Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
Redakcja25.06.2025 (14:15)
Platforma AliExpress, która uruchomiła lokalną działalność w Polsce niespełna rok temu, notuje dynamiczny wzrost udziału krajowych firm.
Efektem wdrożenia strategii wsparcia lokalnych sprzedawców w październiku 2024 r. jest trzykrotny wzrost liczby aktywnych polskich firm oraz dziesięciokrotny wzrost liczby ofert z Polski.
30% sprzedaży podczas Letniej Wyprzedaży pochodziło od polskich sprzedawców
Podczas tegorocznej kampanii sezonowej polscy sprzedawcy odpowiadali za 30% całkowitej sprzedaży zrealizowanej przez platformę w Polsce. Kluczowe kategorie, w których odnotowano największy ruch, to: elektronika, AGD i RTV, produkty FMCG oraz artykuły dla zwierząt.
- Lokalne firmy nie tylko dołączają do platformy, ale rozwijają się w bardzo krótkim czasie. Wsparcie logistyczne, narzędzia onboardingowe i kampanie sprzedażowe to realne mechanizmy wzrostu - komentuje Gary Topp, European Commercial Director w AliExpress.
Polskie marki w centrum uwagi
Z platformy skutecznie korzystają m.in. Brat.PL, Brand Distribution Group i ACTION - firmy, które wykorzystały sezonową kampanię do dotarcia do nowych grup klientów i zwiększenia sprzedaży. Jak podkreśla AliExpress, udział w kampaniach sezonowych może pełnić funkcję akceleratora rozwoju - zwłaszcza dla firm z mniejszym zapleczem marketingowym.
Dodatkowo, dzięki lokalnym magazynom i możliwości zwrotu produktów bez zbędnych formalności, klienci korzystają z krótszego czasu dostawy i większej wygody zakupów.
Informacja prasowa