Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
Fot. materiały prasowe Allegro
W ramach programu „Gwarancja najniższej ceny” takie oznaczenie jest dodawane przy ofertach, które na Allegro są najtańsze (chodzi o produkty za minimum 15 zł). Jeśli jednak kupujący znajdzie taki produkt w innym sklepie internetowym w niższej cenie, może otrzymać kupon zakupowy na Allegro.
Warunkiem jest kupienie produktu na tej platformie i przesłanie w ciągu trzech dni linka do oferty z nim w niższej cenie w innym e-sklepie. Jeśli administracja Allegro rozpatrzy zgłoszenie pozytywnie, użytkownik, w ciągu 30 dni po zakończeniu bieżącej edycji programu, dostanie kupon o wartości 150 proc. różnicy w cenie produktu na Allegro i w innym e-sklepie.
CZYTAJ TEŻ: Komisja Etyki Reklamy krytykuje Allegro. Za walentynkową ofertę z erotyką
Kupon można wykorzystać w ciągu 30 dni na dowolne zakupy na Allegro.
Allegro podwyższa limity w „Gwarancji najniższej ceny”
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Od początku lipca zasady „Gwarancji najniższej ceny” będą dużo korzystniejsze dla kupujących. Maksymalna wartość kuponów, którą może uzyskać dany użytkownik, wzrośnie do 200 zł w ramach jednego zgłoszenia oraz do 1000 zł łącznie podczas jednej edycji programu (obecnie w obu wariantach to 200 zł).
Przy zakupie więcej niż jednej sztuki danego produktu kupon będzie naliczany dla maksymalnie trzech sztuk (obecnie tylko dla jednej). Zgłoszenia od kupujących będą rozpatrywane w ciągu 14 dni, a otrzymane kupony będzie można wykorzystywać aż przez 12 miesięcy.
Znacząco wzrośnie wykaz sklepów internetowych, w których można szukać produktów tańszych niż na Allegro. Dodanych zostanie 20 serwisów: Oponeo.pl, iParts.pl, Intercars.pl, Castorama.pl, OBI.pl, Zalando.pl, Answear.com, Modivo.pl, DOZ.pl, Hebe.pl, Douglas.pl, Smyk.com, Bobowozki.com.pl, Sklepmartes.pl, Kaufland.pl, Militaria.pl, SFD.pl, Carrefour.pl, Zakupy.auchan.pl, Frisco.pl.
CZYTAJ TEŻ: Allegro jednak sprzedaje alkohol. Tylko trzeźwym internautom
Obecnie na tej liście są już: 8a.pl, Amazon.pl, Bricoman.pl, Centrumrowerowe.pl, Electro.pl, Empik.com, Euro.com.pl, Gemini.pl, Komputronik.pl, Korob.pl, Lazienkaplus.pl, Leroymerlin.pl, Makeup.pl, Mediaexpert.pl, Mediamarkt.pl, Morele.net, Notino.pl, Oleole.pl, Sklepopon.com, Strefakierowcy.pl, Superpharm.pl, Tim.pl, Ucando.pl, Zooplus.pl, Autodoc.pl, Taniaksiazka.pl, X-kom.pl, eObuwie.pl, Bee.pl i Xl-narzedzia.pl.
Jak szczegółowo opisywaliśmy, w pierwszym kwartale 2025 roku liczba kupujących na Allegro sięgnęła 21 mln, a kwartalna wartość sprzedaży brutto przekroczyła 15 mld zł. Grupa Allegro zwiększyła rok do roku przychody o prawie 6 proc. (te z reklam o 31 proc.), zarabiając na czysto prawie 300 mln zł.
W Polsce liczba aktywnych kupujących na platformie wzrosła r/r z 14,8 do 15,1 mln, a na rynkach zagranicznych - z 5,2 do 5,9 mln.