„Shitposty” działają jak internetowy fast food i są „pustymi kaloriami mentalnymi” – powiedział PAP dr Jakub Kuś, psycholog nowych technologii z Uniwersytetu SWPS. Ewelina Bartuzi-Trokielewicz z NASK dodała, że krótkie, prowokacyjne treści publikują w sieci „farmy lajków” i badają reakcje i zachowania odbiorców.

1 miesiąc temu
26


![Rynek pracy w 2026 r. [rekrutacje, rotacja pracowników, wzrost wynagrodzeń, formy wykonywania pracy]](https://webp-konwerter.incdn.pl/eyJmIjoiaHR0cHM6Ly9nLmluZm9/yLnBsL3AvX2ZpbGVzLzM4OTkwMD/AwL3J5bmVrLXByYWN5LTIwMjYtM/zg5OTAzMDQuanBnIiwidyI6MTIwMH0.webp)

English (US) ·
Polish (PL) ·