Wiersz Adama MICKIEWICZA Pani Twardowska: Stępa, galopuje, kłusa,

poniedziałek, 4 marca, 2024
Wrzuć tutaj maciej.soroczynski@gmail.com
poniedziałek, 4 marca, 2024
Wrzuć tutaj maciej.soroczynski@gmail.com

Devi zbiera deliony i zanosi paczkę do Alimento #arkadia

Witaj w swiecie Arkadii

Zapraszamy na strone Arkadii: https://www.arkadia.rpg.pl/

Aby zalogowac sie na swoje konto lub jesli jeszcze go nie masz – podaj adres
email.

Aby zalogowac sie na istniejaca postac – podaj jej imie.

devi
Witaj, Devi. Podaj swe haslo:
Aktualny czas : N, 7 I 2024, 21:39:12
Ostatnie logowanie: So, 6 I 2024, 10:37:39(skrypty): Licznik zresetowany
z hosta: 46.204.104.144
Czujesz, ze juz czas, by udac sie na polane Naieth i zlozyc Ishy i Karnosowi ofiare z tanca.

Zauwazasz, ze szorstka szara bluza jest juz w bardzo zlym stanie.

Znajdujesz sie w jednym z ciasnych pokoikow sypialnych na pietrze gospody “Bianco Cervo”. Juz na
pierwszy rzut oka widac, ze miejsce to nie oferuje wyszukanych luksusow i urzadzone zostalo w
bardzo oszczedny sposob. Dostrzec tu mozna jedynie pojedyncze, drewniane lozko z narzuconym nan
materacem i niewielka szafke nocna. Przy wejsciu ustawiony zostal wieszak na ubrania, dopelniajac
iscie spartanskiego wystroju tego pomieszczenia. Przez widoczne na poludniu okno pada cienka smuga
swiatla, rozpraszajac panujace tu ciemnosci.
Drzwi na polnocy prowadza na korytarz.
(skrypty): Skrypty druzynowe zrestartowane
n
Korytarz na pietrze gospody.
Krecone schody prowadza na dol, do glownej izby. Drzwi na poludniu i polnocy zdaja sie byc otwarte.

nw
d
Gospoda “Bianco Cervo”.
Drzwi wyjsciowe znajduja sie na poludniu, na gore zas prowadza krecone schody.
Pogodna jasnowlosa halflinka.

s

bind CTRL + N: napij sie do syta wody

Zatloczony plac.
Na poludniowym-zachodzie znajduje sie placowka kurierska, na polnocy gospoda, zas brama na
wschodzie prowadzi na dziedziniec stacji dylizansow. Ulice krzyzuja sie tutaj, prowadzac w trzech
kierunkach: na poludniowy-wschod, polnocny-zachod i polnocny-wschod.
Rumiany krotkowlosy mezczyzna.

sw
Ebinska placowka kurierska.
Na polnocnym-wschodzie znajduje sie wyjscie na ulice.

Nie masz zadnych nieprzeczytanych listow.
ow
Slucham?

t
Tablica zawiera liste adresatow przesylek, ktore mozesz tutaj pobrac:
o==============================================================================================o
| Adresat badz Cena Czas na |
| urzad pocztowy zl/sr/md dostarczenie Dystans |
o ——————————————————————————————– o
| * 1. Vieri Sarietti 0/ 5/ 6 nieogr. 3 |
| 2. Luccio Cantabresi 0/ 4/ 2 nieogr. 3 |
| 3. Don Michael Tommasino, Campogrotta 4/11/ 3 9 godzin 44 |
| 4. Alberto, Alimento 4/15/11 nieogr. 74 |
| 5. Poczta w Krainie Zgromadzenia 19/ 2/ 2 nieogr. |
| 6. Runwar Krigarson, Karak Kadrin 21/11/ 9 nieogr. |
| Skup skor |
o ——————————————————————————————– o
| Symbolem * oznaczono przesylki ciezkie. |
o==============================================================================================o

Jakis mezczyzna krzyczy z oddali po tileansku, ale udaje ci sie zrozumiec tylko czesc: skory!
wybierz paczke 5
Pracownik poczty mowi do ciebie: Nie ufam ci na tyle, aby powierzyc ci dostarczenie tej przesylki.

wybierz paczke 4
Pracownik poczty przekazuje ci jakas paczke.

ne

bind CTRL + N: napij sie do syta wody

Zatloczony plac.
Na poludniowym-zachodzie znajduje sie placowka kurierska, na polnocy gospoda, zas brama na
wschodzie prowadzi na dziedziniec stacji dylizansow. Ulice krzyzuja sie tutaj, prowadzac w trzech
kierunkach: na poludniowy-wschod, polnocny-zachod i polnocny-wschod.
Rumiany krotkowlosy mezczyzna.

se
se
W poblizu glownego placu.
Na poludniu zauwazasz wyrozniajacy sie z otoczenia budynek miejscowej piekarni. Ulice krzyzuja sie
tutaj, prowadzac w trzech kierunkach: na poludniowy-wschod, polnocny-zachod i poludniowy-zachod.

Droga do centrum Ebino.
Ulica prowadzi na poludniowy-wschod i polnocny-zachod.

se
Skrzyzowanie.
Ulice krzyzuja sie tutaj, prowadzac w czterech kierunkach: na poludniowy-wschod, zachod, polnocny-
wschod i polnocny-zachod. Mozesz rowniez wejsc miedzy kamieniczki, by bocznymi uliczkami kluczyc po
miescie.

se
e
Niewielki placyk.
Droga ciagnie sie ze wschodu na polnocny-zachod, a na poludniu dostrzegasz budynek miejscowej
wozowni.

Przy rogatkach.
Na poludniowym-wschodzie znajduje sie przecinajacy rzeke most, zas w kierunku zachodnim droga
dociera do niewielkiego placyku.

se
Na moscie.
Most przekracza rzeke Iseo, prowadzac z poludniowego-wschodu na polnocny-zachod.

se
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na poludniowy-zachod i polnocny-wschod. Mozna jednak z niego zejsc i udac sie na
polnocny-zachod.
Drewniany drogowskaz.

sw
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-zachod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na poludnie i polnocny-wschod.

s
Ruszasz szybkim biegiem na poludnie.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i polnoc. Mozna jednak z niego zejsc i udac sie na zachod.

se
e
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na wschod i polnocny-zachod.

Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i zachod. Mozna jednak z niego zejsc i udac sie na polnoc.
Drewniany drogowskaz.

se
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na wschod i polnocny-zachod.

nw
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-zachod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i zachod. Mozna jednak z niego zejsc i udac sie na polnoc.
Drewniany drogowskaz.

n

info: Uwaga, moga bic
Ruszasz szybkim biegiem na polnoc.
Dziedziniec gospody.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, zachod i poludnie.

w
Duza sala.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, zachod i wyjscie.
Przy drugim drewnianym stole siedza milczacy postawny mezczyzna i gburowaty przygarbiony mezczyzna.
Brzuchaty szarooki mezczyzna stojacy za kontuarem, okrutny postawny mezczyzna i wredny masywny
mezczyzna.

Jestes troche zmeczony.
Okrutny postawny mezczyzna usmiecha sie paskudnie.
Milczacy postawny mezczyzna pociaga lyk piwa.
Wredny masywny mezczyzna usmiecha sie paskudnie.
Brzuchaty szarooki mezczyzna spoglada na butelki.
Gburowaty przygarbiony mezczyzna pociaga lyk piwa.
zapytaj mezczyzne o pergamin
Pytasz brzuchatego szarookiego mezczyzne o pergamin.

zapytaj mezczyzne o list
Pytasz brzuchatego szarookiego mezczyzne o list.
Brzuchaty szarooki mezczyzna rozglada sie ukradkiem.
Karczmarz podaje ci jakis pergamin.

lglista
Przegladasz liste sciganych…
Lista nagrod:

| Zleceniodawca | Scigana osoba | Data
—|—————|———————|————

Jestes wypoczety.
e
wyjscie

info: Uwaga, moga bic
Dziedziniec gospody.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-wschod, zachod i poludnie.

s
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i zachod. Mozna jednak z niego zejsc i udac sie na polnoc.
Drewniany drogowskaz.

e
Ruszasz razno na wschod, schodzac z wytyczonego traktu, jednak okazuje sie, ze nie dasz rady isc w
tym kierunku.

se
Jestes troche zmeczony.
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na wschod i polnocny-zachod.

e
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i zachod.

se
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na wschod i polnocny-zachod.

lgokolica
Rozgladasz sie czujnie po okolicy, wypatrujac ofiary…

e
Ruszasz truchtem na wschod.
Skrzyzowanie traktow.
Trakt rozgalezia sie na polnocny-wschod, poludnie i zachod.
Drewniany drogowskaz i drewniana tabliczka.

Jestes wypoczety.
trop
Klekasz szukajac sladow.

Jestes w stanie wyroznic kilka sladow na ziemi. Najswiezsze prowadza na poludnie.
#
#
# # #
###
#
ne
Ruszasz niespiesznie na polnocny-wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na polnocny-wschod i poludniowy-zachod.

Jestes troche zmeczony.
idz biegiem
Ruszasz biegiem w droge.

Wykonuje komende ‘idz biegiem’.
Ruszasz truchtem na polnocny-wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na wschod i poludniowy-zachod.
Wykonuje komende ‘idz biegiem’.
Ruszasz biegiem na wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na wschod i zachod.
Jestes wypoczety.
Wykonuje komende ‘idz biegiem’.
Ruszasz biegiem na wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i zachod.
kto
Sposrod siedemdziesieciu czterech osob przebywajacych obecnie w swiecie Arkadii, znane tobie to:
Devi z Lasu Loren, elf
Musin Morbidsen, Niepokonany Weteran Gwardii Domu von Raugen zwany Jadowitym, Wrog Elfow z
Loren, gnom

Wykonuje komende ‘idz biegiem’.
Ruszasz biegiem na poludniowy-wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na wschod i polnocny-zachod.
Wykonuje komende ‘idz biegiem’.
Ruszasz biegiem na wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na polnocny-wschod i zachod.
Jestes troche zmeczony.
stan
Jestes fizycznie w swietnej kondycji, zas mentalnie w pelni sil.
Czujesz sie bezpiecznie i jestes troche zmeczony.
Troche chce ci sie pic i jestes bardzo najedzony.
Jestes trzezwy.
Wiek: 31 dni 2 godziny 38 minut 26 sekund.

um
Wykonuje komende ‘idz biegiem’.
Ruszasz biegiem na polnocny-wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na wschod i poludniowy-zachod.
akrobatyka: troche [2/10] alchemia: troche [2/10]
atak z zaskoczenia: troche [2/10] blokowanie: troche [2/10]
bronie drzewcowe: dobrze [6/10] lowiectwo: niezle [5/10]
maczugi: ledwo [1/10] miecze: pobieznie [3/10]
ocena obiektu: zadowalajaco [4/10] ocena przeciwnika: zadowalajaco [4/10]
opieka nad zwierzetami: niezle [5/10] parowanie: pobieznie [3/10]
plywanie: dobrze [6/10] rozkazy: troche [2/10]
skradanie sie: znakomicie [7/10] spostrzegawczosc: znakomicie [7/10]
szacowanie: pobieznie [3/10] sztylety: ledwo [1/10]
tarczownictwo: pobieznie [3/10] targowanie sie: pobieznie [3/10]
tropienie: znakomicie [7/10] ukrywanie sie: znakomicie [7/10]
uniki: niezle [5/10] walka bez broni: troche [2/10]
walka dwiema bronmi: troche [2/10] walka w ciemnosci: troche [2/10]
walka w szyku: troche [2/10] wspinaczka: dobrze [6/10]
wyczucie kierunku: niezle [5/10] wykrywanie pulapek: zadowalajaco [4/10]
zaslanianie: troche [2/10] zielarstwo: znakomicie [7/10]
znajomosc jezykow: troche [2/10]

c
Jestes fizycznie w swietnej kondycji, zas mentalnie w pelni sil.
Czujesz sie bezpiecznie i jestes troche zmeczony.
Troche chce ci sie pic i jestes bardzo najedzony.
Jestes trzezwy.
Wiek: 31 dni 2 godziny 38 minut 28 sekund.

Wykonuje komende ‘idz biegiem’.
Ruszasz biegiem na wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na polnocny-wschod i zachod.
Jestes wypoczety.
Wykonuje komende ‘idz biegiem’.
Ruszasz biegiem na polnocny-wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na wschod i poludniowy-zachod.
Wykonuje komende ‘idz biegiem’.
Ruszasz biegiem na wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na polnocny-wschod i zachod.
Jestes troche zmeczony.
ne
e
Ruszasz biegiem na polnocny-wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na wschod i poludniowy-zachod.

Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i zachod.

n
Ruszasz szybkim biegiem na polnoc.
Zamglone bagno.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-zachod, polnoc, polnocny-wschod, poludnie i wschod.
Brudny kulejacy fimir i mokry wychudzony fimir.

Wykonywanie komendy ‘idz’ zostaje przerwane.
szukaj deliony
Zaczynasz szukac deliony.

Mokry wychudzony fimir prostuje sie na moment.
Nie udalo ci sie znalezc niczego interesujacego.
e
Masz wrazenie, ze przez mgle ktos lub cos cie obserwuje.
Zamglone bagno.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, polnoc i zachod.
Smierdzacy slamazarny fimir.

Jestes wypoczety.
szukaj deliony
Zaczynasz szukac deliony.

Smierdzacy slamazarny fimir lypie dokola swym jedynym okiem.
Znajdujesz zolty jasny kwiat.
szukaj deliony
Zaczynasz szukac deliony.

Echo plata ci figla. Dubluje i powiela twoje kroki tak, iz masz wrazenie, ze ktos idzie za toba,
nasladujac twoje ruchy.
Znajdujesz zolty jasny kwiat.
wzn
Slucham?

wz

Wykonuje: otworz woreczek
Otwierasz czarno-zloty zdobiony woreczek.
Wykonuje: wloz ziola do woreczka
Wkladasz dwa zolte jasne kwiaty do otwartego czarno-zlotego zdobionego woreczka.
n
Zamglone bagno.
Jest tutaj szesc widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludnie, polnoc, polnocny-zachod, poludniowy-
zachod i zachod.
Brudny wycienczony fimir.

Wykonuje: zamknij woreczek
Zamykasz czarno-zloty zdobiony woreczek.
Wykonywanie sekwencji zakonczone.
szukaj deliony
Zaczynasz szukac deliony.

Jestes w pelni wypoczety.
Nie udalo ci sie znalezc niczego interesujacego.
w
Zamglone bagno.
Jest tutaj siedem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, poludnie, wschod, polnoc,
polnocny-zachod i zachod.
Mokry wychudzony fimir, ublocony niewielki fimir i cuchnacy mizerny fimir.

szukaj deliony
Zaczynasz szukac deliony.

Nie udalo ci sie znalezc niczego interesujacego.
w
Zamglone bagno.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-wschod, polnoc, polnocny-wschod i wschod.
Mokry niewielki fimir.

szukaj deliony
Zaczynasz szukac deliony.

Nie udalo ci sie znalezc niczego interesujacego.
Mokry niewielki fimir przykuca na swych krotkich nogach.
n
Zamglone bagno.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-wschod, polnoc, polnocny-wschod, poludnie i wschod.
Cuchnacy maly fimir i brudny mizerny fimir.

Cuchnacy maly fimir porusza niespokojnie ogonem.
szukaj deliony
Zaczynasz szukac deliony.

Znajdujesz zolty jasny kwiat.
[1] Brudny mizerny fimir podaza na polnoc.
szukaj deliony
Zaczynasz szukac deliony.

Masz wrazenie, ze przez mgle ktos lub cos cie obserwuje.
Znajdujesz zolty jasny kwiat.
wz
Wykonuje: otworz woreczek
Otwierasz czarno-zloty zdobiony woreczek.

e
Wykonuje: wloz ziola do woreczka
Wkladasz dwa zolte jasne kwiaty do otwartego czarno-zlotego zdobionego woreczka.
Zamglone bagno.
Jest tutaj osiem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, poludnie, wschod,
poludniowy-zachod, polnoc, polnocny-zachod i zachod.
Brudny wycienczony fimir, mokry mizerny fimir i cuchnacy wycienczony fimir.

>> W lampie zostalo oleju na 2:00.

Wykonuje: zamknij woreczek
Zamykasz czarno-zloty zdobiony woreczek.
Wykonywanie sekwencji zakonczone.
Mokry mizerny fimir przykuca na swych krotkich nogach.
Cuchnacy wycienczony fimir wnika w mgle, jakby byl jej czescia, albo ona czescia jego.
szukaj deliony
Zaczynasz szukac deliony.

Znajdujesz zolty jasny kwiat.
Bagno powoli cie wciaga.
Martwe dotychczas bagno raptownie ozywa, przelewa sie, gada do siebie, mruczy swa bagienna
opowiesc.
opcje panika ciezko ranny
PANIKA przy: ‘Ciezko ranny’

szukaj deliony
Zaczynasz szukac deliony.

Znajdujesz zolty jasny kwiat.
Bagno powoli cie wciaga.
wz
Wykonuje: otworz woreczek
Otwierasz czarno-zloty zdobiony woreczek.

Wykonuje: wloz ziola do woreczka
Wkladasz dwa zolte jasne kwiaty do otwartego czarno-zlotego zdobionego woreczka.
e
Zamglone bagno.
Jest tutaj siedem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, wschod, poludnie, poludniowy-zachod, polnoc,
polnocny-zachod i zachod.
Ublocony niewielki fimir, cuchnacy mizerny fimir i przygarbiony mizerny fimir.

Wykonuje: zamknij woreczek
Zamykasz czarno-zloty zdobiony woreczek.
Wykonywanie sekwencji zakonczone.
szukaj deliony
Zaczynasz szukac deliony.

Znajdujesz zolty jasny kwiat.
szukaj deliony
Zaczynasz szukac deliony.

Ublocony niewielki fimir przykuca na swych krotkich nogach.
Bagno powoli cie wciaga.
Cos chlupnelo w wodzie.
Cuchnacy mizerny fimir lypie dokola swym jedynym okiem.
Znajdujesz zolty jasny kwiat.
[1] Przygarbiony mizerny fimir podaza na wschod.
wz
Bagno powoli cie wciaga.
Wykonuje: otworz woreczek
Otwierasz czarno-zloty zdobiony woreczek.

e
Zamglone bagno.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, polnocny-zachod, polnoc i zachod.
Przygarbiony mizerny fimir i ogoniasty niewielki fimir.

Wykonuje: wloz ziola do woreczka
Wkladasz dwa zolte jasne kwiaty do otwartego czarno-zlotego zdobionego woreczka.
Wykonuje: zamknij woreczek
Zamykasz czarno-zloty zdobiony woreczek.
Wykonywanie sekwencji zakonczone.
szukaj deliony
Zaczynasz szukac deliony.

>> W lampie zostalo oleju na 1:00.

Ogoniasty niewielki fimir przykuca na swych krotkich nogach.
Nie udalo ci sie znalezc niczego interesujacego.
n
Zamglone bagno.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-zachod, polnocny-zachod, polnoc, poludnie i zachod.
Dwa brudne wycienczone fimiry, mokry slamazarny fimir, ogoniasty niewielki fimir, ublocony slaby
fimir i ogoniasty slamazarny fimir.

Brudny wycienczony fimir potyka sie nagle.
Ublocony slaby fimir prostuje sie na moment.
Ogoniasty slamazarny fimir potyka sie nagle.
szukaj deliony
Zaczynasz szukac deliony.

Brudny wycienczony fimir prostuje sie na moment.
Nie udalo ci sie znalezc niczego interesujacego.
w
Zamglone bagno.
Jest tutaj osiem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, poludnie, wschod,
poludniowy-zachod, polnoc, polnocny-zachod i zachod.
Smierdzacy wychudzony fimir.

szukaj deliony
Zaczynasz szukac deliony.

Nie udalo ci sie znalezc niczego interesujacego.
Smierdzacy wychudzony fimir porusza niespokojnie ogonem.
w
Zamglone bagno.
Jest tutaj osiem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, poludnie, wschod,
poludniowy-zachod, polnoc, polnocny-zachod i zachod.
Brudny slaby fimir, przygarbiony slaby fimir i ublocony niewielki fimir.

szukaj deliony
Zaczynasz szukac deliony.

Znajdujesz zolty jasny kwiat.
szukaj deliony
Zaczynasz szukac deliony.

Jestes mentalnie lekko oslabiony.
[1] Przygarbiony slaby fimir podaza na polnocny-zachod.
Bagno powoli cie wciaga.
Echo plata ci figla. Dubluje i powiela twoje kroki tak, iz masz wrazenie, ze ktos idzie za toba,
nasladujac twoje ruchy.

>> W lampie zostalo oleju na 30.

Znajdujesz zolty jasny kwiat.
wz

Wykonuje: otworz woreczek
Otwierasz czarno-zloty zdobiony woreczek.
w
Zamglone bagno.
Jest tutaj siedem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, poludnie, wschod, polnoc,
polnocny-zachod i zachod.
Brudny mizerny fimir, cuchnacy kulejacy fimir i smierdzacy szybki fimir.

Wykonuje: wloz ziola do woreczka
Wkladasz dwa zolte jasne kwiaty do otwartego czarno-zlotego zdobionego woreczka.
Smierdzacy szybki fimir ATAKUJE CIE!
Brudny mizerny fimir ATAKUJE CIE!
Cuchnacy kulejacy fimir ATAKUJE CIE!
Wykonywnie sekwencji komend zostalo zwieszone, gdyz jestes zangazowany w walke. Pozniej bedziesz
mogl ‘dokonczyc’ sekwencje.
w
[1/6] Cuchnacy kulejacy fimir ledwo muska cie krzywa nieporeczna maczuga, trafiajac cie w korpus.
[1/6] Brudny mizerny fimir ledwo muska cie nieporeczna ciezka siekiera, trafiajac cie w prawe ramie.
Uciekles cuchnacemu kulejacemu fimirowi, brudnemu mizernemu fimirowi i smierdzacemu szybkiemu
fimirowi.
Zamglone bagno.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-wschod, polnocny-zachod, polnoc, polnocny-wschod i
wschod.

Jestes mentalnie w pelni sil.
szukaj deliony
Zaczynasz szukac deliony.

Jestes mentalnie lekko oslabiony.
Nie udalo ci sie znalezc niczego interesujacego.
n
Zamglone bagno.
Jest tutaj siedem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, poludnie, wschod, polnoc,
polnocny-zachod i zachod.
Ogoniasty zielonooki fimir, smierdzacy muskularny fimir i mokry szybki fimir.

Smierdzacy muskularny fimir przystaje, zamierajac w bezruchu.
Smierdzacy muskularny fimir ATAKUJE CIE!
Ogoniasty zielonooki fimir ATAKUJE CIE!
Mokry szybki fimir ATAKUJE CIE!
w
Nagle ogoniasty zielonooki fimir wykonuje zamaszysty cios cwiekowana solidna maczuga, ktory rani
cie w korpus.
Uciekles mokremu szybkiemu fimirowi, ogoniastemu zielonookiemu fimirowi i smierdzacemu muskularnemu
fimirowi.
Zamglone bagno.
Jest tutaj szesc widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, polnoc, polnocny-
zachod i zachod.
Cuchnacy maly fimir i ogoniasty slaby fimir.

Czujesz sie spokojnie.
Jestes w dobrym stanie.

>> W lampie zostalo oleju na 10.

Cuchnacy maly fimir potyka sie nagle.
szukaj deliony
Ogoniasty slaby fimir lypie dokola swym jedynym okiem.
Zaczynasz szukac deliony.

Nie udalo ci sie znalezc niczego interesujacego.
w
Zamglone bagno.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, polnocny-wschod, zachod i wschod.
Smierdzacy maly fimir.

szukaj deliony
Zaczynasz szukac deliony.

Znajdujesz zolty jasny kwiat.
szukaj deliony
Zaczynasz szukac deliony.

Wydaje ci sie, ze mgla lekko sie porusza.
Znajdujesz zolty jasny kwiat.
wz
Zaniechana sekwencja:
zamknij woreczek

Wykonuje: otworz woreczek
Czarno-zloty zdobiony woreczek juz jest otwarty.
[1] Smierdzacy maly fimir podaza na polnoc.
Wykonuje: wloz ziola do woreczka
Wkladasz dwa zolte jasne kwiaty do otwartego czarno-zlotego zdobionego woreczka.
w
Wykonuje: zamknij woreczek
Zamykasz czarno-zloty zdobiony woreczek.
Wykonywanie sekwencji zakonczone.
Zamglone bagno.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-wschod i wschod.

szukaj deliony
Zaczynasz szukac deliony.

Czujesz sie bezpiecznie.
Znajdujesz zolty jasny kwiat.
szukaj deliony
Zaczynasz szukac deliony.

Wydaje ci sie, ze mgla lekko sie porusza.
Znajdujesz zolty jasny kwiat.
wz
Wykonuje: otworz woreczek
Otwierasz czarno-zloty zdobiony woreczek.

Wykonuje: wloz ziola do woreczka
Wkladasz dwa zolte jasne kwiaty do otwartego czarno-zlotego zdobionego woreczka.
Wykonuje: zamknij woreczek
Zamykasz czarno-zloty zdobiony woreczek.
Wykonywanie sekwencji zakonczone.
ne
Zamglone bagno.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod, wschod i poludnie.
Smierdzacy maly fimir, ublocony niewielki fimir i smierdzacy postawny fimir.

szukaj deliony
Zaczynasz szukac deliony.

Przestajesz szukac deliony.
Smierdzacy postawny fimir ATAKUJE CIE!
Smierdzacy maly fimir ATAKUJE CIE!
Ublocony niewielki fimir ATAKUJE CIE!
e
[1/6] Ublocony niewielki fimir ledwo muska cie krzywa nieporeczna maczuga, trafiajac cie w nogi.
[2/6] Smierdzacy postawny fimir lekko rani cie cwiekowana solidna maczuga, trafiajac cie w prawe
ramie.
Uciekles ubloconemu niewielkiemu fimirowi, smierdzacemu malemu fimirowi i smierdzacemu postawnemu
fimirowi.
Zamglone bagno.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-wschod, poludniowy-zachod, wschod, zachod i poludnie.
Cuchnacy niewielki fimir i ogoniasty kulejacy fimir.

Czujesz sie spokojnie.
szukaj deliony
Zaczynasz szukac deliony.

Nie udalo ci sie znalezc niczego interesujacego.
e
Zamglone bagno.
Jest tutaj szesc widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie,
poludniowy-zachod i zachod.
Cuchnacy maly fimir i brudny maly fimir.

szukaj deliony
Zaczynasz szukac deliony.

Brudny maly fimir prostuje sie na moment.
Nie udalo ci sie znalezc niczego interesujacego.
e
Zamglone bagno.
Jest tutaj siedem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie,
poludniowy-zachod, polnoc i zachod.
Mokry wychudzony fimir.

szukaj deliony
Zaczynasz szukac deliony.

Czujesz sie bezpiecznie.
Nie udalo ci sie znalezc niczego interesujacego.
n
Zamglone bagno.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod, poludnie i wschod.
Przygarbiony szybki fimir i brudny maly fimir.

szukaj deliony
Zaczynasz szukac deliony.

Przestajesz szukac deliony.
Przygarbiony szybki fimir ATAKUJE CIE!
Brudny maly fimir ATAKUJE CIE!
e
Brudny maly fimir probuje cie trafic krzywa nieporeczna maczuga, lecz tobie udaje sie uniknac tego
ciosu.
Uciekles brudnemu malemu fimirowi i przygarbionemu szybkiemu fimirowi.
Bagienny oboz.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod, poludnie, zachod i wschod.
Cuchnacy umiesniony fimir.

szukaj deliony
Zaczynasz szukac deliony.

Przestajesz szukac deliony.
Cuchnacy umiesniony fimir ATAKUJE CIE!
e
[2/6] Cuchnacy umiesniony fimir lekko rani cie ciezkim zelaznym toporem, trafiajac cie w korpus.
Uciekles cuchnacemu umiesnionemu fimirowi.
Bagienny oboz.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, poludniowy-wschod, zachod i poludnie.

Czujesz sie spokojnie.
Jestes lekko ranny.
szukaj deliony
Zaczynasz szukac deliony.

Nie udalo ci sie znalezc niczego interesujacego.
s
Bagienny oboz.
Jest tutaj siedem widocznych wyjsc: poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnocny-zachod, polnoc,
poludniowy-zachod i zachod.

szukaj deliony
Zaczynasz szukac deliony.

Nie udalo ci sie znalezc niczego interesujacego.
e
Bagienny oboz.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, polnocny-zachod, zachod i poludnie.
Przygarbiony wycienczony fimir.

szukaj deliony
Zaczynasz szukac deliony.

Znajdujesz zolty jasny kwiat.
szukaj deliony
Zaczynasz szukac deliony.

Jestes mentalnie oslabiony.
Czujesz sie bezpiecznie.
Chyba slyszysz z oddali jakies nawolywania.
Znajdujesz zolty jasny kwiat.
[1] Przygarbiony wycienczony fimir podaza na poludnie.
wz

Wykonuje: otworz woreczek
Otwierasz czarno-zloty zdobiony woreczek.
Wykonuje: wloz ziola do woreczka
Wkladasz dwa zolte jasne kwiaty do otwartego czarno-zlotego zdobionego woreczka.

w
Bagienny oboz.
Jest tutaj siedem widocznych wyjsc: poludniowy-wschod, wschod, poludnie, polnocny-zachod, polnoc,
poludniowy-zachod i zachod.
Potezny wysoki fimir, mokry wycienczony fimir i ublocony umiesniony fimir.

w
Jestes mentalnie lekko oslabiony.
Jestes w dobrym stanie.
Wykonuje: zamknij woreczek
Zamykasz czarno-zloty zdobiony woreczek.
Wykonywanie sekwencji zakonczone.
Bagienny oboz.
Jest tutaj osiem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, poludnie, wschod,
poludniowy-zachod, polnoc, polnocny-zachod i zachod.
Cuchnacy kulejacy fimir, smierdzacy niewielki fimir i ublocony zwinny fimir.

w
Zamglone bagno.
Jest tutaj siedem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, wschod, poludnie,
poludniowy-zachod, polnoc i zachod.
Brudny maly fimir.
Atakujesz brudnego malego fimira.

s
e
Brudny maly fimir probuje cie trafic krzywa nieporeczna maczuga, lecz tobie udaje sie uniknac tego
ciosu.
Uciekles brudnemu malemu fimirowi.
Zamglone bagno.
Jest tutaj osiem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, poludnie, wschod,
poludniowy-zachod, polnoc, polnocny-zachod i zachod.
Przygarbiony slaby fimir, przygarbiony mizerny fimir i mokry niewielki fimir.

Zamglone bagno.
Jest tutaj osiem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, poludnie, wschod,
poludniowy-zachod, polnoc, polnocny-zachod i zachod.
Brudny slaby fimir, ogoniasty slamazarny fimir i smierdzacy slaby fimir.

szukaj deliony
Zaczynasz szukac deliony.

Jestes mentalnie oslabiony.
Brudny slaby fimir przykuca na swych krotkich nogach.
Nie udalo ci sie znalezc niczego interesujacego.
e
Zamglone bagno.
Jest tutaj osiem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludniowy-wschod, poludnie, wschod,
poludniowy-zachod, polnoc, polnocny-zachod i zachod.
Mokry wycienczony fimir, ublocony umiesniony fimir, cuchnacy wychudzony fimir i brudny kolczasty
fimir.

Bagno powoli cie wciaga.
Brudny kolczasty fimir ATAKUJE CIE!
Mokry wycienczony fimir ATAKUJE CIE!
Ublocony umiesniony fimir ATAKUJE CIE!
Cuchnacy wychudzony fimir ATAKUJE CIE!
e
[1/6] Cuchnacy wychudzony fimir ledwo muska cie krzywa nieporeczna maczuga, trafiajac cie w korpus.
[2/6] Mokry wycienczony fimir lekko rani cie krzywa nieporeczna maczuga, trafiajac cie w nogi.
Uciekles cuchnacemu wychudzonemu fimirowi, ubloconemu umiesnionemu fimirowi, mokremu wycienczonemu
fimirowi i brudnemu kolczastemu fimirowi.
Zamglone bagno.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-zachod, polnocny-zachod, polnoc, poludnie i zachod.
Przygarbiony wycienczony fimir i cuchnacy mizerny fimir.

Czujesz sie spokojnie.
Jestes lekko ranny.
szukaj deliony
Zaczynasz szukac deliony.

Znajdujesz zolty jasny kwiat.
zajrzyj do woreczka
Rozwiazujesz na chwile rzemyk, sprawdzajac zawartosc swojego czarno-zlotego zdobionego woreczka. W
srodku dostrzegasz zielony galezisty ped, kosmatoowlosiony kwiatostan i wiele zoltych jasnych
kwiatow.

szukaj deliony
Cos chlupnelo w wodzie.
Zaczynasz szukac deliony.

Znajdujesz zolty jasny kwiat.
wz

Wykonuje: otworz woreczek
Otwierasz czarno-zloty zdobiony woreczek.
s
Wykonuje: wloz ziola do woreczka
Wkladasz dwa zolte jasne kwiaty do otwartego czarno-zlotego zdobionego woreczka.
Zamglone bagno.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: poludniowy-zachod, polnocny-zachod, polnoc, poludnie i zachod.
Brudny wycienczony fimir, ublocony slaby fimir i ogoniasty slamazarny fimir.

s
Zamglone bagno.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, polnocny-zachod, polnoc i zachod.
Mokry slamazarny fimir, przygarbiony mizerny fimir i ogoniasty niewielki fimir.

w
s
Zamglone bagno.
Jest tutaj siedem widocznych wyjsc: polnocny-wschod, wschod, poludnie, poludniowy-zachod, polnoc,
polnocny-zachod i zachod.
Brudny wycienczony fimir, smierdzacy wychudzony fimir, ublocony niewielki fimir i cuchnacy mizerny
fimir.

Zamglone bagno.
Jest tutaj szesc widocznych wyjsc: polnocny-wschod, poludnie, polnoc, polnocny-zachod, poludniowy-
zachod i zachod.
Smierdzacy slamazarny fimir.

s
Zamglone bagno.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, polnoc i zachod.

w
Zamglone bagno.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnocny-zachod, polnoc, polnocny-wschod, poludnie i wschod.
Brudny kulejacy fimir.

s
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i zachod.

Wykonuje: zamknij woreczek
Zamykasz czarno-zloty zdobiony woreczek.
Wykonywanie sekwencji zakonczone.
se
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na wschod i polnocny-zachod.

e
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i zachod.

se
e
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na wschod i polnocny-zachod.

Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na polnocny-wschod i zachod.

ne
ne

bind CTRL + N: napij sie do syta wody

Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na polnocny-wschod i poludniowy-zachod.

Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na poludniowy-wschod i poludniowy-zachod.

Jestes wypoczety.
pij
Gasisz pragnienie woda z rzeki.

se
Czujesz, ze nie chce ci sie pic.
Ruszasz szybkim biegiem na poludniowy-wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na wschod i polnocny-zachod.

e
Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na polnocny-wschod i zachod.

ne
e
Ruszasz szybkim biegiem na polnocny-wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na wschod i poludniowy-zachod.

Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Trakt wiedzie na wschod i zachod.

e

bind CTRL + 2: uderz w brame

Ruszasz szybkim biegiem na wschod.
Trakt Campogrotta-Miragliano.
Zamkniete wrota prowadzace na poludniowy-wschod.
Trakt wiedzie na zachod i polnoc.
Drewniany drogowskaz.

Jestes troche zmeczony.
ow
Uderzasz mocno piescia we wrota.

se

bind CTRL + 2: uderz w brame

Wrota lekko uchylaja sie.
Ruszasz biegiem na poludniowy-wschod.
Brama zachodnia.
Otwarte wrota prowadzace na polnocny-zachod.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i poludniowy-wschod.
Przybity list gonczy.
Ciemnooki nerwowy straznik, krotkowlosy porywczy straznik i umiesniony posepny straznik.

Czujesz sie bezpiecznie.
se
Polnocno-zachodnia czesc placu.
Na polnocnym-wschodzie znajduje sie poczta. Plac ciagnie sie na poludnie, wschod i poludniowy-
wschod. Wyjscie z placu prowadzi na polnocny-zachod.
Drewniana tabliczka.
Gruba rozkrzyczana kobieta.

e
Plac.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: poludniowy-zachod, wschod, zachod i poludnie.
Duzy kamienny posag i tablica ogloszeniowa.
Rozgadana niska kobieta.

Zauwazasz na tablicy ogloszeniowej nieprzeczytane przez ciebie notki.

bind ]: ob tablice ogloszeniowa

e
Miasteczko Campogrotta.
Na polnocy znajduje sie dom burmistrza, na wschodzie ratusz. Ulica biegnie na zachod i poludniowy-
wschod.
Krzywonosa rozkrzyczana kobieta.

se
Zarosnieta alejka.
Na wschodzie znajduje sie kantor. Ulica biegnie na polnocny-zachod i poludniowy-wschod.

se
e
Zarosnieta alejka.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnocny-zachod.
Szczupla jasnowlosa kobieta.

Skrzyzowanie.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-wschod i zachod.
Rozesmiana piegowata kobieta.

se

bind CTRL + N: napij sie do syta wody

bind CTRL + P: wejdz na woz;poloz sie na wozie;

Uliczka w Campogrotta.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnocny-zachod, poludniowy-zachod i wschod.
Rozkrzyczana krzywonosa kobieta.

e
Ulica.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i wschod.

e
Skrzyzowanie ulic.
Jest tutaj piec widocznych wyjsc: polnoc, polnocny-zachod, wschod, poludnie i zachod.

e

bind CTRL + 2: uderz w brame

Wschodnia brama.
Zamkniete wrota prowadzace na wschod.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: zachod.
Barczysty posepny straznik, stary mrukliwy straznik i czarnowlosy posepny straznik.

ow
Uderzasz mocno piescia we wrota.

Wrota lekko uchylaja sie.
Czarnowlosy posepny straznik spluwa krotko na ziemie.
e

bind CTRL + 2: uderz w brame

Gory Appucini.
Otwarte wrota prowadzace na zachod.
Sciezka prowadzi tutaj w dwoch kierunkach: zachod i wschod.
Drewniany drogowskaz.

e
Gory Appucini.
Sciezka prowadzi tutaj w trzech kierunkach: polnocny-wschod, dol i zachod.

se
d
Jestes zmeczony.
Na drewnianym podwieszanym moscie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: gora i wschod.

e
e
Na drewnianym podwieszanym moscie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i zachod.

Na polce skalnej z mostem.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: gora i zachod.

n
u
Gory Appucini.
Sciezka prowadzi tutaj w trzech kierunkach: polnocny-zachod, dol i gora.

Jestes troche zmeczony.
n
u
Wyjscie z tunelu.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: dol i polnoc.

n
Ciemne miejsce.

Jestes zmeczony.
ne
Ciemne miejsce.

e
se
Ciemne miejsce.

Tunel.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: polnocny-zachod i gora.

n
u
Nad uskokiem.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: dol i wschod.

e
Ciemne miejsce.

ne
Ciemne miejsce.

e
Przy bramie osady.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i wschod.

e
Brama osady.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i wschod.
Zmeczony potezny mezczyzna.

e
Droga.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i polnocny-wschod.

ne
Droga.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: poludniowy-zachod i wschod.

e
Jestes bardzo zmeczony.
Osada Alimento.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, zachod, poludnie i wschod.

e
Przystan przeladunkowa w Alimento.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludniowy-zachod i zachod.
Ogorzaly stary mezczyzna.

w
Osada Alimento.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, zachod, poludnie i wschod.

n
Osada Alimento.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, zachod, poludnie i wschod.

w
Drozka przy sklepie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnoc.

n
Sklepik.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: poludnie.
Sniady sympatyczny mezczyzna.

oddajp
Oddajesz pocztowa paczke sniademu sympatycznemu mezczyznie.
Sniady sympatyczny mezczyzna wyplaca ci 4 zlote, 15 srebrnych i 11 miedzianych monet.

s
Drozka przy sklepie.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: wschod i polnoc.

e
s
Osada Alimento.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, zachod, poludnie i wschod.

s
Osada Alimento.
Sa tutaj cztery widoczne wyjscia: polnoc, zachod, poludnie i wschod.

Brzeg rzeki w Alimento.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, polnocny-wschod i zachod.

w
Barak flisakow.
Jest tutaj jedno widoczne wyjscie: wschod.

nagraj
Ok.

zakoncz
Nagrywam postac.
Zdejmujesz z siebie szorstka szara bluze.
Odpinasz subtelna bladoperlowa brosze.
Zdejmujesz otwarty skorzany plecak.
Opuszczasz realny swiat.(skrypty): Ok, staty zresetowane
(skrypty): Licznik zresetowany

[ ALERT ] – Socket got disconnected.
Reason: The remote host closed the connection
[ INFO ] – Connection time: 00:07:03.296

(skrypty): Licznik zresetowany

Obrazek credits:

Image by azerbaijan_stockers on FreepikImage by azerbaijan_stockers on Freepik

yxz
yxzhttps://www.yxz.pl/
YXZ portal yxz.pl twórca Maciej Soroczyński

2 Comments

  1. Заказать двери на заказ в Москве
    Производство дверей на заказ по индивидуальным размерам
    Советы по выбору дверей на заказ
    Материалы и цвета дверей на заказ
    Двери на заказ: доставка и монтаж дверей на заказ
    Какие двери на заказ лучше выбрать? варианты дверей на заказ
    Шпонированные двери на заказ: преимущества и недостатки
    Железные двери на заказ: надежность и безопасность
    Двери на заказ с остеклением
    Двери в дом [url=https://www.mebel-finest.ru/]https://www.mebel-finest.ru/[/url].

Leave a reply

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

CYBREX

 
CYBREX  

ZIZOO

 
ZIZOO  

cdefgah

 
cdefgah  

yuoiea

 
yuoiea  
Przejdź do paska narzędzi