W kampanii wykreowano postaci Janusza Wszechwiedzącego – antybohatera, uosobienie wszystkowiedzących "ekspertów prawnych". Po drugiej stronie mamy profesjonalną radczynię prawną, która uosabia fachową pomoc i zaufanie do profesjonalistów.
Całość kieruje odbiorcę do wyszukiwarki Szukajradcy.pl, gdzie w prosty sposób można znaleźć radcę prawnego, który świadczy profesjonalną pomoc prawną.

Kampania obejmuje media internetowe i social media. Na potrzeby akcji powstało sześć spotów wideo, materiały remarketingowe i teasery, bannery tematyczne oraz spot radiowy.
W materiałach wykorzystano treści generowane w AI.
"To pierwsze w Polsce tak skomplikowane technologicznie użycie sztucznej inteligencji do kreacji materiałów reklamowych (…) Realizacja kampanii z zastosowaniem sztucznej inteligencji jest potwierdzeniem, że samorząd radców prawnych jest nowoczesny, a nowe narzędzia wykorzystuje profesjonalnie i odpowiedzialnie" – podaje na swojej stronie samorząd radcowski.

– W kampanii pokazujemy, że w świecie opinii, komentarzy i automatycznych podpowiedzi warto zaufać tym, którzy biorą odpowiedzialność za swoje słowa i decyzje – radcom prawnym" – skomentował na Facebooku Włodzimierz Chruścik, prezes Krajowej Izby Radców Prawnych.
W przeszłości Krajowa Izba Radców Prawnych organizowała już kampanie wizerunkowe.





English (US) ·
Polish (PL) ·