Agencja Havas promuje się jako dobre miejsce do pracy

5 dni temu 12

Pierwszym etapem kampanii jest outdoorowa akcja reklamowa w 11 strategicznych punktach Warszawy, uzupełniona obecnością na ekranach Move TV. W ten sposób agencja chce otwarcie opowiedzieć światu, jak wygląda codzienność w Havas – bez korporacyjnych schematów, za to z naciskiem na realne doświadczenia pracowników.

Integralną częścią kampanii jest specjalny landing page havasjestspoko.pl. Został przygotowany tak, aby w przyjazny sposób pokazać kulturę Havas Media Network – atmosferę współpracy, wartości i możliwości rozwoju. Kandydaci mogą dzięki temu zajrzeć za kulisy agencji.

– Havas to przede wszystkim ludzie: ich energia, zaangażowanie i pomysły sprawiają, że jesteśmy wyjątkowi. Kampanią chcemy pokazać, że jesteśmy najlepszym miejscem na rozwój, bo stawiamy na autentyczność i wspólne budowanie przyszłości a do tego mamy zdrowy dystans – komentuje Anna Maciągowska, head of people & culture w Havas Media Network.

Działania wspierane są w kanałach społecznościowych agencji. Za koncept kreatywny kampanii odpowiada Havas Play, a za planowanie i zakup mediów – Havas Media.

Przeczytaj źródło