Ale duet! Netflix dogaduje się ze Spotify. Zrobią coś w stylu MTV

8 godziny temu 3
Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.

fot. Unsplash fot. Unsplash

Netflix badał również możliwość tworzenia wywiadów z celebrytami i krótszych filmów dokumentalnych – jako części swojej rozwijającej się strategii transmisji na żywo.

W ostatnich latach Netflix aktywnie rozszerza swoją ofertę treści na żywo. Celem jest zwiększenie przychodów z reklam, zdywersyfikowanie biblioteki treści i przyciągnięcie nowych abonentów.

Netflix stawia na transmisje live

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Jak pisaliśmy w tym tygodniu na łamach Wirtualnemedia.pl, serwis streamingowy NASA+ będzie dostępny również na platformie Netflix. W ramach umowy z NASA Netflix pokaże na żywo starty rakiet, spacery kosmiczne astronautów, widok Ziemi z Międzynarodowej Stacji Kosmicznej oraz wiele innych materiałów z darmowej aplikacji NASA+.

Netflix ma już za sobą transmisje sportowe na żywo, m.in. turniej golfowy w Las Vegas czy mecz tenisowy The Netflix Slam z udziałem Rafaela Nadala i Carlosa Alcaraza.

W ubiegłym roku serwis podpisał 10-letnią umowę na emisję cotygodniowego programu Raw WWE, który od stycznia 2025 roku będzie dostępny na platformie w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii i Ameryce Łacińskiej, a z czasem także w innych krajach. Umowa obejmuje także transmisje innych programów WWE (SmackDown, NXT) oraz wydarzeń specjalnych na żywo, takich jak WrestleMania, SummerSlam i Royal Rumble.

Dla Netflixa jest to poszerzenie swojej oferty programów na żywo, które stały się ważnym elementem jego strategii. Netflix wchodzi też we współprace z telewizją, poszerzając swoją ofertę w poszczególnych krajach.

Przeczytaj źródło