Aldi zdecydowało się na wybór partnera strategicznego, który będzie wspierał markę w budowaniu spójnej komunikacji i wzmocnieniu jej pozycji na konkurencyjnym rynku FMCG.
- W Aldi stawiamy na konsekwentny rozwój i jasną komunikację, która odzwierciedla nasze wartości: prostotę, wysoką jakość i bliskość z klientem. Wybór agencji Open Gate to decyzja o współpracy z partnerem, który rozumie naszą strategię i potrafi przełożyć ją na nowoczesne, angażujące działania komunikacyjne – mówi Paulina Wald, manager ds. zarządzania kampaniami w Aldi Polska.
Open Gate odpowiadać będzie za bieżące wsparcie strategiczne i kreatywne marki, w tym kampanie ATL i BTL, reklamy telewizyjne, radiowe, materiały graficzne, a także projekty eventowe i niestandardowe aktywacje marketingowe.
– Jesteśmy dumni z tego, że możemy wspierać Aldi w dalszym rozwoju na polskim rynku. To dla nas nie tylko prestiżowy projekt, ale i dowód zaufania, że nasze podejście łączące strategię, kreatywność i efektywność jest odpowiedzią na wyzwania nowoczesnego retailu – podkreśla Andrzej Lewkowski, senior account director w Open Gate.
Dzięki współpracy z Open Gate, sieć planuje realizację nowych, zintegrowanych kampanii, które wzmocnią rozpoznawalność marki oraz jej wyróżnienie na tle konkurencji.
Firmy nie ujawniają pozostałych uczestników przetargu.