Awaria w Banku Millennium. Poranne problemy z logowaniem sparaliżowały klientów

3 godziny temu 6

Data utworzenia: 22 grudnia 2025, 10:10.

Poranna awaria Banku Millennium, do której doszło w poniedziałek, 22 grudnia, uniemożliwiła tysiącom klientów logowanie do aplikacji mobilnej i bankowości internetowej. Zgłoszenia masowo pojawiały się w serwisie Downdetector już od godz. 7:00. Bank potwierdził problem i przed godz. 9 poinformował o pełnym przywróceniu działania usług.

Problemy w Banku Millennium. Jest komunikat po porannej awarii
Problemy w Banku Millennium. Jest komunikat po porannej awarii Foto: newspix.pl

Awaria Banku Millennium spowodowała w poniedziałkowy poranek poważne utrudnienia dla klientów w całej Polsce. Problemy dotyczyły zarówno aplikacji mobilnej, jak i serwisu internetowego Millenet. Bank na bieżąco informował o sytuacji w mediach społecznościowych, uspokajając, że usterka ma charakter przejściowy.

Awaria Banku Millennium. Problemy z dostępnością od wczesnych godzin porannych

Pierwsze sygnały o problemach z aplikacją Millenet pojawiły się w poniedziałek, 22 grudnia, około godz. 7.00. Klienci zaczęli zgłaszać brak możliwości zalogowania się zarówno w aplikacji mobilnej, jak i przez stronę internetową banku. Liczba raportów w serwisie Downdetector szybko rosła i przekroczyła trzy tysiące zgłoszeń.

Z danych wynika, że awaria Banku Millennium była odczuwalna w całym kraju. Najwięcej problemów zgłaszali użytkownicy ze Śląska, Warszawy, Łodzi, Gdyni oraz Szczecina. Utrudnienia utrzymywały się przez ponad godzinę, co dla wielu osób oznaczało brak dostępu do podstawowych operacji finansowych.

Kłopoty z Blikiem. Polacy nie mogli płacić, ani robić przelewów

Bank Millennium potwierdził problem i rozpoczął naprawę

Przed godz. 8 Bank Millennium oficjalnie odniósł się do sytuacji. W komunikacie opublikowanym w serwisie X instytucja poinformowała o trwających utrudnieniach i prowadzonych pracach technicznych.

"Obecnie mogą występować chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej oraz serwisu internetowego Millenet. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usług" — przekazał bank.

Klienci zgłaszali problemy także na Gorącą Linię RMF FM, co potwierdziło skalę awarii. Bank przeprosił za niedogodności i zapewnił, że zespoły techniczne działają w trybie pilnym.

Awaria w polskim banku. Klienci zgłaszają problemy. Nie mogą płacić ani korzystać z aplikacji!

Awarię usunięto przed godz. 9. Jest nowy komunikat banku

Dobra wiadomość dla klientów pojawiła się jeszcze przed godz. 9. Bank Millennium poinformował o zakończeniu prac naprawczych i przywróceniu pełnej funkcjonalności systemów. Zarówno aplikacja mobilna, jak i serwis internetowy Millenet zaczęły działać poprawnie.

"Przywróciliśmy dostępność aplikacji mobilnej i serwisu internetowego Millenet. Przepraszamy za utrudnienia w dostępie do naszych usług" — podał bank w kolejnym komunikacie. Instytucja nie poinformowała, co było bezpośrednią przyczyną awarii.

Awaria w znanym banku. Klienci sfrustrowani i odcięci od kont. "Wszystko poblokowane" [AKTUALIZACJA]

Źródło: RMF FM / downdetector / x.com

Przeczytaj źródło