Bakoma Bio stawia na Great Minds

1 tydzień temu 9

mat.pras. mat.pras.

Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę kanałów marki na Facebooku i TikToku, w tym tworzenie treści, grafiki, materiałów wideo oraz planowanie harmonogramów i strategii kreatywnych.

W ramach współpracy Great Minds będzie rozwijać wizerunek marki, dbając o spójność jej komunikacji w przestrzeni cyfrowej. W tym celu stworzy strategię na kanały social media. 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Nowy klient Great Minds

Zespół agencji będzie odpowiadać także za działania moderacyjne, które mają wspierać pozytywny wizerunek marki, angażując społeczność i budując lojalną bazę konsumentów. W zakresie agencji będą również: organizacja konkursów oraz prowadzenie działań reklamowych na obu platformach, a także współprace influencerskie.

– Bardzo się cieszymy, że możemy wspierać markę Bakoma BIO w działaniach digitalowych. To partner, który stawia na autentyczność i jakość,  zarówno w produktach, jak i w komunikacji z konsumentami. Naszym celem jest budowanie silnej, angażującej obecności marki w mediach społecznościowych, oferując treści wartościowe i bliskie odbiorcom. Wspólnie będziemy tworzyć przestrzeń, w której BIO to nie tylko hasło, ale prawdziwy styl życia – mówi Iwona Michalczyk, CEO Garden of Words Group.

Za realizację projektu po stronie Great Minds odpowiada zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w digital marketingu: Katarzyna Leszkiewicz (senior digital manager), Ewelina Szczęszek (digital specialist), Agata Palmowska (head of creative team) i Karolina Liberka (head of strategy & innovation).

Przeczytaj źródło