AMS zmienia strukturę marketingu i sprzedaży

1 dzień temu 2
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

mat.pras. mat.pras.

Zbigniew Kaczmarek obejmuje nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. optymalizacji procesów sprzedaży. Jego głównym zadaniem będzie poprawa efektywności operacyjnej sprzedaży oraz spójności z pozostałymi obszarami pionu. 

Kolejne nowe stanowisko - dyrektora sprzedaży i strategii oferty - obejmuje Tomasz Muraszko. Jego zadaniem będzie wzmocnienie dopasowania oferty AMS do potrzeb klientów. 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Katarzyna Sobolewska zostaje powołana na stanowisko pełnomocnika zarządu AMS ds. sprzedaży agencyjnej do końca br. Jej obowiązki w dziale klientów agencyjnych przejmuje Arkadiusz Gawlak, który będzie odpowiadał za współpracę z klientami agencyjnymi.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

– Konsekwentnie pracujemy nad poprawą jakości współpracy z naszymi klientami. Wierzę, że powierzenie nowych ról naszym kluczowym i najbardziej doświadczonym menedżerom, a także ich wiedza i zaangażowanie, pozwolą nie tylko przyspieszyć oczekiwaną transformację procesu sprzedaży, ale także jeszcze lepiej dopasować naszą ofertę do realnych potrzeb klientów – mówi Grażyna Gołębiowska, dyrektorka pionu marketingu i sprzedaży, członkini zarządu AMS.

Dotychczas Zbigniew Kaczmarek odpowiadał za obszar sprzedaży, Tomasz Muraszko za obszar marketingu operacyjnego i strategii oferty, a Arkadiusz Gawlak za obszar wsparcia sprzedaży i realizacji kampanii. Za obszar planowania i integracji oferty dalej odpowiada Piotr Nicke. 

Przeczytaj źródło