Wiersz Adama MICKIEWICZA Pani Twardowska: Wysoki pod szczyt Krępaku,

poniedziałek, 10 lutego, 2025
Wrzuć tutaj maciej.soroczynski@gmail.com
poniedziałek, 10 lutego, 2025
Wrzuć tutaj maciej.soroczynski@gmail.com

TW obrońca Skrasnka

n
Las.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod, zachod, wschod i poludnie.
Brudny zlosliwy goblin, brzydki zlosliwy goblin i muskularny czerwononosy goblin.
Atakujesz brzydkiego zlosliwego goblina.

Brudny zlosliwy goblin ATAKUJE CIE!
Muskularny czerwononosy goblin ATAKUJE CIE!
Muskularny czerwononosy goblin skrzeczy cos w swoim jezyku.
Muskularny czerwononosy goblin raptownym ciosem masywnego dlugiego sztyletu trafia cie w glowe
zostawiajac na twojej skorze plytka rane.
Brzydki zlosliwy goblin probuje cie trafic goblinska kamienna wlocznia, lecz tobie udaje sie
uniknac tego ciosu.
[1/6] Brudny zlosliwy goblin ledwo muska cie krzywym krotkim nozem, trafiajac cie w korpus.
[1/6] Ledwo muskasz brzydkiego zlosliwego goblina goblinska kamienna wlocznia, trafiajac go w nogi.
cechy
Jestes potezny i bardzo duzo ci brakuje, zebys mogl wyzej ocenic swa sile.
Jestes akrobatyczny i bardzo duzo ci brakuje, zebys mogl wyzej ocenic swa zrecznosc.
Jestes muskularny i bardzo duzo ci brakuje, zebys mogl wyzej ocenic swa wytrzymalosc.
Jestes bystry i bardzo duzo ci brakuje, zebys mogl wyzej ocenic swoj intelekt.
Jestes odwazny i troche ci brakuje, zebys mogl wyzej ocenic swa odwage.

Obecnie do waznych cech zaliczasz zrecznosc oraz wytrzymalosc, do srednio waznych sile, a do
nieistotnych intelekt oraz odwage.

kto
Sposrod szescdziesieciu osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Devi z Lasu Loren, elf

Brzydki zlosliwy goblin wyprowadza szybkie pchniecie goblinska kamienna wlocznia w ciebie, lecz
tobie udaje sie zbic je z linii ataku goblinska kamienna wlocznia.
W slepiach muskularnego czerwononosego goblina pojawia sie nienawistny blysk, gdy zdecydowanym
uderzeniem masywnego dlugiego sztyletu rozkrwawia ci glowe.
cechy
Jestes potezny i bardzo duzo ci brakuje, zebys mogl wyzej ocenic swa sile.
Jestes akrobatyczny i bardzo duzo ci brakuje, zebys mogl wyzej ocenic swa zrecznosc.
Jestes muskularny i bardzo duzo ci brakuje, zebys mogl wyzej ocenic swa wytrzymalosc.
Jestes bystry i bardzo duzo ci brakuje, zebys mogl wyzej ocenic swoj intelekt.
Jestes odwazny i troche ci brakuje, zebys mogl wyzej ocenic swa odwage.

Obecnie do waznych cech zaliczasz zrecznosc oraz wytrzymalosc, do srednio waznych sile, a do
nieistotnych intelekt oraz odwage.

Brudny zlosliwy goblin wykonuje zamaszyste ciecie krzywym krotkim nozem mierzac w ciebie, lecz
tobie udaje sie je zbic z linii ataku goblinska kamienna wlocznia.
[bron] Uderzenie jest tak silne, ze brudny zlosliwy goblin bezwiednie opuszcza krzywy krotki noz.
[3/6] Ranisz brzydkiego zlosliwego goblina goblinska kamienna wlocznia, trafiajac go w glowe.
Brzydki zlosliwy goblin jest w dobrym stanie.
Wydaje ci sie, ze slyszysz chichot dochodzacy z oddali.
Brzydki zlosliwy goblin probuje cie trafic goblinska kamienna wlocznia, lecz tobie udaje sie
uniknac tego ciosu.
[unk] Brudny zlosliwy goblin probuje cie trafic lewym kolanem, lecz tobie udaje sie uniknac tego
ciosu.
Muskularny czerwononosy goblin raptownym ciosem masywnego dlugiego sztyletu trafia cie w lewe ramie
zostawiajac na twojej skorze plytka rane.
[2/6] Lekko ranisz brzydkiego zlosliwego goblina goblinska kamienna wlocznia, trafiajac go w glowe.
[1/6] Brzydki zlosliwy goblin ledwo muska cie goblinska kamienna wlocznia, trafiajac cie w korpus.
[bron] Brudny zlosliwy goblin dobywa krzywego krotkiego noza.
Muskularny czerwononosy goblin raptownym ciosem masywnego dlugiego sztyletu trafia cie w nogi
zostawiajac na twojej skorze plytka rane.
W slepiach brudnego zlosliwego goblina pojawia sie nienawistny blysk, gdy zdecydowanym uderzeniem
[unk] krzywego krotkiego noza przecina powietrze tuz przed twoja glowa.
[2/6] Lekko ranisz brzydkiego zlosliwego goblina goblinska kamienna wlocznia, trafiajac go w korpus.
Brzydki zlosliwy goblin jest lekko ranny.
Brzydki zlosliwy goblin probuje cie trafic goblinska kamienna wlocznia, lecz tobie udaje sie
uniknac tego ciosu.
Brudny zlosliwy goblin probuje cie trafic krzywym krotkim nozem, lecz tobie udaje sie uniknac tego
ciosu.
Muskularny czerwononosy goblin blyskawicznym pchnieciem masywnego dlugiego sztyletu trafia cie w
glowe. W ostatniej chwili cofasz sie o krok, przez co ostrze nie wchodzi dosc gleboko w twoje
cialo.
Jestes w dobrym stanie.
[1/6] Ledwo muskasz brzydkiego zlosliwego goblina goblinska kamienna wlocznia, trafiajac go w
korpus.
Twe ubranie rozwiewa lagodny zefirek wiejacy z poludnia.
W slepiach brzydkiego zlosliwego goblina pojawia sie nienawistny blysk, gdy zdecydowanym uderzeniem
[unk] goblinskiej kamiennej wloczni przecina powietrze tuz przed twoja glowa.
Brudny zlosliwy goblin probuje cie trafic krzywym krotkim nozem, lecz tobie udaje sie uniknac tego
ciosu.
Muskularny czerwononosy goblin blyskawicznym pchnieciem masywnego dlugiego sztyletu trafia cie w
prawe ramie. W ostatniej chwili cofasz sie o krok, przez co ostrze nie wchodzi dosc gleboko w twoje
cialo.
Wykorzystujac dogodny moment wyprowadzasz celne pchniecie goblinska kamienna wlocznia w brzydkiego
zlosliwego goblina, powaznie raniac go w glowe.
Brzydki zlosliwy goblin jest ranny.
W slepiach brzydkiego zlosliwego goblina pojawia sie nienawistny blysk, gdy zdecydowanym uderzeniem
[unk] goblinskiej kamiennej wloczni przecina powietrze tuz przed twoja glowa.
Muskularny czerwononosy goblin blyskawicznym pchnieciem masywnego dlugiego sztyletu trafia cie w
korpus. W ostatniej chwili cofasz sie o krok, przez co ostrze nie wchodzi dosc gleboko w twoje
cialo.
Brudny zlosliwy goblin probuje cie trafic krzywym krotkim nozem, lecz tobie udaje sie uniknac tego
ciosu.
[1/6] Ledwo muskasz brzydkiego zlosliwego goblina goblinska kamienna wlocznia, trafiajac go w
korpus.
W slepiach brzydkiego zlosliwego goblina pojawia sie nienawistny blysk, gdy zdecydowanym uderzeniem
[unk] goblinskiej kamiennej wloczni przecina powietrze tuz przed twoja glowa.
W slepiach muskularnego czerwononosego goblina pojawia sie nienawistny blysk, gdy zdecydowanym
uderzeniem masywnego dlugiego sztyletu rozkrwawia ci prawe ramie.
Jestes lekko ranny.
[1/6] Brudny zlosliwy goblin ledwo muska cie krzywym krotkim nozem, trafiajac cie w glowe.
[1/6] Brzydki zlosliwy goblin ledwo muska cie goblinska kamienna wlocznia, trafiajac cie w lewe
ramie.
[4/6] Powaznie ranisz brzydkiego zlosliwego goblina goblinska kamienna wlocznia, trafiajac go w
korpus.
Brzydki zlosliwy goblin jest w zlej kondycji.
Muskularny czerwononosy goblin raptownym ciosem masywnego dlugiego sztyletu trafia cie w korpus
zostawiajac na twojej skorze plytka rane.
Brudny zlosliwy goblin probuje cie trafic krzywym krotkim nozem, lecz tobie udaje sie uniknac tego
ciosu.
[2/6] Lekko ranisz brzydkiego zlosliwego goblina goblinska kamienna wlocznia, trafiajac go w nogi.
[1/6] Brzydki zlosliwy goblin ledwo muska cie goblinska kamienna wlocznia, trafiajac cie w korpus.
Muskularny czerwononosy goblin blyskawicznym pchnieciem masywnego dlugiego sztyletu trafia cie w
korpus. W ostatniej chwili cofasz sie o krok, przez co ostrze nie wchodzi dosc gleboko w twoje
cialo.
Brudny zlosliwy goblin probuje cie trafic krzywym krotkim nozem, lecz tobie udaje sie uniknac tego
ciosu.
[4/6] Powaznie ranisz brzydkiego zlosliwego goblina goblinska kamienna wlocznia, trafiajac go w
nogi.
Brzydki zlosliwy goblin jest ciezko ranny.
W slepiach brzydkiego zlosliwego goblina pojawia sie nienawistny blysk, gdy zdecydowanym uderzeniem
goblinskiej kamiennej wloczni kaleczy ci korpus.
Muskularny czerwononosy goblin raptownym ciosem masywnego dlugiego sztyletu trafia cie w korpus
zostawiajac na twojej skorze plytka rane.
Brudny zlosliwy goblin probuje cie trafic krzywym krotkim nozem, lecz tobie udaje sie uniknac tego
ciosu.
[4/6] Powaznie ranisz brzydkiego zlosliwego goblina goblinska kamienna wlocznia, trafiajac go w
nogi.
Brzydki zlosliwy goblin jest ledwo zywy.
Brzydki zlosliwy goblin probuje cie trafic goblinska kamienna wlocznia, lecz tobie udaje sie
uniknac tego ciosu.
W slepiach muskularnego czerwononosego goblina pojawia sie nienawistny blysk, gdy zdecydowanym
uderzeniem masywnego dlugiego sztyletu rozkrwawia ci lewe ramie.
Jestes ranny.
Brudny zlosliwy goblin probuje cie trafic krzywym krotkim nozem, lecz tobie udaje sie uniknac tego
ciosu.
[4/6] Powaznie ranisz brzydkiego zlosliwego goblina goblinska kamienna wlocznia, trafiajac go w
korpus.
Brzydki zlosliwy goblin probuje cie trafic goblinska kamienna wlocznia, lecz tobie udaje sie
uniknac tego ciosu.
Muskularny czerwononosy goblin raptownym ciosem masywnego dlugiego sztyletu trafia cie w nogi
zostawiajac na twojej skorze plytka rane.
Brudny zlosliwy goblin wykonuje zamaszyste ciecie krzywym krotkim nozem mierzac w ciebie, lecz
tobie udaje sie je zbic z linii ataku goblinska kamienna wlocznia.
[5/6] Bardzo ciezko ranisz brzydkiego zlosliwego goblina goblinska kamienna wlocznia, trafiajac go w
korpus.
[par] Szybkim pchnieciem goblinskiej kamiennej wloczni zbijasz na bok niespodziewany cios brzydkiego
zlosliwego goblina.
Muskularny czerwononosy goblin krzyczy: Waaaa! Blada gemba!
Z gardla brudnego zlosliwego goblina wydobywa sie porazajacy ryk, gdy jego uderzenie zeslizguje sie
po twej lekkiej pelerynie kolczej.
Muskularny czerwononosy goblin blyskawicznym pchnieciem masywnego dlugiego sztyletu trafia cie w
korpus. W ostatniej chwili cofasz sie o krok, przez co ostrze nie wchodzi dosc gleboko w twoje
cialo.
Brzydki zlosliwy goblin probuje cie trafic goblinska kamienna wlocznia, lecz tobie udaje sie
uniknac tego ciosu.
[4/6] Powaznie ranisz brzydkiego zlosliwego goblina goblinska kamienna wlocznia, trafiajac go w
korpus.
Brudny zlosliwy goblin trafia cie krzywym krotkim nozem w prawe ramie, lecz caly impet uderzenia
zostaje wyparowany przez lekka peleryne kolcza.
W slepiach muskularnego czerwononosego goblina pojawia sie nienawistny blysk, gdy zdecydowanym
uderzeniem masywnego dlugiego sztyletu rozkrwawia ci lewe ramie.
Brzydki zlosliwy goblin wyprowadza szybkie pchniecie goblinska kamienna wlocznia w ciebie, lecz
tobie udaje sie zbic je z linii ataku goblinska kamienna wlocznia.
Wykorzystujac dogodny moment wyprowadzasz celne pchniecie goblinska kamienna wlocznia w brzydkiego
zlosliwego goblina, masakrujac go w korpus.
Brzydki zlosliwy goblin umarl.

[ ZABILES ] Zabiles brzydkiego zlosliwego goblina. (72 / 74)

bind CTRL + 3: wez z ciala

Koncentrujesz sie na walce z brudnym zlosliwym goblinem.
[2/6] Lekko ranisz brudnego zlosliwego goblina goblinska kamienna wlocznia, trafiajac go w nogi.
Brudny zlosliwy goblin probuje cie trafic krzywym krotkim nozem, lecz tobie udaje sie uniknac tego
ciosu.
Muskularny czerwononosy goblin raptownym ciosem masywnego dlugiego sztyletu trafia cie w korpus
zostawiajac na twojej skorze plytka rane.
Jestes w zlej kondycji.
[3/6] Ranisz brudnego zlosliwego goblina goblinska kamienna wlocznia, trafiajac go w korpus.
Brudny zlosliwy goblin jest w dobrym stanie.
[1] Ponury zimnooki elf przybywa z zachodu.
Brudny zlosliwy goblin probuje cie trafic krzywym krotkim nozem, lecz tobie udaje sie uniknac tego
ciosu.
W slepiach muskularnego czerwononosego goblina pojawia sie nienawistny blysk, gdy zdecydowanym
[unk] uderzeniem masywnego dlugiego sztyletu przecina powietrze tuz przed twoja glowa.
Jestes ranny.
Oczy ponurego zimnookiego elfa zachodza woalem rytualnego transu, gdy jak blyskawica rzuca sie on
na ciebie, rozniecajac burze Tanca Smierci!
Ponury zimnooki elf wyjmuje czarny obsydianowy miecz z atramentowoczarnej ornamentowanej pochwy z
pendentem.
Ponury zimnooki elf wyjmuje czarny obsydianowy miecz z atramentowoczarnej ornamentowanej pochwy z
pendentem.
Ponury zimnooki elf pelnym pewnosci siebie ruchem dobywa dwoch czarnych obsydianowych mieczy,
niewatpliwie nie majac przyjaznych zamiarow.
Ponury zimnooki elf tanecznie usuwa sie w bok, mocnym zamachem czarnego obsydianowego miecza
zbijajac ku ziemi twoj cios.
Brudny zlosliwy goblin trafia cie krzywym krotkim nozem w glowe, lecz caly impet uderzenia zostaje
wyparowany przez polyskliwy czarny helm.
Muskularny czerwononosy goblin raptownym ciosem masywnego dlugiego sztyletu trafia cie w lewe ramie
zostawiajac na twojej skorze plytka rane.
Smakujac kazda chwile walki, ponury zimnooki elf trafia cie w nogi cieciem czarnego obsydianowego
miecza oslabionym celowo, by przedluzyc boj.
Ponury zimnooki elf odskakuje z wdziekiem, trzymajac cie na dystans celnym trafieniem czarnego
obsydianowego miecza w korpus.
Jestes w zlej kondycji.
ob elfa
Jest to ponury zimnooki elf.
Zawieszona na jego plecach kunsztowna drewniana lutnia swiadczy, ze przynalezy do Truwerow.
Trzyma czarny obsydianowy miecz w prawej rece oraz czarny obsydianowy miecz w lewej rece.
Z jego spojrzenia bije furia samego Karnosa, podkreslana przez wijace sie wokol oczu mistyczne
wzory, ktore emanuja niezwyklym, zielonkawym blaskiem.
Jego klatke piersiowa zdobia rytualne wzory, posrod ktorych dumnie nakreslone symbole Karnosa
przeplataja sie ze spiralnymi liniami.
Jego prawe, kredowobiale ramie spowijaja mistyczne wzory i hipnotyzujace, spiralne linie, ktore
zdaja sie poruszac i mamic wzrok.
Jego plecy spowite sa ostrymi liniami jaskrawych wzorow, przywolujacych nieokielznanego ducha
Karnosa i gniew Loeca.
Ponad jego prawym ramieniem widac przypieta atramentowoczarna ornamentowana pochwe z pendentem.
Serdeczny palec jego lewej dloni zdobi urokliwy srebrny pierscien z czarnym opalem.
Szyje ma owinieta splecionymi galazkami srebrnego naszyjnika, z ktorych pedow wyrastaja delikatne,
mlode listki.
Jego ubranie jest spiete srebrna broszka przedstawiajaca skrzydlata nimfe.
Okrywa go zwiewny, upiorny calun. Odzienie utkane jest z mgly i jarzy sie trupim, nieziemskim
blaskiem.
Wokol bioder ma owinieta czerwona dluga szarfe z gladkiego jedwabiu.
Lewe przedramie ma skosnie obwiazane podluznym kawalkiem plotna.
Lewa strona jego twarzy jest czesciowo przyslonieta skorzana zdobiona polmaska, symbolem
przynaleznosci do Elfow z Lasu Loren.
Na palce ma nasuniete srebrnozloty pleciony pierscien, misterny smoczy pierscien i przezroczysta
obraczke z krysztalu.
Nosi dwie kunsztowne bransolety z elfimi runami.
Jego calun jest spiety runiczna elfia spinka z czarnymi perlami.
Jego dlugie, trupiobiale wlosy sa ciezkie od mnostwa drobnych ozdob z rogu i barwnych pior.
Walczy z toba.
Zdaje sie byc w swietnej kondycji.
Cala twarz, od czola po brode elfa ozdobiona jest srebrzystymi i czarnymi tatuazami tajemniczej
gwiazdy i opalizujacych elfich run.
Na szyi ma geometryczny wyblakly tatuaz upiornego pajaka posrodku sieci.
Na lewym nadgarstku ma misterny szkarlatny tatuaz opalizujacych elfich run, zas na lewej dloni
misterny zlocisty tatuaz opalizujacego slonca.
Na prawym nadgarstku ma misterny czarny tatuaz opalizujacych elfich run, zas na prawej dloni
misterny srebrzysty tatuaz opalizujacego ksiezyca.
Ponad jego lewym ramieniem widac przypieta atramentowoczarna ornamentowana pochwe z pendentem.
Do pasa ma przytroczone zamkniety woreczek ze skory lisa, otwarta polyskliwa aksamitna sakiewke i
trzy zamkniete woreczki ze skory jaszczura.
Nosi zawieszona na skorzanym pasku, zamknieta skorzana pekata tube, pojemnik na mapy.
Ma delikatny szkarlatny kolczyk w ksztalcie kropli krwi, druciany srebrzysty kolczyk z klem wampira
i swietlisty diamentowy kolczyk w prawym uchu.
Ma delikatny szkarlatny kolczyk w ksztalcie kropli krwi, druciany srebrzysty kolczyk z klem wampira
i swietlisty diamentowy kolczyk w lewym uchu.

Czarny obsydianowy miecz ponurego zimnookiego elfa mknie jak blyskawica, ze szczekiem zbijajac twoj
cios.
Brudny zlosliwy goblin probuje cie trafic krzywym krotkim nozem, lecz tobie udaje sie uniknac tego
ciosu.
Muskularny czerwononosy goblin raptownym ciosem masywnego dlugiego sztyletu trafia cie w glowe
zostawiajac na twojej skorze plytka rane.
Ponury zimnooki elf tanecznie usuwa sie w bok, mocnym zamachem czarnego obsydianowego miecza
zbijajac ku ziemi twoj cios.
krzyknij Za Karnosa!
Krzyczysz: Za Karnosa!

Ponury zimnooki elf niezbyt mocnym, acz bolesnym smagnieciem czarnego obsydianowego miecza w korpus
zmusza cie do zwiekszenia tempa.
Brudny zlosliwy goblin trafia cie krzywym krotkim nozem w korpus, lecz caly impet uderzenia zostaje
wyparowany przez lekka peleryne kolcza.
Muskularny czerwononosy goblin wyprowadza gwaltowne pchniecie w ciebie, jednakze ostrze masywnego
dlugiego sztyletu przecina tylko powietrze.
przedstaw sie
Przedstawiasz sie wszystkim.

f
Las.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod, zachod, wschod i poludnie.
Cialo brzydkiego zlosliwego goblina.
Ponury zimnooki elf, brudny zlosliwy goblin i muskularny czerwononosy goblin.
Walczysz z ponurym zimnookim elfem, wspartym przez brudnego zlosliwego goblina i muskularnego
czerwononosego goblina.

Zaledwie lekkim obrotem nadgarstka ponury zimnooki elf zbija czarnym obsydianowym mieczem w bok
twoje pchniecie.
Muskularny czerwononosy goblin przedstawia sie jako:
Skrasnik Wielka Bohatyr, goblin.
Brudny zlosliwy goblin wykonuje zamaszyste ciecie krzywym krotkim nozem mierzac w ciebie, lecz
tobie udaje sie je zbic z linii ataku goblinska kamienna wlocznia.
Skrasnik blyskawicznym pchnieciem masywnego dlugiego sztyletu trafia cie w korpus. W ostatniej
chwili cofasz sie o krok, przez co ostrze nie wchodzi dosc gleboko w twoje cialo.
Ponury zimnooki elf dostrzegajac luke w obronie rzuca sie do ataku. Sciskajac swoja bron z calej
sily wyprowadza znad glowy potezny zamach, po czym trafia cie w prawe ramie raniac czarnym
obsydianowym mieczem.
Wiatr porusza galeziami drzew.
[1/6] Ledwo muskasz ponurego zimnookiego elfa goblinska kamienna wlocznia, trafiajac go w glowe.
[1/6] Brudny zlosliwy goblin ledwo muska cie krzywym krotkim nozem, trafiajac cie w prawe ramie.
Skrasnik blyskawicznym pchnieciem masywnego dlugiego sztyletu trafia cie w lewe ramie. W ostatniej
chwili cofasz sie o krok, przez co ostrze nie wchodzi dosc gleboko w twoje cialo.
Wpadasz w panike!
Raptowny cios masywnego dlugiego sztyletu, dzierzonego przez Skrasnika, dosiega cie trafiajac w
korpus. Ostrze bez trudu przecina skore pozostawiajac brzydka rane.
[1/6] Brudny zlosliwy goblin ledwo muska cie krzywym krotkim nozem, trafiajac cie w korpus.
Uciekles ponuremu zimnookiemu elfowi, Skrasnikowi i brudnemu zlosliwemu goblinowi.
Las.
Jest tutaj osiem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnocny-
zachod, polnoc, poludniowy-zachod i zachod.
Trzy goblinskie kamienne wlocznie, dwa mysliwskie skorzane kaftany, zab, trzy srebrne monety,
przetarta lekka kolczuga, czaszka, 31 miedzianych monet, cztery kosci i rzepka.
Wyszczerzony brudny goblin.
Udalo ci sie gdzies uciec!
Jestes ciezko ranny.

dwukrotne ‘CTRL + Alt + =’: +k

Czujesz sie spokojnie.
[1] Ponury zimnooki elf przybywa z polnocy.
Ponury zimnooki elf ATAKUJE CIE!
w
Ponury zimnooki elf uciekl ci.
[1] Ponury zimnooki elf podaza na poludnie.
#
#
# # #
###
#
w
Las.
Jest tutaj osiem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnocny-
zachod, polnoc, poludniowy-zachod i zachod.
Zielony szczerbaty goblin, szczerbaty brudny goblin i zlosliwy brudny goblin.

Las.
Jest tutaj osiem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnocny-
zachod, polnoc, poludniowy-zachod i zachod.
Szczerbaty szpiczastonosy goblin i zgarbiony zlosliwy goblin.

w
Jestes wypoczety.
Las.
Jest tutaj osiem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnocny-
zachod, polnoc, poludniowy-zachod i zachod.
Szczerbaty zlosliwy goblin i umiesniony szpiczastonosy goblin.

w
Las.
Jest tutaj siedem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnocny-
zachod, polnoc i zachod.
w

Pole.
Jest tutaj szesc widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, polnocny-zachod,
polnoc i zachod.

w
Pole.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-zachod, polnoc, polnocny-wschod, zachod i wschod.

n
Pole.
Jest tutaj osiem widocznych wyjsc: poludniowy-wschod, polnocny-wschod, poludnie, wschod, polnocny-
zachod, polnoc, poludniowy-zachod i zachod.

n
Pole.
Jest tutaj osiem widocznych wyjsc: poludniowy-wschod, polnocny-wschod, poludnie, wschod, polnocny-
zachod, polnoc, poludniowy-zachod i zachod.

n
Pole.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-wschod, poludniowy-zachod, wschod, zachod i poludnie.
Stary dlugodzioby bocian.

x
Chowasz sie najlepiej jak potrafisz.

Stary dlugodzioby bocian precyzyjnym uderzeniem dzioba rozlupuje slimacza skorupke i polyka jej
zawartosc.
[1] Ponury zimnooki elf przybywa z poludnia.
x
[1] Ponury zimnooki elf podaza na wschod.
Nie potrafisz schowac sie jeszcze lepiej.

czas
Jest w przyblizeniu dwunasta w nocy w Festtag, dziewiaty dzien miesiaca Nachgeheim wedlug
Kalendarza Imperialnego.

x
Nie potrafisz schowac sie jeszcze lepiej.

Jestes w pelni wypoczety.
Czujesz sie bezpiecznie.
f
Pole.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-wschod, poludniowy-zachod, wschod, zachod i poludnie.
Stary dlugodzioby bocian.

i
Trzymasz oburacz goblinska kamienna wlocznie.
Na plecach nosisz prawie pusty otwarty skorzany plecak.
Do pasa masz przytroczone zamkniety czarno-zloty zdobiony woreczek, olejna lampe i skorzany buklak.
Masz na sobie polyskliwy czarny helm i lekka peleryne kolcza.
Masz przewieszony przez ramie brazowy krety rog – symbol rozpoznawczy pocztylionow.
Twoje ubranie jest spiete subtelna bladoperlowa brosza.
Masz przy sobie dwadziescia miedzianych monet, dziewiec srebrnych monet, dwie zlote monety, masywny
dlugi sztylet, dwa zamkniete czarno-zlote zdobione woreczki i drewniana kostke do gry.

Wiatr delikatnie kolysze zbozem.
f
Pole.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-wschod, poludniowy-zachod, wschod, zachod i poludnie.
Stary dlugodzioby bocian.

Jestes w zlej kondycji.
[1] Ponury zimnooki elf przybywa z zachodu.
[1] Ponury zimnooki elf podaza na wschod.
[1] Stary dlugodzioby bocian podaza na poludnie.
czas
Jest w przyblizeniu dwunasta w nocy w Festtag, dziewiaty dzien miesiaca Nachgeheim wedlug
Kalendarza Imperialnego.

f
Pole.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-wschod, poludniowy-zachod, wschod, zachod i poludnie.

Twe ubranie rozwiewa lagodny zefirek wiejacy z poludnia.
Katem oka dostrzegasz ruch, gdy sie odwracasz w ta strone mozesz juz tylko zobaczyc, jak mysz
pospiesznie chowa sie do swej nory.
Czujesz, ze wiejacy jeszcze niedawno z poludnia lagodny zefirek ustaje zupelnie, pozostawiajac po
sobie bezwietrzna pogode.
Przez czyste, nocne niebo jedynie od czasu do czasu przeplywa samotna, pierzasta chmurka.
Jestes ranny.
pa
Nie atakujesz nikogo.

f
Pole.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-wschod, poludniowy-zachod, wschod, zachod i poludnie.

kto
Sposrod szescdziesieciu osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Devi z Lasu Loren, elf

stan
Jestes fizycznie ranny, zas mentalnie w pelni sil.
Czujesz sie bezpiecznie i jestes w pelni wypoczety.
Chce ci sie pic i jestes bardzo najedzony.
Jestes trzezwy.
Wiek: 32 dni 19 godzin 11 minut 12 sekund.

Po niebie szybuje myszolow starajac sie wyszukac na polu swa nastepna ofiare.
f
Pole.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-wschod, poludniowy-zachod, wschod, zachod i poludnie.

cechy
Jestes potezny i bardzo duzo ci brakuje, zebys mogl wyzej ocenic swa sile.
Jestes akrobatyczny i bardzo duzo ci brakuje, zebys mogl wyzej ocenic swa zrecznosc.
Jestes muskularny i bardzo duzo ci brakuje, zebys mogl wyzej ocenic swa wytrzymalosc.
Jestes bystry i bardzo duzo ci brakuje, zebys mogl wyzej ocenic swoj intelekt.
Jestes odwazny i troche ci brakuje, zebys mogl wyzej ocenic swa odwage.

Obecnie do waznych cech zaliczasz zrecznosc oraz wytrzymalosc, do srednio waznych sile, a do
nieistotnych intelekt oraz odwage.

kto
Sposrod szescdziesieciu jeden osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Devi z Lasu Loren, elf

stan
Jestes fizycznie ranny, zas mentalnie w pelni sil.
Czujesz sie bezpiecznie i jestes w pelni wypoczety.
Chce ci sie pic i jestes bardzo najedzony.
Jestes trzezwy.
Wiek: 32 dni 19 godzin 12 minut 34 sekundy.

f
Pole.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-wschod, poludniowy-zachod, wschod, zachod i poludnie.

czas
Jest w przyblizeniu druga nad ranem, przed wschodem slonca w Festtag, dziewiaty dzien miesiaca
Nachgeheim wedlug Kalendarza Imperialnego.

f
Pole.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-wschod, poludniowy-zachod, wschod, zachod i poludnie.

W oddali dostrzegasz grupe chlopow pracujacych przy zniwach.
[1] Ponury zimnooki elf przybywa ze wschodu.
[1] Ponury zimnooki elf podaza na zachod.
Jestes lekko ranny.
Po niebie szybuje myszolow starajac sie wyszukac na polu swa nastepna ofiare.
Przez czyste, nocne niebo jedynie od czasu do czasu przeplywa samotna, pierzasta chmurka.
Jestes najedzony.
c
Jestes fizycznie lekko ranny, zas mentalnie w pelni sil.
Czujesz sie bezpiecznie i jestes w pelni wypoczety.
Chce ci sie pic i jestes najedzony.
Jestes trzezwy.
Wiek: 32 dni 19 godzin 14 minut 46 sekund.

Pierwsze promienie wschodzacego slonca rozswietlaja niebo. W Starym Swiecie rozpoczyna sie kolejny
dzien.
czas
Jest w przyblizeniu czwarta nad ranem, po wschodzie slonca w Festtag, dziewiaty dzien miesiaca
Nachgeheim wedlug Kalendarza Imperialnego.

del

Wykonuje: opusc bronie
Opuszczasz goblinska kamienna wlocznie.
Wykonuje: otworz woreczek
Otwierasz czarno-zloty zdobiony woreczek.
Przez czyste, blekitne niebo jedynie od czasu do czasu przeplywa samotna, pierzasta chmurka.
Wykonuje: wez delione z woreczka
Bierzesz zolty jasny kwiat z otwartego czarno-zlotego zdobionego woreczka.
Wykonuje: zjedz delione
Zjadasz zolty jasny kwiat.
Powoli opuszczaja cie wszelkie emocje. Zadne odczucia nie zaklocaja twoich mysli. Bardziej
opanowany juz chyba byc nie mozesz.
s
Pole.
Jest tutaj osiem widocznych wyjsc: poludniowy-wschod, polnocny-wschod, poludnie, wschod, polnocny-
zachod, polnoc, poludniowy-zachod i zachod.
Stary dlugodzioby bocian.

Wykonuje: dobadz bronie
Dobadz czego?
s
Pole.
Jest tutaj osiem widocznych wyjsc: poludniowy-wschod, polnocny-wschod, poludnie, wschod, polnocny-
zachod, polnoc, poludniowy-zachod i zachod.

w
w
w
Pole.
Jest tutaj siedem widocznych wyjsc: poludniowy-wschod, polnocny-wschod, poludnie, wschod, polnocny-
zachod, polnoc i zachod.

w
Pole.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-wschod, polnoc, poludniowy-wschod, wschod i zachod.
Puchaty czujny zajac.

Droga we wsi.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-wschod, polnocny-wschod, wschod, poludnie i zachod.
Spokojny usmiechniety wiesniak.
Droga we wsi.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, polnocny-zachod, wschod i poludnie.

nw
w
Droga we wsi.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-wschod i zachod.
Tegi dlugowlosy wiesniak i dlugowlosy zielonooki wiesniak.

w
Droga we wsi.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: zachod, wschod i poludnie.
Jasnowlosy tegi wiesniak.

w
Droga we wsi.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-zachod, polnocny-wschod, wschod, zachod i poludnie.
Usmiechniety niebieskooki wiesniak.

Jestes wypoczety.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i wschod.

sw
Wykonuje: zamknij woreczki
Zamykasz czarno-zloty zdobiony woreczek.
Czarno-zloty zdobiony woreczek juz jest zamkniety.
Czarno-zloty zdobiony woreczek juz jest zamkniety.
Wykonywanie sekwencji zakonczone.
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na zachod i polnocny-wschod.

w
w
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Zaniedbany trakt.
Trakt wiedzie na wschod i zachod.

Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Trakt wissenlandzki.
Trakt rozgalezia sie na polnocny-wschod, poludniowy-zachod i wschod.
Drewniany drogowskaz.

ne
ne
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Trakt wissenlandzki.
Trakt wiedzie na polnocny-wschod i poludniowy-zachod.

ne
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Trakt wissenlandzki.
Trakt wiedzie na polnoc i poludniowy-zachod.

Ruszasz razno na polnocny-wschod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz
rady isc w tym kierunku.

Jestes troche zmeczony.
n
n
Ruszasz szybkim biegiem na polnoc.
Trakt wissenlandzki.
Trakt wiedzie na polnoc i poludnie.

Ruszasz szybkim biegiem na polnoc.
Trakt wissenlandzki.
Trakt wiedzie na polnocny-zachod i poludnie.

nw
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-zachod.
Trakt wissenlandzki.
Trakt wiedzie na polnoc i poludniowy-wschod.

n
n
Ruszasz szybkim biegiem na polnoc.
Trakt wissenlandzki.
Trakt wiedzie na polnoc i poludnie.

Ruszasz szybkim biegiem na polnoc.
Trakt wissenlandzki.
Trakt wiedzie na polnocny-zachod i poludnie.

nw
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-zachod.
Trakt wissenlandzki.
Trakt wiedzie na polnoc i poludniowy-wschod.

n
n
Ruszasz szybkim biegiem na polnoc.
Trakt wissenlandzki.
Trakt wiedzie na polnoc i poludnie.

Ruszasz szybkim biegiem na polnoc.
Trakt wissenlandzki.
Trakt wiedzie na polnoc i poludnie.

n
Ruszasz szybkim biegiem na polnoc.
Trakt wissenlandzki.
Trakt wiedzie na polnocny-zachod i poludnie.

nw
Jestes zmeczony.
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-zachod.
Trakt wissenlandzki.
Trakt wiedzie na polnoc i poludniowy-wschod.

n
n
Ruszasz szybkim biegiem na polnoc.
Trakt wissenlandzki.
Trakt wiedzie na polnoc i poludnie.

Ruszasz szybkim biegiem na polnoc.
Trakt wissenlandzki.
Trakt wiedzie na polnocny-zachod i poludnie.

nw
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-zachod.
Trakt wissenlandzki.
Trakt wiedzie na polnoc i poludniowy-wschod.

n
n
Ruszasz szybkim biegiem na polnoc.
Trakt wissenlandzki.
Trakt wiedzie na polnoc i poludnie.

Ruszasz szybkim biegiem na polnoc.
Trakt wissenlandzki.
Trakt wiedzie na polnoc i poludnie.

ow
Slucham?

n

bind CTRL + 2: uderz w brame

Ruszasz biegiem na polnoc.
Przed poludniowa brama miasta Nuln.
Zamknieta masywna stalowa brama prowadzaca na polnoc.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludnie, zachod i wschod.
Drewniany drogowskaz i przybity list gonczy.

ow
Uderzasz mocno piescia w brame.

Masywna stalowa brama z glosnym skrzypnieciem otworzyla sie.
n

bind CTRL + 2: uderz w brame

Straznica przy poludniowej bramie miasta Nuln.
Otwarta masywna stalowa brama prowadzaca na poludnie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnoc.
Stary malomowny straznik, dwaj mlodzi ponurzy straznicy, mlody porywczy straznik, pulchna niska
kobieta i rozgadana niska kobieta.

n
Niewielki plac w poludniowej czesci miasta.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie.
Drewniana tabliczka.
Mlody przystojny mezczyzna i brudne chude dziecko.

n
Ulica Glowna.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i wschod.
Umorusane chude dziecko i niska pulchna kobieta.

Jestes bardzo zmeczony.
n
Ulica Glowna.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, wschod, zachod i poludnie.
Zadowolony mlody mezczyzna, gruba rozgadana kobieta, niska pulchna kobieta i usmiechnieta ladna
kobieta.

w
w
Ulica Zielna.
Na poludniu znajduje sie apteka. Ulica biegnie na wschod i zachod.
Lysy opalony mezczyzna, rozwrzeszczane male dziecko i gruba rozgadana kobieta.

Ulica Zielna.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i wschod.
Pulchna niska kobieta.

Jestes troche zmeczony.
w
Ulica Zielna.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i wschod.

w
Ruchliwa uliczka.
Na zachodzie znajduje sie szpital. Ulica biegnie na polnoc, wschod i poludniowy-wschod.
Zadowolony zadbany mezczyzna i drobne male dziecko.

n
Ruchliwa uliczka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludnie.
Brodaty zadziorny mezczyzna i zaplakane jasnowlose dziecko.

nw
Ulica Waska.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludniowy-wschod.
Opalony lysy mezczyzna.

n
w
Skrzyzowanie Portowej i Waskiej.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, poludnie, wschod i zachod.
Zamyslony lysy mezczyzna i zadbany zadowolony mezczyzna.

Wschodnie nabrzeze, koniec ulicy Portowej.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i wschod.
Dluga niezgrabna barka.

bind [: wem;kup bilet;wsiadz na statek;wlm

Mrukliwy krzywonosy mezczyzna.

n
Wschodnie nabrzeze.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludnie.
Usmiechnieta powabna kobieta, gruba pulchna kobieta i zaplakane male dziecko.

ne
ne
Mala ulica portowa.
Na gorze znajduje sie gabinet wyrwizeba. Ulica biegnie na polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
Drobne zaplakane dziecko i niska rozgadana kobieta.

Mala uliczka portowa.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
Opalony grozny mezczyzna i czujny zamyslony mezczyzna.

ne
Skrzyzowanie przy ulicy Mostowej.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, wschod i zachod.
Gruba pulchna kobieta i mlody zadbany mezczyzna.

w
Ulica Mostowa.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i wschod.
Czujny lysy mezczyzna.

w
Przy moscie.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, wschod i zachod.
Pijany zadziorny mezczyzna i zadbany zadowolony mezczyzna.

w
Wschodni przyczolek mostu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Czujny opalony mezczyzna i zadowolony przystojny mezczyzna.

w
Most na rzece Reik.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Jasnowlose biegajace dziecko.

w
w
Jestes zmeczony.
Zachodni przyczolek.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.

Ulica.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, poludniowy-zachod i wschod.
Rozgadana gruba kobieta, rozgadana niska kobieta i rozwrzeszczane chude dziecko.

nw
Ulica.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i zachod.
Biegajace brudne dziecko.

w
Ulica.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i wschod.
Pulchna niska kobieta.

sw
Ulica.
Na polnocnym-zachodzie znajduje sie biblioteka, na wschodzie dom aukcyjny. Ulica biegnie na
polnocny-wschod i poludnie.
Mlody przystojny mezczyzna, gruba rozgadana kobieta, jasnowlose drobne dziecko i gruba pulchna
kobieta.

s
Ulica.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnoc.
Kuszaca mloda kobieta.

s
Ulica Bramna.
Na polnocnym-zachodzie znajduje sie bank, na poludniowym-zachodzie karczma, na poludniowym-
wschodzie urzad pocztowy. Ulica biegnie na polnoc, poludnie, wschod i zachod.
Ciemny stojacy dylizans, mechaniczna metalowa skrzynka prasowa i drewniana tabliczka.

bind [: wem;wsiadz do dylizansu;wlm

Drobne male dziecko, zadowolony zadbany mezczyzna, rozgadana gruba kobieta, pulchna rozgadana
kobieta i rozwrzeszczane namolne dziecko.

w
Ulica Bramna.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i wschod.
Ladna usmiechnieta kobieta.

w
Ulica Bramna.
Na polnocy znajduje sie gildia podroznikow, na poludniu laznie. Ulica biegnie na wschod i zachod.
Przystojny mlody mezczyzna i chude rozwrzeszczane dziecko.

w
Ulica Bramna.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: wschod, zachod i poludnie.
Jasnowlose zaplakane dziecko i mloda usmiechnieta kobieta.

w

bind CTRL + 2: uderz w brame

Mloda usmiechnieta kobieta mowi: Ehh … parszywa pogoda dzisiaj.
Straznica przy zachodniej bramie.
Zamknieta masywna stalowa brama prowadzaca na zachod.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Czarnowlosy milczacy straznik, krotkowlosy ponury straznik, czarnowlosy porywczy straznik i mlody
nerwowy straznik.

ow
Uderzasz mocno piescia w brame.

w

bind CTRL + 2: uderz w brame

Masywna stalowa brama z glosnym skrzypnieciem otworzyla sie.
Zachodnia brama miasta Nuln.
Otwarta masywna stalowa brama prowadzaca na wschod.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, wschod, poludnie i zachod.
Drewniany drogowskaz i przybity list gonczy.

w
Trakt Reiklandzki.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i wschod.

sw
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Trakt Reiklandzki.
Trakt wiedzie na polnocny-wschod i poludnie.

s
Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Trakt Reiklandzki.
Trakt wiedzie na polnoc i poludniowy-zachod.

Jestes wypoczety.
sw
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Trakt Reiklandzki.
Trakt wiedzie na polnocny-wschod i poludniowy-zachod.

Jestes troche zmeczony.
idz biegiem
Ruszasz biegiem w droge.

Wykonuje komende ‘idz biegiem’.
Ruszasz niespiesznie na poludniowy-zachod.
Trakt Reiklandzki.
Trakt wiedzie na polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
Wykonuje komende ‘idz biegiem’.
Ruszasz biegiem na poludniowy-zachod.
Trakt Reiklandzki.
Trakt wiedzie na polnocny-wschod i zachod.
Wykonuje komende ‘idz biegiem’.
Ruszasz biegiem na zachod.
Trakt Reiklandzki.
Trakt wiedzie na wschod i zachod.
Muskularny wesoly mezczyzna, wasaty potezny mezczyzna, kruczowlosa czarnooka kobieta, atrakcyjna
niewysoka polelfka, brudny opanowany mezczyzna, zaniedbany obdarty mezczyzna, chudy kulawy
mezczyzna, krepy ogorzaly mezczyzna i mlody zasapany mezczyzna.
Wykonuje komende ‘idz biegiem’.
Ruszasz biegiem na zachod.
Trakt Reiklandzki.
Trakt wiedzie na wschod i zachod.
Jestes w pelni wypoczety.
Z glosnym terkotem przybywa ciemny pedzacy dylizans.
Wykonuje komende ‘idz biegiem’.
Ruszasz biegiem na zachod.
Trakt Reiklandzki.
Trakt wiedzie na wschod i polnocny-zachod.
Z glosnym terkotem przybywa ciemny pedzacy dylizans.
Ciemny pedzacy dylizans oddala sie na polnocny-zachod, znikajac po chwili za widnokregiem.
c
Wykonuje komende ‘idz biegiem’.
Ruszasz biegiem na polnocny-zachod.
Trakt Reiklandzki.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i zachod.
Jestes fizycznie lekko ranny, zas mentalnie w pelni sil.
Czujesz sie bezpiecznie i jestes w pelni wypoczety.
Chce ci sie pic i jestes najedzony.
Jestes trzezwy.
Jestes zatruty toksyna roslinna.
Wiek: 32 dni 19 godzin 16 minut 26 sekund.

f
Trakt Reiklandzki.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i zachod.

Wykonuje komende ‘idz biegiem’.
Ruszasz biegiem na zachod.
Trakt Reiklandzki.
Trakt wiedzie na wschod i polnocny-zachod.
Wykonuje komende ‘idz biegiem’.
Ruszasz biegiem na polnocny-zachod.
Trakt Reiklandzki.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i zachod.
Wykonuje komende ‘idz biegiem’.
Ruszasz biegiem na zachod.
Trakt Reiklandzki.
Trakt wiedzie na wschod i zachod.
Przez czyste, blekitne niebo jedynie od czasu do czasu przeplywa samotna, pierzasta chmurka.
Wykonuje komende ‘idz biegiem’.
Ruszasz biegiem na zachod.
Trakt Reiklandzki.
Trakt wiedzie na wschod i zachod.
Wykonuje komende ‘idz biegiem’.
Ruszasz biegiem na zachod.
Trakt Reiklandzki.
Trakt wiedzie na wschod i polnocny-zachod.
Wykonuje komende ‘idz biegiem’.
Ruszasz biegiem na polnocny-zachod.
Trakt Reiklandzki.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i zachod.
Wykonuje komende ‘idz biegiem’.
Ruszasz biegiem na zachod.
Trakt Reiklandzki.
Trakt wiedzie na wschod i zachod.
Wykonuje komende ‘idz biegiem’.
Ruszasz biegiem na zachod.
Trakt Reiklandzki.
Trakt wiedzie na wschod i polnocny-zachod.
Wykonuje komende ‘idz biegiem’.
bind CTRL + N: napij sie do syta wody

Ruszasz biegiem na polnocny-zachod.
Przy brodzie.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i polnocny-zachod.
pij
Gasisz pragnienie woda z rzeki.

Czujesz, ze nie chce ci sie pic.
Wykonuje komende ‘idz biegiem’.
bind CTRL + N: napij sie do syta wody

Ruszasz biegiem przez wode na polnocny-zachod.
Przy brodzie.
Trakt wiedzie na polnoc i poludniowy-wschod.
Powoli zaczynaja do ciebie docierac wrazenia oraz emocje.
Wraz z koncem dzialania ziola dochodzi do ciebie fakt tego, jak bardzo jestes wyczerpany.
Przeforsowanie organizmu rowniez nie wyszlo ci na dobre, twoje miesnie bolesnie daja o sobie znac
przy kazdym ruchu.
Jestes troche zmeczony.
Wykonuje komende ‘idz biegiem’.
Ruszasz biegiem na polnoc.
Trakt Reiklandzki.
Trakt wiedzie na poludnie i polnocny-zachod.
Wykonuje komende ‘idz biegiem’.
Ruszasz biegiem na polnocny-zachod.
Trakt Reiklandzki.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i polnocny-zachod. Mozna jednak z niego zejsc i udac sie na
polnocny-wschod.
Drewniany drogowskaz.
Wykonywanie komendy ‘idz’ zostaje przerwane.
Nie wiesz, w ktorym kierunku masz ruszyc…
nw
Ruszasz biegiem na polnocny-zachod.
Trakt Reiklandzki.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i polnocny-zachod.

nw
Ruszasz biegiem na polnocny-zachod.
Trakt Reiklandzki.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i zachod.

w
Jestes zmeczony.
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Trakt Reiklandzki.
Trakt wiedzie na polnoc i wschod.

n
Ruszasz szybkim biegiem na polnoc.
Trakt Reiklandzki.
Trakt wiedzie na poludnie i polnocny-zachod.

nw
nw
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-zachod.
Trakt Reiklandzki.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i polnocny-zachod.

Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-zachod.
Trakt Reiklandzki.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i zachod.

w
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Trakt Reiklandzki.
Trakt wiedzie na wschod i polnocny-zachod. Mozna jednak z niego zejsc i udac sie na poludniowy-
zachod.
Drewniany drogowskaz.

nw
nw
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-zachod.
Trakt Reiklandzki.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i polnocny-zachod.

Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-zachod.
Trakt Reiklandzki.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i zachod.

w
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Na moscie.
Trakt wiedzie na wschod i zachod.

w
Jestes bardzo zmeczony.
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Trakt Reiklandzki.
Trakt wiedzie na wschod i poludniowy-zachod.

sw
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Trakt Reiklandzki.
Trakt wiedzie na polnocny-wschod i zachod.

w
Ruszasz szybkim biegiem na zachod.
Trakt Reiklandzki.
Trakt wiedzie na wschod i polnocny-zachod.

nw
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-zachod.
Trakt Reiklandzki.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i polnocny-zachod.

nw
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-zachod.
Na moscie.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i polnocny-zachod.

nw
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-zachod.
Trakt Reiklandzki.
Trakt wiedzie na polnoc i poludniowy-wschod.

n
Ruszasz szybkim biegiem na polnoc.
Trakt Reiklandzki.
Trakt rozgalezia sie na poludnie, polnocny-zachod, zachod, polnocny-wschod i poludniowy-zachod.
Solidna drewniana szubienica i drewniany drogowskaz.

trop
Klekasz szukajac sladow.

Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na poludnie.
#
#
# # #
###
#
w
Ruszasz niespiesznie na zachod.
Pod murami miasta.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i poludniowy-zachod.

sw
Pod murami miasta.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i zachod.

Wysoki porywczy sierzant, wysoki milczacy straznik, stary milczacy straznik, krotkowlosy nerwowy
[2] straznik i szpakowaty nerwowy straznik przybywaja z zachodu.
w
Pod murami miasta.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Siwobrody energiczny krasnolud.

w
Pod murami miasta.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.

w
Pod murami miasta.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnocny-zachod.
Smukla usmiechnieta mieszczanka.

nw
Pod murami miasta.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i zachod.
Podstarzaly energiczny mieszczanin.

nw
Nie widzisz zadnego wyjscia prowadzacego na polnocny-zachod.

w
Pod murami miasta.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i wschod.
Powazny krotkobrody krasnolud i sroga zielonooka krasnoludka.

sw
Pod murami miasta.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i poludnie.
Powazny niski krasnolud, rozesmiane bystrookie dziecko i energiczny koscisty mieszczanin.

s
Pod murami miasta.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnoc i poludnie.
Wyprostowany wiekowy krasnolud.

s
Miedzy drzewami.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod i poludnie.
Zagubione jasnookie dziecko.

sw
Miedzy drzewami.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-wschod i polnocny-wschod.

se
Miedzy drzewami.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnocny-zachod.

e
Skraj zagajnika.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i zachod.

sw
Gorska sciezka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i polnocny-wschod.

Jestes nieco wyczerpany.
nw
Gorska sciezka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludniowy-wschod.

nw
Zakret sciezki.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i poludniowy-wschod.

sw
Przy zboczu gory.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i polnocny-wschod.

sw
Ciemne miejsce.

sw
Ciemne miejsce.

sw
Ciemne miejsce.

sw
s
Ciemne miejsce.

Ciemne miejsce.

s
Ciemne miejsce.

s
Ciemne miejsce.

s
Ciemne miejsce.

s
Ciemne miejsce.

sw
Ciemne miejsce.

sw
Ciemne miejsce.

sw
zejdz po drabinie
Ktos ATAKUJE CIE!
Ostroznie schodzisz na dol lapiac sie kolejnych szczebli drabiny.
[2/6] Ktos lekko rani cie pozolklymi paznokciami, trafiajac cie w korpus.
Ciemne miejsce.

zl
Zapalasz olejna lampe.

f
Rozwidlenie.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: gora, zachod, wschod i poludnie.

s
Korytarz.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnoc.

s
Skrzyzowanie korytarzy.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, wschod, poludnie i zachod.

s
Korytarz.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i zachod.
Oslizgly potworny zombi.

s
Korytarz.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnoc.
Obrzydliwy koszmarny zombi.

s
Korytarz.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnoc.
Cuchnacy potezny ozywieniec.

s
Koniec korytarza.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: dol i polnoc.

sw
zejdz po drabinie
Ostroznie schodzisz na dol lapiac sie kolejnych szczebli drabiny.
Koniec korytarza.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i gora.
Sterta sprochnialych desek.
Cuchnacy potezny ozywieniec, brudny zwalisty ozywieniec i oslizgly potworny zombi.

s
Rozgalezienie korytarzy.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, zachod i poludnie.
Sterta sprochnialych desek.
Lysy przysadzisty ozywieniec i smierdzacy masywny ozywieniec.

s
Korytarz.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludnie i polnoc.
Obrzydliwy potworny zombi.

n
Obrzydliwy potworny zombi ATAKUJE CIE!
Obrzydliwy potworny zombi trafia cie pozolklymi paznokciami w glowe, lecz caly impet uderzenia
zostaje wyparowany przez polyskliwy czarny helm.
Uciekles obrzydliwemu potwornemu zombiemu.
Rozgalezienie korytarzy.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, zachod i poludnie.
Sterta sprochnialych desek.
Lysy przysadzisty ozywieniec i smierdzacy masywny ozywieniec.

w
Jestes wyczerpany.
Lysy przysadzisty ozywieniec ATAKUJE CIE!
Czujesz powiew smierci, gdy lysy przysadzisty ozywieniec wyprowadza blyskawiczny cios ciezkim
reiklandzkim flambergiem, rozkrwawiajac ci korpus.
Uciekles lysemu przysadzistemu ozywiencowi.
Korytarz.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Smierdzacy potezny ozywieniec.

w
Jestes ranny.
Korytarz.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Odpychajacy silny zombi, paskudny masywny ozywieniec i gnijacy potezny ozywieniec.

w
Korytarz.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Brudny przysadzisty ozywieniec, obrzydliwy silny zombi i oslizgly silny zombi.

w
Korytarz.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, zachod i wschod.
Obrzydliwy koszmarny zombi i gnijacy zwalisty ozywieniec.

w
Korytarz.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.
Jednooki potezny ozywieniec i oslizgly koszmarny zombi.

w
Slepy zaulek.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Odpychajacy silny zombi.

Odpychajacy silny zombi ATAKUJE CIE!
z zombiego
Juz walczysz z odpychajacym silnym zombim.

nlo
Czym chcesz napelnic zapalona olejna lampe?

bind ]: >> Wez butelke do reki.

Odpychajacy silny zombi syczy glosno w twoim kierunku.
[1/6] Odpychajacy silny zombi ledwo muska cie pozolklymi paznokciami, trafiajac cie w korpus.
ob plecak
Wygodny i pojemny plecak, zrobiony z brazowej, byczej skory. Jesli napiszesz ‘napelnij’, wlozysz
wszystkie rzeczy ktorych nie masz na sobie, z wyjatkiem pieniedzy i pojemnikow, do plecaka. Jesli
natomiast napiszesz ‘oproznij’, wyciagniesz je z powrotem. W tej chwili, plecak jest pod ochrona,
dzieki czemu nie pozbedziesz sie go omylkowo razem z czescia ekwipunku. Mozesz jednak
‘odbezpieczyc’ plecak aby zdjac te blokade.
Jest otwarty.
Otwarty skorzany plecak zawiera wiele miedzianych monet i trzynascie zlotych monet.
/———————————-
| P O J E M N I K |
+———————————-+
| inne |
+———————————-+
| 13 | zlotych monet |
| wie | miedzianych monet |
———————————-/

f
Slepy zaulek.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Odpychajacy silny zombi.
Walczysz z odpychajacym silnym zombim.

f
Slepy zaulek.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Odpychajacy silny zombi.
Walczysz z odpychajacym silnym zombim.

[bron] [1/6] Ledwo muskasz odpychajacego silnego zombiego lewa stopa, trafiajac go w tulow.

****************************************
Bijesz bez broni
****************************************

bind ]: dobadz wszystkich broni

i
Na plecach nosisz prawie pusty otwarty skorzany plecak.
Do pasa masz przytroczone zamkniety czarno-zloty zdobiony woreczek, zapalona olejna lampe i
skorzany buklak.
Masz na sobie polyskliwy czarny helm i lekka peleryne kolcza.
Masz przewieszony przez ramie brazowy krety rog – symbol rozpoznawczy pocztylionow.
Twoje ubranie jest spiete subtelna bladoperlowa brosza.
Masz przy sobie goblinska kamienna wlocznie, dwadziescia miedzianych monet, dziewiec srebrnych
monet, dwie zlote monety, masywny dlugi sztylet, dwa zamkniete czarno-zlote zdobione woreczki i
drewniana kostke do gry.

Odpychajacy silny zombi probuje cie trafic pozolklymi paznokciami, lecz tobie udaje sie uniknac
tego ciosu.
dobadz wloczni
[2/6] Odpychajacy silny zombi lekko rani cie pozolklymi paznokciami, trafiajac cie w korpus.
Dobywasz oburacz goblinskiej kamiennej wloczni.

nlo
Czym chcesz napelnic zapalona olejna lampe?

bind ]: >> Wez butelke do reki.

f
Slepy zaulek.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Odpychajacy silny zombi.
Walczysz z odpychajacym silnym zombim.

[2/6] Lekko ranisz odpychajacego silnego zombiego goblinska kamienna wlocznia, trafiajac go w leb.
Jestes nieco wyczerpany.
Odpychajacy silny zombi probuje cie trafic pozolklymi paznokciami, lecz tobie udaje sie uniknac
tego ciosu.
ocen butelke
Umm, co chcesz ocenic?

Chmura pylu wzbila sie w powietrze po twym ruchu.
ocen lampe

======= Oceniasz starannie zapalona olejna lampe. ========

Jest to zwykla, oliwna lampa. Daje calkiem przyzwoita ilosc swiatla, o ile jest pelna i zapalona
oczywiscie. Solidnie zbudowana, szybki ze slynnego tileanskiego szkla.
Zapalona olejna lampa jest prawie pelna.

Oceniasz, ze zapalona olejna lampa wazy 4500 gramow, zas jej objetosc wynosi 4100 mililitrow.
Wydaje ci sie, ze jest warta okolo 140 miedziakow, czyli 11 sr, 8 mdz.
Ten element ekwipunku wyglada na troche zuzyty. [3/5]

Odpychajacy silny zombi probuje cie trafic pozolklymi paznokciami, lecz tobie udaje sie uniknac
tego ciosu.
f
Slepy zaulek.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Odpychajacy silny zombi.
Walczysz z odpychajacym silnym zombim.

[1/6] Ledwo muskasz odpychajacego silnego zombiego goblinska kamienna wlocznia, trafiajac go w leb.
Odpychajacy silny zombi probuje cie trafic pozolklymi paznokciami, lecz tobie udaje sie uniknac
tego ciosu.
Odpychajacy silny zombi probuje cie trafic pozolklymi paznokciami, lecz tobie udaje sie uniknac
tego ciosu.
Wykorzystujac dogodny moment wyprowadzasz celne pchniecie goblinska kamienna wlocznia w
odpychajacego silnego zombiego, raniac go w leb.
Odpychajacy silny zombi jest w dobrym stanie.
[unk] Odpychajacemu silnemu zombiemu nie udaje sie trafic ciebie pozolklymi paznokciami.
Wykorzystujac dogodny moment wyprowadzasz celne pchniecie goblinska kamienna wlocznia w
odpychajacego silnego zombiego, ledwo muskajac go w tulow.
[1/6] Odpychajacy silny zombi ledwo muska cie pozolklymi paznokciami, trafiajac cie w korpus.
Odpychajacy silny zombi probuje cie trafic pozolklymi paznokciami, lecz tobie udaje sie uniknac
tego ciosu.
Wykorzystujac dogodny moment wyprowadzasz celne pchniecie goblinska kamienna wlocznia w
odpychajacego silnego zombiego, lekko raniac go w tulow.
Odpychajacy silny zombi jest lekko ranny.
Odpychajacy silny zombi probuje cie trafic pozolklymi paznokciami, lecz tobie udaje sie uniknac
tego ciosu.
[2/6] Lekko ranisz odpychajacego silnego zombiego goblinska kamienna wlocznia, trafiajac go w prawe
ramie.
[1/6] Odpychajacy silny zombi ledwo muska cie pozolklymi paznokciami, trafiajac cie w korpus.
Odpychajacy silny zombi probuje cie trafic pozolklymi paznokciami, lecz tobie udaje sie uniknac
tego ciosu.
Probujesz trafic odpychajacego silnego zombiego goblinska kamienna wlocznia, lecz ten unika twojego
ciosu.
[1/6] Odpychajacy silny zombi ledwo muska cie pozolklymi paznokciami, trafiajac cie w korpus.
Odpychajacy silny zombi probuje cie trafic pozolklymi paznokciami, lecz tobie udaje sie uniknac
tego ciosu.
[2/6] Lekko ranisz odpychajacego silnego zombiego goblinska kamienna wlocznia, trafiajac go w lewe
ramie.
Jestes bardzo zmeczony.
Odpychajacy silny zombi trafia cie pozolklymi paznokciami w nogi, lecz caly impet uderzenia zostaje
wyparowany przez lekka peleryne kolcza.
Odpychajacy silny zombi probuje cie trafic pozolklymi paznokciami, lecz tobie udaje sie uniknac
tego ciosu.
Odpychajacy silny zombi wyrzuca ramiona do przodu probujac trafic cie w glowe.
[2/6] Lekko ranisz odpychajacego silnego zombiego goblinska kamienna wlocznia, trafiajac go w leb.
Jestes nieco wyczerpany.
[1/6] Odpychajacy silny zombi ledwo muska cie pozolklymi paznokciami, trafiajac cie w korpus.
Odpychajacy silny zombi probuje cie trafic pozolklymi paznokciami, lecz tobie udaje sie uniknac
tego ciosu.
[2/6] Lekko ranisz odpychajacego silnego zombiego goblinska kamienna wlocznia, trafiajac go w tulow.
Odpychajacy silny zombi jest ranny.
Jestes bardzo zmeczony.
Odpychajacy silny zombi probuje cie trafic pozolklymi paznokciami, lecz tobie udaje sie uniknac
tego ciosu.
[2/6] Lekko ranisz odpychajacego silnego zombiego goblinska kamienna wlocznia, trafiajac go w tulow.
[1/6] Odpychajacy silny zombi ledwo muska cie pozolklymi paznokciami, trafiajac cie w korpus.
Odpychajacy silny zombi probuje cie trafic pozolklymi paznokciami, lecz tobie udaje sie uniknac
tego ciosu.
[3/6] Ranisz odpychajacego silnego zombiego goblinska kamienna wlocznia, trafiajac go w leb.
Odpychajacy silny zombi probuje cie trafic pozolklymi paznokciami, lecz tobie udaje sie uniknac
tego ciosu.
ocen zombiego
Ogladasz dokladnie odpychajacego silnego zombiego.

Prawdopodobnie stworzenie, ktore ogladasz nalezalo kiedys do gnomiej rasy, czego domyslasz sie po
wzroscie. Jego odrazajacy wyglad moze przyprawic o dreszcze osoby o slabszym charakterze. Strzepy
ubrania zwisaja luzno, odslaniajac cialo w zaawansowanym stadium rozkladu. Zgnile mieso wydaje z
siebie obrzydliwy smrod, a z licznych ran wyplywa jakas dziwna, brudnozolta maz.
Walczy z toba.
Zdaje sie byc ranny.
Walczac z tym przeciwnikiem moglbys dowiedziec sie czegos wiecej o nieumarlych.

f
Slepy zaulek.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Odpychajacy silny zombi.
Walczysz z odpychajacym silnym zombim.

[3/6] Ranisz odpychajacego silnego zombiego goblinska kamienna wlocznia, trafiajac go w lewe ramie.
Chmura pylu wzbila sie w powietrze po twym ruchu.
Odpychajacy silny zombi jest w zlej kondycji.
Odpychajacy silny zombi probuje cie trafic pozolklymi paznokciami, lecz tobie udaje sie uniknac
tego ciosu.
[unk] Odpychajacemu silnemu zombiemu nie udaje sie trafic ciebie pozolklymi paznokciami.
[3/6] Ranisz odpychajacego silnego zombiego goblinska kamienna wlocznia, trafiajac go w lewe ramie.
Odpychajacy silny zombi probuje cie trafic pozolklymi paznokciami, lecz tobie udaje sie uniknac
tego ciosu.
[4/6] Powaznie ranisz odpychajacego silnego zombiego goblinska kamienna wlocznia, trafiajac go w
nogi.
Odpychajacy silny zombi jest ciezko ranny.
Jestes zmeczony.
[1/6] Odpychajacy silny zombi ledwo muska cie pozolklymi paznokciami, trafiajac cie w nogi.
[unk] Odpychajacemu silnemu zombiemu nie udaje sie trafic ciebie pozolklymi paznokciami.
Wykorzystujac dogodny moment wyprowadzasz celne pchniecie goblinska kamienna wlocznia w
odpychajacego silnego zombiego, bardzo ciezko raniac go w lewe ramie.
Odpychajacy silny zombi jest ledwo zywy.
Jestes bardzo zmeczony.
f
Slepy zaulek.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Odpychajacy silny zombi.
Walczysz z odpychajacym silnym zombim.

Odpychajacy silny zombi probuje cie trafic pozolklymi paznokciami, lecz tobie udaje sie uniknac
tego ciosu.
[3/6] Ranisz odpychajacego silnego zombiego goblinska kamienna wlocznia, trafiajac go w prawe ramie.
Odpychajacy silny zombi probuje cie trafic pozolklymi paznokciami, lecz tobie udaje sie uniknac
tego ciosu.
Jestes zmeczony.
f
Slepy zaulek.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.
Odpychajacy silny zombi.
Walczysz z odpychajacym silnym zombim.

Odpychajacy silny zombi probuje cie trafic pozolklymi paznokciami, lecz tobie udaje sie uniknac
tego ciosu.
Wykorzystujac dogodny moment wyprowadzasz celne pchniecie goblinska kamienna wlocznia w
odpychajacego silnego zombiego, masakrujac go w tulow.
Sila utrzymujaca odpychajacego silnego zombiego przy zyciu opuszcza go przy wtorze glosnego jeku.

[ ZABILES ] Zabiles odpychajacego silnego zombiego. (73 / 75)

bind CTRL + 3: wez z ciala

zgl
Gasisz olejna lampe.

x
Chowasz sie najlepiej jak potrafisz.

Jestes troche zmeczony.
Gdzies ze sciany osypalo sie troche pylu.
Jestes wypoczety.
Jestes w pelni wypoczety.
Jestes lekko ranny.

yxz
yxzhttps://www.yxz.pl/
YXZ portal yxz.pl twórca Maciej Soroczyński

148 Comments

  1. I do agree with all the ideas you have introduced on your post They are very convincing and will definitely work Still the posts are very short for newbies May just you please prolong them a little from subsequent time Thank you for the post

Leave a reply

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

CYBREX

 
CYBREX  

ZIZOO

 
ZIZOO  

cdefgah

 
cdefgah  

yuoiea

 
yuoiea  
Przejdź do paska narzędzi