Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
fot. mat. pras.
Szponarski odpowiedzialny będzie za dobór, tworzenie i rozwój narzędzi wykorzystywanych w pracach dla klientów wszystkich linii biznesowych Altavia Kamikaze + K2, jak również będzie pracował z Grupą Altavia na innych rynkach europejskich, w celu optymalizacji procesów współpracy w ramach Grupy.
Będzie również wspierał dalszy rozwój wszystkich linii biznesowych Altavia Kamikaze + K2, czyli „one-stop shop”: Kreacji 360, One Social, Content Factory (studio design), SEO&Content, media planning (online and offline), CX&Martech, WebDev.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Będzie raportował do Bartosza Załęckiego, który pełni w agencji rolę partnera.
Bartłomiej Szponarski jest absolwentem warszawskiej SGH (kierunek: metody ilościowe w ekonomii i systemy informacyjne). Karierę w branży marketingowej rozpoczynał w 2016 r. w agencji Lemonhands. Bezpośrednio przed przejściem do Altavia Kamikaze + K2 pracował przez 4 lata jako analityk biznesowy w spółce Nełsa, działającej na rynku kontraktów budowlanych i przemysłowych.