Bankier.pl z kampanią na 25-lecie istnienia

3 dni temu 9
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

Kampania wizerunkowa została przygotowana z myślą o podkreśleniu działania marki w silnym spełnianiu potrzeb użytkowników i użytkowniczek.

Zobacz: Bankier.pl z nowym wicenaczelnym. Transfer z "Parkietu"

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

W kampanii pojawią się różne postacie reprezentujące czytelników z ich codziennymi pytaniami dotyczącymi finansów zarówno prywatnych, jak i firmowych, na które odpowiedzi niejednokrotnie znajdują właśnie w serwisie Bankier.pl. 

Kampania Bankier.pl 

Akcja prowadzona będzie w mediach tradycyjnych, online jak i offline, obejmie m.in. radio, social media, OOH, prasę. 

Za jej kreację odpowiada dział marketingu Bonnier Business Polska wraz ze wsparciem redakcji Bankier.pl. W kolejnych miesiącach na Bankier.pl będą także publikowane specjalne jubileuszowe treści. Planowane są ponadto akcje specjalne wokół jubileuszu 25-lecia.
 

Przeczytaj źródło