Bartek Klimaszewski po czterech latach wraca do McCann Poland

1 miesiąc temu 26

W nowej roli Bartek Klimaszewski będzie odpowiadał przede wszystkim za kreację dla marek Mastercard i Santander. Do jego zadań należeć będzie także rozwój nowego biznesu oraz działania w obszarze Creative Excellence w ramach regionalnych struktur McCann Worldgroup.

Jego ponowne dołączenie do zespołu ma wzmacniać pozycję agencji w regionie i otwierać nowe możliwości kreatywne.

– Znalezienie się w gronie najbardziej nagradzanych agencji na świecie to efekt nie tylko innowacyjnych kampanii, ale też ludzi, którzy je współtworzą. Dlatego tak bardzo cieszy mnie powrót Bartka, osoby utalentowanej, głodnej wyzwań i rozumiejącej, jak budować kreatywność, która działa na rzecz naszych klientów. Wierzę, że przed nami kolejne projekty, które zostaną zapamiętane nie tylko w Polsce, ale też wyznaczą trendy w regionie i będą docenione na świecie – komentuje Wojciech Borowski, group CEO McCann Poland.

Dwie dekady doświadczenia

Bartek Klimaszewski jest związany z branżą kreatywną od ponad 20 lat. Podczas wcześniejszego etapu pracy w McCann Poland współtworzył kampanie dla marek takich, jak Storytel ("Chłopi 2050"), WWF ("Ekopatrioci"), Pernod Ricard ("30/90") i Mastercard ("Platforma DobryZnak", "Scamproof Crossword", "SafeWaze2Shop", "Ok, Babcia"). To właśnie dla Mastercard rozwijał wraz z zespołem podejście, które w kolejnych latach przyniosło agencji 16 Lwów w Cannes – w tym tytanowego, cztery złote i dwa Grand Prix.

– Dlaczego wracam? Bo gdy cztery lata temu odchodziłem, Carmen Bistrian, dziś creative excellence advisor w IPG, powiedziała: "Zobaczysz, wrócisz". I miała rację. McCann Poland to jedna z najlepszych agencji reklamowych na świecie: z zespołem i klientami, z którymi naprawdę da się robić rzeczy niemożliwe. A poza tym... po prostu się stęskniłem – mówi Bartek Klimaszewski. Od 2021 roku pracował jako szef kreacji w BBDO Warszawa.

Współpraca projektowa zamiast etatu

Powrót Bartka Klimaszewskiego zbiegł się z inną ważną zmianą personalną w McCann Poland. Bartosz Jeglejewski, dotychczasowy creative director, z końcem lipca zakończył pracę na tym stanowisku i przeszedł na model współpracy projektowej – będzie wspierał wybrane projekty dla kluczowych klientów agencji.

Czas w McCann Poland to jeden z tych zawodowych etapów, które zostają na długo. To był intensywny i bardzo rozwijający okres – pełen ambitnych projektów, nagród i pracy zespołowej, z której jestem naprawdę dumny. Przyszedł moment, w którym zdecydowałem się na inną formułę współpracy, ale cieszę się, że projektowo nadal będziemy mogli wspólnie tworzyć kampanie na najwyższym poziomie. – komentuje Bartosz Jeglejewski.

Bartosz Jeglejewski dołączył do McCann Poland w marcu 2024 roku. W tym czasie, wraz z zespołem, zrealizował szereg istotnych i skutecznych kampanii, w tym również nagradzanych w Cannes Lions.

Przeczytaj źródło