Reklama 3 tysiące złotych na miesiąc.
Jak czytamy w komunikacie prasowym, Agata Palmowska to liderka kreatywna z ponad 17-letnim doświadczeniem w branży reklamowej, które zdobywała m.in. w londyńskim oddziale Hogarth, Dentsu, K2, Altavia Kamikaze, Artegence, Cheil oraz Plej. Pracowała dla kluczowych marek zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym, w tym Play, Samsung, Shell, IKEA, Coca-Cola, Volkswagen, Volvo, Adidas, Microsoft oraz Unilever.
Nowa Head of Creative Team w Great Minds trzykrotnie znalazła się na shortliście Cannes Lions, zasiadała również w jury międzynarodowego konkursu w Korei – Mad Stars w 2023 i 2024 roku. Jej prace były wielokrotnie doceniane na festiwalach reklamowych, zdobywając kilkadziesiąt nagród, w tym KTR, Effie, Mixx Awards Europe, Golden Arrow oraz MP Awards.
Ponadto Agata Palmowska jest wykładowczynią kursu o zarządzaniu zespołem dla przyszłych dyrektorów kreatywnych w szkole SKVOT, przygotowując ich do skutecznego kierowania zespołami w branży kreatywnej.
– Dołączenie do Great Minds to dla mnie ambitny krok w kierunku tworzenia komunikacji, która nie tylko przyciąga uwagę, ale również buduje trwałe relacje i wnosi realną wartość. Wierzę, że w erze AI i dynamicznych zmian kulturowych, najważniejsze są odwaga, empatia i autentyczność. Chcę rozwijać dział kreacji jako przestrzeń, gdzie technologia wspiera, ale to człowiek nadaje sens — mówi Agata Palmowskaw komunikacie prasowym agencji.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Garden of Words Group to polska grupa komunikacyjna założona w 2007 roku. Specjalizuje się w zintegrowanej komunikacji, łącząc unikalne insighty z przemyślaną strategią i kreatywnymi rozwiązaniami, co potwierdza 59 nagród branżowych, w tym 22 Złote Spinacze, 4 nagrody PR Wings, 6 Effie Awards. W skład Grupy wchodzą trzy ściśle współpracujące agencje:
• Great Minds, czyli eksperci od strategii, digital & social media, eventów oraz działań BTL,
• Garden of Words, czyli PR na najwyższym poziomie, innowacyjne projekty CSR, komunikacja ESG oraz kampanie skierowane do kobiet,
• Fresh Think - strategiczne doradztwo w obszarze B2B, komunikacja korporacyjna, kryzysowa i PA.
– W rozwoju każdej grupy kluczowa jest zintegrowana komunikacja – spójna, wielowymiarowa i osadzona w realnych potrzebach odbiorców. A dziś, gdy uwaga dryfuje między ekranami, to właśnie obraz i słowo tworzą duet, który przyciąga, buduje znaczenia i pozostaje w pamięci – mówi Iwona Michalczyk, CEO Garden of Words Group.