym komunikacie Mety czytamy, że użytkownicy dostaną więcej kreatywnych możliwości edycji wideo oraz bardziej uproszczonych. Dodatkowo będą mogli decydować komu publikowane wideo reels będą wyświetlane. Nie będzie też ograniczeń odnośnie formatu czy długości publikowanego reelsa (obecnie jest ograniczenie do 90 sekund).
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Zobacz: Zebraliśmy dla Was nowości w social media z maja, żebyście nie musieli szukać
Zmiana ma zostać wprowadzona w ciągu najbliższych miesięcy (nie podano konkretnej daty) zarówno dla profili użytkowników jak i stron marek (Facebook Page).
Jest to ruch w stronę publikacji wertykalnych treści kosztem horyzontalnych. Ciekawe też jak użytkownicy zareagują na miks długich i krótkich form wideo oraz relacji na żywo w jednym miejscu. Dłuższe wideo w formacie horyzontalnym będzie się pojawiało użytkownikom podczas oglądania krótkich form.