Ten tekst przeczytasz w 1 minutę
Użytkownicy zgłaszają awarię sieci Plus. Do serwisu Downdetector w czwartek od rana spłynęły już tysiące zgłoszeń. „Nie ma możliwości wykonania połączenia, ani nikt nie może się do mnie dodzwonić” to najczęściej opisywany problem.
Awaria Plusa. Tysiące zgłoszeń
Do serwisu Downdectector, który monitoruje problemy i przestoje w usługach w czasie rzeczywistym, w czwartek do południa użytkownicy zgłosili tysiące awarii w sieci Plus. Pierwsze z nich pojawiły się po godzinie 6 rano.
Zdecydowana większość z nich, bo aż 64 proc., dotyczyło sieci komórkowej. 34 proc. to brak sygnału, a 3 proc. Internetu mobilnego. Najczęściej zgłaszane miejsca to duże miasta, takie jak Warszawa, Kraków, Poznań, Łódź, ale i wiele innych.
„Nie ma możliwości wykonania połączenia, ani nikt nie może się do mnie dodzwonić” – tak brzmi najczęściej zgłaszany komentarz na forum Downdetector.
Awaria VoLTE w sieci Plus
Na forum serwisu Pojawiają się też porady, jak rozwiązać ten problem. „Awaria dotyczy VoLTE, po przełączeniu na 3G realizacja połączeń jest możliwa”. VoLTE, czyli Voice over LTE, to technologia umożliwiająca wykonywanie połączeń głosowych za pomocą sieci 4G/LTE, a nie tradycyjnych sieci 2G/3G.
Plus to trzecia największa pod względem liczby klientów sieć komórkowa w Polsce (większe są Orange i Play). Operatorem Plusa jest Polkomtel.
Dalszy ciąg materiału pod wideo
Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A. Kup licencję
Martyna Mroczek-Kowalik
Wydawczyni GazetaPrawna.pl
Zobacz
Popularne Zobacz również Najnowsze
Przejdź do strony głównej

1 tydzień temu
15





English (US) ·
Polish (PL) ·