Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
mat.pras.
Prodigious zanotowało znaczny wzrost liczby realizacji, dlatego postawiło na współpracę z uznanym i doświadczonym producentem. Bartosz Majkowski wnosi do zespołu dekadę doświadczenia producenckiego, zdobywanego zarówno po stronie klientów, jak i czołowych domów produkcyjnych.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Współpracował z takimi studiami jak Papaya Films, OTO Film i Warsaw Creatives. W jego portfolio znajdują się produkcje dla marek: Netflix, Vogue, Adidas, H&M, BMW, HBO, CCC, Omega, Chanel, Dyson, YSL, Mercedes-Benz, GUESS, Audi, Apart i wiele innych, realizując zróżnicowane projekty, od kampanii komercyjnych po ambitne produkcje artystyczne w Europie i USA.
– Cieszymy się, że Bartosz dołącza do naszego zespołu w tak dynamicznym momencie rozwoju. Jego doświadczenie i kreatywne podejście będą ogromnym wsparciem w dalszym rozwijaniu naszego contentowego ekosystemu – mówi Beata Bacieczko, head of video production, do której raportować będzie Bartosz Majkowski.